abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52899159
Hallo iedereen !

Ik heb een vraagje of iemand hier tips heeft voor mij en mijn vriendin. Want we hebben een ‘’probleem’’. We zijn nu enkele weken samen , en hebben besloten om een stap verder te gaan in onze relatie. Vrijdag was het voor ons duidelijk dat het de juiste moment was , maar… men vriendin had zoveel zeer dat we gewoon niet verder konden gaan. Ik probeerde het zeeer zachtjes , en zelfs eerst met men vinger.. maar de pijn was niet uit te houden.. nochtans ben ik zeer zacht tewerk gegaan… De dag nadien hebben we nog een poging ondernomen , maar terug zonder succes.. Heeft iemand tips voor ons ? Want men vriendin ziet er in af , dat ze zich niet kan geven aan mij.. Ikzelf heb er geen probleem mee , we hebben alle tijd van de wereld , maar sex maakt nu eenmaal deel uit van een relatie…

Alvast bedankt
  zondag 2 september 2007 @ 20:36:07 #2
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_52899224
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:34 schreef XanBEL het volgende:
... maar sex maakt nu eenmaal deel uit van een relatie.
It's one hell of a job, but somebody has to do it!
pi_52899358
Over het algemeen zul je toch moeten proberen. Mischien moet je proberen een ander standje te gebruiken? Bij ons wou ik het begin de "normale" missionaris positie niet, maar lepeltje lepeltje ging heel makkelijk.
En zorg dat ze goed nat is! mischien wat massage of baby olie gebruiken?

Zorg ook dat ze goed ontspannen is
  zondag 2 september 2007 @ 20:48:39 #4
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52899564
idd eerst zorgen dat ze goed nat is.. door je tong of glijmiddel of wat dan ook. Daarna 1 vinger, dan 2 en pas als t goed nat aanvoelt en voldoende ruimte.. dan kun je verder proberen te gaan.
En idd miss varieren met standjes.. wie weet
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_52899618
Gewoon de eerste keer flink kapot scheuren, doet even pijn maar daarna voelt ze niks meer.

en jij ook niet
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_52901723
Probeer het eerst met een wattenstaafje, als dat lukt doe je het met iets groters, daarna een vinger, enz enz...

Lukt het dan nog niet, zit ze lichamelijk of geestelijk in de knoop, en zou ze eens naar de huisarts of gyneacoloog(hoe spel je dat?) moeten gaan.
pi_52902340
Als het zo'n pijn deed, heb je het wel in het goede gaatje geprobeerd?...
pi_52902482
geef eerst ff een massage.... zo'n hele lekkere langzame waarbij er geen druk op sex ligt maar gewoon ontspanning. Ik denk dat ze (onbewust) toch erg zenuwachtig is en dat jullie beiden zoiets hebben van "en nu moet het".

Je moet ervoor zorgen dat ze relaxed en ontspannen is; filmpje, wijntje, lekker chillen en wat Cuegirllie zegt natuurlijk!
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_52902604
Oh, oh, oh. Heerlijk dit. TVP.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_52902621
Daar moet gebeft worden!
En gezoend!
En van alles eik, zolang je je tampeloer dr maar niet in duwt tot ze daar (lichamelijk qua ontspanning en vochtproductie) klaar voor is.

En heeeuh, dat kan ook zomaar leuk tijdverdrijf zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_52902692
TVP
pi_52902737
kloon?
pi_52902767
Dribbel_ kloon
pi_52904033
BEUKEN DIE HANDEL, en anders geef je dr mee met het GFT .
  zondag 2 september 2007 @ 22:52:13 #15
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_52904091
Je moet je lul er ook in stoppen, niet je vuist .
pi_52904489
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef Jesse_ het volgende:
Gewoon de eerste keer flink kapot scheuren, doet even pijn maar daarna voelt ze niks meer.

en jij ook niet
pi_52908720
Voer haar dronken.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_52908730
Inderdaad dronken voeren en dan een dildo erin.
pi_52908734
Minder gedoe en geen last van een pijnlijke eikel.
pi_52909595
mmmm had ik eerst ook

maar werd steeds minder en de eerste keer deed ineens geen pijn
Mona lisa smile :)
  maandag 3 september 2007 @ 08:44:15 #21
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_52909768
Keihard in 'r oor bijten en dan doorstoten. Dan voelt ze het niet zo.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_52909787
quote:
Op maandag 3 september 2007 08:44 schreef Pikkebaas het volgende:
maar dan doet ook nog eens dr oor pijn...
Mona lisa smile :)
pi_52912656
quote:
Op maandag 3 september 2007 08:44 schreef Pikkebaas het volgende:
http://youtube.com/watch?v=tAx3YkggRzE
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_52912878
Heel leuk en aardig, maar kunnen we proberen het a) ontopic te houden en b) serieus te houden? Danku.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_52913044
Je hebt waarschijnlijk samen zo'n oe nu gaat het echt gebeuren moment gemaakt, dat geeft spanning en kan erg lastig zijn.

Gewoon lekker genieten van elkaar zonder gelijk aan neuken te denken, elkaar helemaal gek maken, bij voorkeur haar zelfs al klaarmaken en als dat allemaal goed gaat, dan kan je het nog eens proberen.
Als je het dan nog eens probeert, neem dan een standje waarin je lekker over kan gaan van spelerij naar neuken.
Bv op de zij beide, kan je heerlijk haar lichaam strelen, lekker plagen, vingeren en doen en van daaruit overgaan naar neuken, dan kom je wat minder tegen dat nu is het HET moment aangelopen waardoor het lichaam wat spanning kan genereren zonder dat je dat wilt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')