En ik snap niet dat een "gerespecteerd" commercieel bedrijf zoals RTL hun betalende klanten durft af te zetten. Als RTl enigszins fatsoen over heeft mogen ze wel een weekje gratis streams aanbieden ter compensatie van alle streamlocks...quote:Op zondag 2 september 2007 21:27 schreef cindy10 het volgende:
wat een achterlijke schijnvertoning.....snap niet dat iemand nog betaald ervoor![]()
dat was al eerder op de avondquote:Op zondag 2 september 2007 21:27 schreef Yollie het volgende:
Was Lieke net nog in beeld?
Werk zequote:
werk zequote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef blomst het volgende:
ik ga werken
![]()
Morgen maar lezen waar Huub en Lieke zijn gebleven.
![]()
slaaf zequote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef blomst het volgende:
ik ga werken
![]()
![]()
doei blomstquote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef blomst het volgende:
ik ga werken
![]()
![]()
Het is goed geopperd. Is Dennis nog te zien op streams.quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik las vanmiddag op VOL dat iemand van Nowlive had geschreven dat Dennix vanavond naar huis moet omdat hij Lieke zou zijn aangevallen.
Ik weet het, geruchten, maar daar zou wel de reactie van Naad vandaan kunnen komen "Hoe heb je dat gefikst Liek" en Brian die geen respect meer heeft en zegt dat dan iedereen weg zou moeten.
Zomaar een idee hoor.
We zullen scherp moeten blijven om die shots tussen de locks op te vangenquote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef blomst het volgende:
ik ga werken
![]()
![]()
misschien dat rtl van de streamers af wil, dus hoopt op weinig verlengingen van maandstreams, om vervolgens het hele internetgebeuren te cancellen, zodat er weinig kritiek komt op de manier waarop het afloopt in dgkquote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En ik snap niet dat een "gerespecteerd" commercieel bedrijf zoals RTL hun betalende klanten durft af te zetten. Als RTl enigszins fatsoen over heeft mogen ze wel een weekje gratis streams aanbieden ter compensatie van alle streamlocks...
Het was een duwtje. Maar dat maakt allemaal niet eens uit. De spelregels zijn vrij duidelijk...uitlokken van geweld, gooien van voorwerpen en duwen zijn allemaal een exit waard. Dus Huub, Jaap en Dennix zijn zowiezo exit. In theorie althans, omdat we eigenlijk allemaal allang weten dat alles toch weer de doofpot in gaat...quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik las vanmiddag op VOL dat iemand van Nowlive had geschreven dat Dennix vanavond naar huis moet omdat hij Lieke zou zijn aangevallen.
Heb je ook nog iets inhoudelijks te vermeldenquote:
Nou ze klonk nogal blij toen ze dat riep, lijkt me niet dat ze blij is dat Dennix eruit moet.quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik weet het, geruchten, maar daar zou wel de reactie van Naad vandaan kunnen komen "Hoe heb je dat gefikst Liek" en Brian die geen respect meer heeft en zegt dat dan iedereen weg zou moeten.
Zomaar een idee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |