Hij zei ook: Respect, ik heb geen respect.quote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian: ... Dan moeten ze ons allemaal er uit zetten...![]()
inderdaadquote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef ericahysterica het volgende:
brian ziet er niet echt gelukkig uit.......
Tis gewoon een vraag en bedankt voor het antwoord. Neem niks serieus. Volg alleen via forums. Ga niet betalen voor live beelden waar de hele tijd locks op gaan.quote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook alles geloven maar de werkelijkheid is dat niemand weet wat er waar is, sommigen voor de gein begonnen te speculeren over ambulances en andere shit, en er dan altijd weer sukkels blijken te zijn (net als met die zogenaamde vergiftiging van Huub op Natasia d'r verjaardag) die alles serieus nemen....
wegwezen! je kerel had het net over 'de gerimpelde kut'. doeiiiquote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef ericahysterica het volgende:
heeeeeeeeeeeeee geluid kijken mensen!
ik moet drs H bewake dus ik heb al wat .........quote:Op zondag 2 september 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben net besloten dat jij dat mag doen![]()
Dat is de grote vraag en GVD weer een lockquote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef kybe het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke?
neeeeee dat duurt te lang dus nu maar weer een "lock"-ertjequote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
En na het film kijken krijgen we zeker weer een lock van een uurtje of vijf.
in de private wellicht...stond op villa vandaagquote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef kybe het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |