abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 19:23:47 #1
189777 zagevent
what's in a name
pi_52897483
Daarjuist op het nieuws. Belgische koningin wordt 70 jaar.
quote:
zo 02/09/07 - Koningin Paola heeft vanmiddag 800 burgers uitgenodigd in de tuin van het paleis, ter gelegenheid van haar 70e verjaardag.
De gasten zetten zich allemaal in voor kinderen in moeilijkheden, als vrijwilliger of professioneel.

Om 14.30 uur begon voor de 800 genodigden een wandeling van zo'n uur of twee in het koninklijk domein langs de gazons, prieeltjes, Griekse zuilen en hoge, oude bomen.

Het hoogtepunt kwam er halfweg toen de koning, de koningin, prins Filip en prinses Mathilde kwamen aangereden om zich te onderhouden met de genodigden en de cadeaus in ontvangst te nemen.

Een regenwolk dreigde af en toe en er stond soms een harde bries. Maar de weergoden bleven genadig. Koningin Paolo viert vandaag, maar pas op 11 september wordt ze echt 70.

Morgen komt er ook een speciale Paola-postzegel uit.
Klacht 1: Het bestaan van het vorstenhuis tout cout. Bende francofone, geldveslindende inteelt josit's. STERF!
Klacht 2: De media die nieuws van elke trouw, geboorte, verjaardag,.. van het koningshuis berichten. Waar waren zij toen ik geboren was? Komen zij ook langs met eeen cameraploeg volgende week?
Klacht 3: Het koningshuis dat feestjes zit te geven met mijn belastingsgeld.
Klacht 4: Mensen die het koningshuis blindelings aanbidden.
Klacht 5: koningin Paola. Al 50 jaar woonachtig in belgië, maar te [s]tam[/s achterlijk] om twéé woorden deftig Nederlands te spreken. Te lui om de taal te leren van de meerderheid van haar 'volk'
  zondag 2 september 2007 @ 19:25:33 #2
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_52897522
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:23 schreef zagevent het volgende:
Waar waren zij toen ik geboren was? Komen zij ook langs met eeen cameraploeg volgende week?
Ik mag het toch niet hopen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_52897546
Zeur niet zo... net alsof jij er last van hebt
pi_52898310
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:23 schreef zagevent het volgende:
Daarjuist op het nieuws. Belgische koningin wordt 70 jaar.
[..]
Klacht 1: Het bestaan van het vorstenhuis tout cout. Bende francofone, geldveslindende inteelt josit's. STERF!
Klacht 2: De media die nieuws van elke trouw, geboorte, verjaardag,.. van het koningshuis berichten. Waar waren zij toen ik geboren was? Komen zij ook langs met eeen cameraploeg volgende week?
Klacht 3: Het koningshuis dat feestjes zit te geven met mijn belastingsgeld.
Klacht 4: Mensen die het koningshuis blindelings aanbidden.
Klacht 5: koningin Paola. Al 50 jaar woonachtig in belgië, maar te [s]tam[/s achterlijk] om twéé woorden deftig Nederlands te spreken. Te lui om de taal te leren van de meerderheid van haar 'volk'
Ik hoop dat ze in mijn gemeente snel ook het koningspaar uit het gemeentehuis verjagen:

Dat ze gewoon stoppen met zichzelf belachelijk te maken. Ik kan niet geloven dat Filip dat eredoctoraat in Leuven aangenomen heeft:

pi_52907549
Er is maar één monarchie in de wereld die nog feller bedreigd is dan die van België, en dat is die in Nepal.

In Vlaanderen zijn de mensen er niet meer in geïnteresseerd, en in Franstalig België misschien wel maar alleen maar omdat ze hopen dat die voor hen "Belgique, leur patrie" gaan in stand houden.

Dit is een voorbeeld van tot welk niveau de pers zich al moest verlagen (gemanipuleerde foto van bezoek koningspaar aan Vlaamse gemeenten Berlaar)
  maandag 3 september 2007 @ 01:59:50 #6
189777 zagevent
what's in a name
pi_52907934
(Hé, die foto is van mij. Heb daar rond die hoofden rode cirkeltjes getrokken, en is nadien overgenomen door veel anderen. )

Als je goed kijkt, staat ze er zelfs drie keer op. En die belgiscisten -vooral de bubbels- op politics.be maar blijven volharden in de boosheid.
pi_52908189
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:59 schreef zagevent het volgende:
(Hé, die foto is van mij. Heb daar rond die hoofden rode cirkeltjes getrokken, en is nadien overgenomen door veel anderen. )

Als je goed kijkt, staat ze er zelfs drie keer op. En die belgiscisten -vooral de bubbels- op politics.be maar blijven volharden in de boosheid.
Ik heb wel eens een BUB-er horen argumenteren dat "het zo een succes was dat een royalistische dubbelhanger spontaan begon mee te helpen" of zo

Inderdaad, een mooie oefening voor de fokkers, zoek de derde koningin.
Los daarvan, wat voor een vreemde straat en mensenmassa is dat daar nu eigenlijk.
  maandag 3 september 2007 @ 12:49:12 #8
189777 zagevent
what's in a name
pi_52914100
quote:
Op maandag 3 september 2007 02:27 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een BUB-er horen argumenteren dat "het zo een succes was dat een royalistische dubbelhanger spontaan begon mee te helpen" of zo
Dat was Bob Vangeel aka. Patri(z)ot.
quote:
Op de foto ziet u met een grote rode cirkel: Hare Majesteit de Koningin, en met een kleinere rode cirkel een vurige royaliste die zoals zovele mensen aanwezig was bij het bezoek van onze Koninklijke familie en die enigszins op Hare Majesteit lijkt, al heeft ze een ander kapsel, andere kleur jas en een andere kleur van blouse.
[url=http://forum.politics.be/showthread.php?t=49510
]http://forum.politics.be/showthread.php?t=49510[/quote][/url]
quote:
Op maandag 3 september 2007 02:27 schreef zuiderbuur het volgende:
Inderdaad, een mooie oefening voor de fokkers, zoek de derde koningin.
Los daarvan, wat voor een vreemde straat en mensenmassa is dat daar nu eigenlijk.
Ze moesten al photoshop gaan gebruiken om de indruk van een mensenzee te wekken. En zoals gebruikelijk moeten ze schoolkinderen gaan optrommelen om Berten II en aanverwanten te gaan begroeten. Verplicht wel. Wie niet komt krijgt straf. Net zoals in dictaturen.

Hier is het allemaal begonnen.

Ps; ben je ook actief op politics.be zuiderbuur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')