mischien dat je dan eens van je luie reet moet komen,en zelf boodschappen gaan doenquote:Op zondag 2 september 2007 18:56 schreef Bas321 het volgende:
Drop-fruit duo's zijn zo goor, en mijn moeder neemt ze steeds weer mee
Dan vindt je moeder ze vast wel lekker.quote:Op zondag 2 september 2007 18:56 schreef Bas321 het volgende:
+25 scherpquote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan vindt je moeder ze vast wel lekker.
Foei!quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef MASD het volgende:
nostalgieen dan als klein jochie stiekem van het snoep eten tijdens het inscheppen
quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef MASD het volgende:
nostalgieen dan als klein jochie stiekem van het snoep eten tijdens het inscheppen
Ik zeg stenigen die hoer !!!quote:Op zondag 2 september 2007 18:56 schreef Bas321 het volgende:
Ik vind dat behoorlijk asociaal. Iets, ook al is het snoep, nemen en niet afrekenen.quote:Op zondag 2 september 2007 22:01 schreef Logitik het volgende:
Je moet de volgende keer gewoon eerst eentje in de winkel proeven voordat je je zak gaat vullen. Doe ik ook altijdSoms sla ik het kopen ook over. Gratis snoep, wie wil dat nou niet?
Welnee ... dat is doorberekend in de prijs van het snoepquote:Op zondag 2 september 2007 22:14 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik vind dat behoorlijk asociaal. Iets, ook al is het snoep, nemen en niet afrekenen.
Oh god, mijn broertje was toen betrapt en moest al het snoep dat ie in z'n mond had (dat was nogal wat ja) in de hand van de Kruidvat filiaal manager uitspugenquote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef MASD het volgende:
Ik hoop dat je broertje een trauma heeft opgelopen daarvan.quote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Oh god, mijn broertje was toen betrapt en moest al het snoep dat ie in z'n mond had (dat was nogal wat ja) in de hand van de Kruidvat filiaal manager uitspugen. Hoe ranzig.
*
Ik hoop dat je van deze ervaring hebt geleerd TS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |