Waar?quote:
Dank je, beetje laat helaasquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:03 schreef Smeich het volgende:
Hier DAM, met sopcast
http://nl.myp2p.eu/Matches/Match6.htm
loopt wel 10 minuten achter zie ik nu..![]()
heb t ook pas net erop, volg t via de radio nl
Kun je beter effe hiero: Betaal livestreams #4 vragen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:05 schreef Tomaz het volgende:
Pfff, ben de hele dag al bezig met dat Planet voetbal te installeren... Maar m'n wmp 11 werkt niet mee door dat DRM beveiligings gezeik. Iemand bekend met deze problemen?
Ja, heb ik net gedaan ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je beter effe hiero: Betaal livestreams #4 vragen.
jaquote:Op zondag 23 september 2007 12:01 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe doen de Planet streams het meestal? Lopen die soepel en goed beeld???
Zijn er heel wat, alleen even de goede uitzoeken inderdaadquote:
hij geeft nu aan dat ik een oudere versie van TVAnts hebquote:Op zondag 23 september 2007 12:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zijn er heel wat, alleen even de goede uitzoeken inderdaad
Heb een exe van 02-09 staan. Als je wilt moet je even PM'enquote:Op zondag 23 september 2007 12:16 schreef toma het volgende:
[..]
hij geeft nu aan dat ik een oudere versie van TVAnts hebkan de nieuwe alleen niet downloaden omdat de link te langzaam is en maximaal met 3kb/s download
quote:Op zondag 23 september 2007 12:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb een exe van 02-09 staan. Als je wilt moet je even PM'en
TV ants > Soccer live 4, slecht beeld maar geen haperingenquote:Op zondag 23 september 2007 12:41 schreef partyyboyy het volgende:
ik kan ajax nergens vinden? Iemand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |