Met je ster op het ijs van Eddy Zoey was anders niet slecht.quote:Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef MouzurX het volgende:
kut programma's met "with the stars" erin.
vergeet "met sterren" niet he.quote:Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef MouzurX het volgende:
kut belspelletjes
kut reclames
kut huis verbouw programma's
kut programma's met "with the stars" erin.
etc etc
idd tv wordt saai.
edit: o ja kut tellsell of iets dat er op lijkt,
kut lui die die dingen kopen daarvan kopen
kut jamba
Heet dat serieus zo? LOOOOOL tis "ben jij slimmer dan een kind"quote:Op zondag 2 september 2007 15:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
vergeet "met sterren" niet he.
Nu heeft Net 5 ook weer het programma gecopy paste: 'Ben jij slimmer als een kind' en RTL 4 had al ook zoiets.
Dat word nu wel een beetje heel erg gay ja.quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef Mr-Coffee het volgende:
Vanavond wel Deep Blue Sea, das dan wel weer gaaf.
quote:Op zondag 2 september 2007 14:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Met de films net zo belabberd: de films die worden uitgezonden zijn films die iedereen al 4x heeft gezien. Wie zit nu te wachten op Free Willy 2 van 20 jaar terug?
Die kreeg ik gratis bij mijn eerste dvd-speler jaren terug. Kutfilm.quote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef Mr-Coffee het volgende:
Vanavond wel Deep Blue Sea, das dan wel weer gaaf.
Heb gewoonweg een zwak voor creature features, monster movies en dat soort B films.quote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die kreeg ik gratis bij mijn eerste dvd-speler jaren terug. Kutfilm.
Die film daarvoor was pas om te janken echt die dinosauriers zagen er nep uitquote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Heb gewoonweg een zwak voor creature features, monster movies en dat soort B films.
Alleen die met die Komodo hagedis een tijdje geleden op Veronica was pas echt tenenkrommend slecht.
Staan ze met z,n 6en op die hagedis te schieten en dat beest staat maar te blazen en te brullen, en neemt niet eens de moeite om iemand te killen of zelf dood te gaan.
quote:Op zondag 2 september 2007 14:50 schreef Kikker_kermit het volgende:
Spongebob
Southpark
Simpsons soms
Vond die gemuteerde bavianen wel lachen.quote:Op zondag 2 september 2007 16:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die film daarvoor was pas om te janken echt die dinosauriers zagen er nep uitze hadden zenet zo goed kunnen tekenen op een papiertje en dan in het beeld kunnen houden
![]()
Ja die South Park herhalingen zijn echt om te janken, lijkt wel of ze daar maar een tape hebben met 10 afleveringen en die zenden ze maar de hele tijd uit.quote:Op zondag 2 september 2007 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
Comedy Central word ook steeds saaier, elke dag south park die aflevering die al 10 keer eerder zijn geweest. Reno911 ook alles word herhaald. That 70`s show word na 8 keer herhalen ook een beetje saai. Scrubs is wel cool !
Als 2 Pints toevallig is als ik m`n tv aanzet blijf ik het wel (omdat CC toch de enige zender is die niet stoortquote:Op zondag 2 september 2007 18:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja die South Park herhalingen zijn echt om te janken, lijkt wel of ze daar maar een tape hebben met 10 afleveringen en die zenden ze maar de hele tijd uit.
2 Pints is trouwens wel lachen.
je kijkt ook naar de verkeerde zendersquote:Op zondag 2 september 2007 14:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Vinden jullie het niet ook een verschrikking tegenwoordig, zo slecht als dat tegenwoordig is.
Wordt er nog wel veel tv gekeken eigenlijk?
Met de films net zo belabberd: de films die worden uitgezonden zijn films die iedereen al 4x heeft gezien. Wie zit nu te wachten op Free Willy 2 van 20 jaar terug?
Je bent compleet overvoerd en verwend met aanbod.
Vroeger ging je er nog echt naar kijken, een leuke spannende James Bond, of ander kaliber. Maar nu heb je zulke films op de achtergrond erbij aan.
Shows als Wedden dat, daar ging je echt speciaal voor zitten.
Geen enkele show kan dat meer evenaren, misschien zie je toevallig 7 minuten, maar dan wordt het weer door reclame onderbroken met als gevolg dat je verder gezapt bent en er niks meer van ziet.
Zinloos, zoveel kanalen.
Laatst ook in de videoland: sta je daar voor al die rekken met films, maar geen enkele vond ik de moeite van het huren waard. Trouwens, 4 euro voor een dagfilm vind ik nogal veel. In de grabbelbak vind je tweedehand dvds voor 6 euro, en drie voor de prijs van 2. En die zijn slechts 3 maanden oud. Veel betere keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |