Greys is er nog effe!
![]()
Vanavond kevermeeting, dus even snel eten en dan weg! Zin in!
![]()
Oproepje voor geldelijke donaties bij 3FM is altijd super natuurlijk, maar dan moeten we onderling ff afspreken hoe we dat gaan inkleden, wat er wel en niet genoemd gaat worden enzo.
En spullen... inderdaad vervoerprobleem, maar ook een organisatieprobleem. Dan zitten we straks echt 24/7 in dit topic om alles een beetje in goede banen te leiden, wat gaat waarheen, welke spullen blijven over, wie gaat dan al die mensen weer mailen om een ander asiel in de buurt te zoeken etc. Wat ik wel een leuk plan vind is om, stel dat we dan nog veel meer geld inzamelen, bv een deel er van aan asiel Zwolle ofzo te geven, zoiets. Maar ik las op hun site dat die al helemaal super gaan met geld inzamelen!!!
![]()
Waar we ons eerst ff op moeten focussen is vervoer regio Z-O Nederland (Venlo, Nijmegen) etc.
Kijken wat we daar nog kunnen regelen! Want daar zijn veel belangrijke spulletjes voor deze actie die nog geen vervoer hebben. Ik ga er vanavond tijdens het kever-kieken ook nog even over nadenken, of ik misschien gewoon een dag daarheen kan gaan crossen ofzo. Maar dan wel met een andere auto, want met die van mij gaat dat niet
![]()
Jullie zijn helden!