Wijze woorden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had dit topic blijkbaar nog niet in myat
Lees de PM nog eens Greysquote:Op maandag 3 september 2007 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mag het ook van Flugeltje? Want die had ik het gevraagd bij het begin van de actie gevraagd en die wilde het toch echt liever nietMaar misschien nu wel?
Ik vind het wel een superlieve actie van je trouwens, vooral omdat je het als verrassing wilde houden!
Ik heb hem je nog weer toegestuurdquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:58 schreef Greys het volgende:
Die ene van Flugeltje van een tijdje terug? Die heb ik niet meer...
Had een iets te rigoreuze opruiming gehouden daar!![]()
quote:
We spelen met het idee maar zijn beetje bang dat het dan helemaal voor ons niet te doen gaat zijn qua ophalen en dat het ons boven het hoofd gaat groeien maar het blijft in besprekingquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Leonos het volgende:
Kan MichelV het niet op 3fm gewoon vertellen. Dan komt er pas veel binnen
Die van de katten zit denk ik maximaal 10 in ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef purplerose het volgende:
oe QB wat tof!!! Ik heb ook een pak van die stokjes voor 2 euro ofzo, pak van 100 dacht ik.
En een anonieme donatie!![]()
Omdat ik een overdrijvende dramaqueen benquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom heb jij de link trouwens twee keer in je sig
edit; Greys dus ;P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |