[FOK!radio] Games, columns en seksuele uitspattingenquote:Op maandag 3 september 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ow
Laat me raden, ik ben de enige zeker![]()
Ja nou , das nog steeds ver!quote:Op maandag 3 september 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
Euh, a.s. donderdagmiddag is volgens mij al over drie dagen heur![]()
Aanstaande! Aanstaande donderdag, mutsie!
Ik had Nolius gePM'ed beetje uitgelegd en gevraagd of er ruimte voor was op de FP, hij vond het prima. Ik denk ga niks zeggen want dan is het een verrassing als het er inene staat.quote:Op maandag 3 september 2007 21:20 schreef Greys het volgende:
Wie heeft er gezegd dat we nu op FP komen dan? Tof zeg, als het zou lukken! En de radio was ook super, dat het genoemd is!
Oeps...quote:Op maandag 3 september 2007 22:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik had Nolius gePM'ed beetje uitgelegd en gevraagd of er ruimte voor was op de FP, hij vond het prima. Ik denk ga niks zeggen want dan is het een verrassing als het er inene staat.Maar nu hebben ze het op de radio al verklapt.
Ergens in de komende dagen.
Maar mag het ook van Flugeltje? Want die had ik het gevraagd bij het begin van de actie gevraagd en die wilde het toch echt liever nietquote:Op maandag 3 september 2007 22:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik had Nolius gePM'ed beetje uitgelegd en gevraagd of er ruimte voor was op de FP, hij vond het prima. Ik denk ga niks zeggen want dan is het een verrassing als het er inene staat.Maar nu hebben ze het op de radio al verklapt.
Ergens in de komende dagen.
Hij slaapt sowieso bij ons 's nachts. Zijn eigen keuzequote:Op maandag 3 september 2007 21:45 schreef Greys het volgende:
Als Evert op zijn rug lag met zijn pootjes in de lucht () dan komt het heel snel goed hoor! Dat doet een kat echt niet als hij bang is! Hij begint zich dus al een beetje thuis te voelen. Laat hem maar lekker bij jullie slapen vannacht misschien, dan voelt hij zich vast erg snel thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |