Wha! Tijdens het lijstje maken heb ik helemaal gezien dat jij die link hier gepost had!quote:
quote:Deze mooie jongen werd zwervend gevonden. Boris is ongeveer 2 jaar oud maar geestelijk denkt hij dat hij een maand of 5 is. Hij doet niets liever dan spelen! Omdat hij nog wel eens wil vechten met andere katten moet hij bij ons in een hok, deze verbouwt hij dan ook tijdens zijn gevechten met zijn muisje. Is het te stil bij u thuis en wilt u daar verandering in brengen, dan moet u vooral naar Boris komen kijken! Boris is nu een ex kater.
Had ik zelf ook al aangedacht, maar wrs. hebben we de 22e ook de jaarlijkse BBQ van de clan van meneer Ingetje (quote:Op maandag 3 september 2007 18:23 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je voor de zekerheid even zo'n katten-vervoer-dinges meenemen de 22e, Ingetje!![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 16:49 schreef purplerose het volgende:
Kijk eens wat een heerlijke bink
Hij heet Boris en is 2
[afbeelding]
[..]
Oh, maar dat geeft niets heur, ik zoek zo een geschikte hondvriendelijke kat voor jullie opquote:Op maandag 3 september 2007 18:45 schreef Greys het volgende:Als er een ouwe lummel zit die niemand wil hebben die toevallig graag een tuintje wil EN met een hondje kan, dan heb je best kans dat er eentje mee naar huis neem!
![]()
(Als ik uberhaupt bij de dieren durf te komen op de 22e... )
Cool!quote:Op maandag 3 september 2007 18:52 schreef purplerose het volgende:
Greys, je laat me niet in de steek he! Ik heb namelijk besloten sterk en stoer te zijn en dus naar binnen te stappen om ze persoonlijk wat spulletjes en snoepjes te geven en gelijk fotomaak moment voor de fotografen voor het verslag. (maakt het wat persoonlijker als mensen zien dat die hond of kat op hun dekentje ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |