Ja, die is weg gelukkig, dankjewel!quote:Op maandag 3 september 2007 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Kreeg net een berichtje van Zusje; die heeft inmiddels ook gedoneerd.![]()
Heb je je wachtwoord al opgehaald?
We zetten je wel weer aan het werk he?![]()
Hoofdpijn al weer weg trouwens?![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 11:38 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd: oudere mannen zijn okay
quote:
YaY wat goed dat Bowie een huisje heeft gevonden!quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 13:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
YaY wat goed dat Bowie een huisje heeft gevonden!
Die ouwe snoeperdIk wens nog heeeeeeeeeeel veel goeie jaartjes in zn nieuwe huisje toe en is onze mascAtte toch nog gered voor de actie eindigd
De lieverd verdient het
Tnx!quote:
Tegen de tijd dat ie opgehaald moet worden stuur maar een PM dan laat ik mijn adres wel weten, dan leg ik hem gewoon naast het huis en kan ie zo mee als er niemand thuis isquote:Op zondag 2 september 2007 14:41 schreef Greys het volgende:
- Partytent! - Prowl - Panningen (Venlo)
Tandarts bellen, lekkere spuit met verdoving vragen en dan trekken maar! Ben je van alle ellende afquote:Op maandag 3 september 2007 14:02 schreef purplerose het volgende:
Me kies is nog even vervelend als gisteren, net weer een pijnstiller genomen
Jep...Laura de Vriesquote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef Greys het volgende:
Ingetje, is jouw zusje LdV?
Ik ga even een lijstje maken met de donateurs tot nu toe! (Want jawel, ik kan inloggen!)
Zeg jongens...euh...dames...hebben we dit wel gezien????quote:
daardoor zet ik een tvpquote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg jongens...euh...dames...hebben we dit wel gezien????![]()
Echt heel tof van je!quote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef Prowl het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ie opgehaald moet worden stuur maar een PM dan laat ik mijn adres wel weten, dan leg ik hem gewoon naast het huis en kan ie zo mee als er niemand thuis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |