MSN meeting is goed hoor (ik heb ook geen Skype) rond 10 september ofzo. Anders wordt het misschien te vroeg en gaat er daarna toch weer van alles gewijzigd worden. En dan hebben we daarna nog 10 dagen. Vinden jullie het goed om het dan te doen? Als jullie dan maar niet lachen om mijn MSN capaciteiten, want ik gebruik dat al jaren niet meer
![]()
Alleen nu voor de actie af en toe weer. Dus ik heb niet van die goeie smilies enzo op MSN, gewoon die ouwe mutsige
![]()
Sorry dat ik er vandaag niet zo erg bij ben, knal uit elkaar van de hoofdpijn, gebeurt wel vaker hoor en heb net ff lekker een uur in bad liggen weken, is vast morgen weer over
Nokwanda, je bent lief
![]()
En Senesta ook al!
Ingetje, hoe kom jij aan 2 Random Readers?
![]()
Ik kan die van mij toch morgen zonder problemen omruilen morgen he, mag ik hopen, bij de Rabo? Anders ga ik bieden op die van jou
![]()
Purple, wij moeten van de week ook maar even kijken hoe we dat gaan doen met die zwembadjes ophalen, wanneer ons dat het beste uitkomt. En daar moet ik 'even' een grotere auto voor gaan regelen. Dat kan dan het beste volgend weekend denk ik, ik zal Anubis even een PM sturen wanneer ze precies op vakantie gaat en wanneer het haar het beste uitkomt