Nope, dat vonden ze spammerig enzo, en ook omdat we al een inzamelactie houden momenteel voor diamantzoekendekinderen in Sierra Leone..quote:Op zondag 2 september 2007 18:03 schreef Greys het volgende:
Debsterr, jammer, maar heel lief dat je het in elk geval geprobeerd hebt!
(De brief aan je collega's mocht ook niet van de marketing meneer?)
Of je de 10 euro omzet in spullen of op de rekening stort, dat mag je helemaal zelf weten
Ik zou zelf zeggen cash, zodat ze daar misschien nog iets van kunnen kopen dat nog niet op de lijst met ingezamelde spullen staat, of iets van kunnen bouwen ofzo op de weide. Maar zoals ze hier al zeiden, spullen kunnen we ook nooit genoeg hebben. Kijk zelf maar waar je je het fijnst bij voelt of wat je het leukst vindt!
Ik vind het helemaal top van je dat je in elk geval zo goed je best doet!
Dan kan en wil ik dat wel doen. Als ik maar niet met mijn kop in beeld hoef.quote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
Das gewoon Ingetje en ik die doordraven, ze zouden dan nog benadert moeten worden
okay... doe ik het nietquote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef purplerose het volgende:
We hadden juist besloten om dat niet te doen en naderhand een persberichtje rond te sturen naar wat lokale blaadjes
Maar lief aangeboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |