Nou euh, afschieten is misschien een beetje extreem
![]()
Gekkehoedenmaker, ik heb ontzettend gelachen om je verleidingstechnieken
![]()
Vooral het fitnessverhaal
Fe203 ik vind het echt ONTZETTEND tof van je! Serieus! We hebben flink gebrek aan rijders namelijk
![]()
Zodra we een vervoersschema in elkaar hebben geflanst nemen we direct contact met je op, dat wordt begin volgende week ongeveer. Dan kan je even meekijken en aangeven wat wel en niet kan. Maar in elk geval heel erg bedankt alvast!
![]()
Purple, het is nu zo na afloop idd best een leuk verhaal van die eendjes, maar ik voelde me net een mislukte Klazien uut Zalk hoor, op dat moment
![]()
En nog een flinke tijd erna, door Meneer Greys, haha. Die dag ervoor had ik ook al zoiets raars, ik reed de oprit bij Bergschenhoek de N209 op en daar onder is een rotonde met een benzinepomp. Ik zie daar over die rotonde een grote bruine hond schieten, die duidelijk niet wist waar hij naar toe moest, weggelopen ofzo (maakte ik er al weer van, natuurlijk, ik had mijn Superwoman pak al aan onder mijn kleren voor mijn gevoel
![]()
). Zie ik die hond voor de automatische deuren gaan staan van de benzinepomp, die gingen open, hond naar binnen. Dus ik ook snel daar heen en parkeren. Hond schoot weer naar buiten en weer de weg op en een wijkje in. Ik even naar binnen en vroeg de man van de pomp achter de balie 'Hoort die hond hier? Weet u van wie die is?'. Zegt die vent... 'Welke hond?" Nou eh, die hier NET 2 seconden geleden binnen kwam en weer naar buiten ging?
Zegt die vent... 'Ik heb geen hond gezien enneh.... *wijst naar bordje op de deur*... die mogen hier ook helemaal niet binnen!!!". (Alsof die hond dat kan lezen...) Ik ben maar afgedropen, dacht echt dat ik gek aan het worden was. Hond nog gezocht maar niet gevonden.
Waarom vertel ik dit ook alweer allemaal...? Oh ja! Nou! Die dag er na was dus met die eendjes. Dus ik had fijne reddings-ervaringen die dagen in elk geval
![]()
(Volgens mij maakt Meneer Greys achter mijn rug om wel eens van die *koekoek*-gebaren achter mijn rug om naar andere mensen
![]()
)