Ohja:quote:
Nee, dat waren het niet, waren echt gewoon bollen in de lucht..quote:Op zondag 2 september 2007 13:50 schreef Kwarkie het volgende:
discotheek schijnwerpers die reflecteren op de bewolking
Mijn kind, wat doe je ?!quote:Op zondag 2 september 2007 13:50 schreef Gierigesloeber het volgende:
Nu word jullie kindje een Tsjernobyl gedrocht, sterkte maat.
Nou.. ze waren echt wel hoog in de lucht.. en ze bewogen, ze schoven hele tijd naar links op..quote:Op zondag 2 september 2007 13:51 schreef MouzurX het volgende:
lampionnen?
Heeft ze 16 tietenquote:Op zondag 2 september 2007 13:50 schreef wise het volgende:
ze zat gewoon boven op je en met haar koplampen te schudden.
Laat die slet gewoon bevallen in een sloot, dan sterft het meteen (als het al niet doodgeboren word)quote:
Hmm idd wel goed ideequote:Op zondag 2 september 2007 13:54 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Laat die slet gewoon bevallen in een sloot, dan sterft het meteen (als het al niet doodgeboren word)
ohja?quote:Op zondag 2 september 2007 13:54 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Laat die slet gewoon bevallen in een sloot, dan sterft het meteen (als het al niet doodgeboren word)
Ja, je hebt zeg maar een grasveldje, en dan een weggetje en aan de andere kant een strandje met wate enzquote:
Ik wist het ! Ik wist het !quote:Op zondag 2 september 2007 14:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ey kikker ik kreeg ook een smsje van mijn neefje dat ik naar de lucht moest kijken omdat er rare lichten waren.Je bent dus niet de enige.
Nope, TS word arm en moet de rest van zijn leven al zijn geld uitgeven aan het verzorgen van een monster met 7 koppen (Als je ze eraf slaat groeien ze aan enzo) 20 armen 45 benen.quote:
NEE NEE NEEquote:Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Nope, TS word arm en moet de rest van zijn leven al zijn geld uitgeven aan het verzorgen van een monster met 7 koppen (Als je ze eraf slaat groeien ze aan enzo) 20 armen 45 benen.
quote:Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Birra het volgende:
Ik heb ze ook gezien, rond 8 uur. Toen ik vijf minuten later weer op mijn mobiel keek was het ineens 3 uur 's ochtends!
Hij dacht dat het aliens of stealth bommenwerpers warenquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef T3rr0r het volgende:
Ik zou je reet maar eens checken voor een anal probe!
quote:Op zondag 2 september 2007 14:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik zal eens even haarfijn uitleggen wat zich daar op dat strand heeft afgespeeld.
TS lag daar met het meisje van zijn dromen en zijn hormonen werden hem een beetje de baas. Zoiets had hij nog niet eerder meegemaakt en voordat hij het wist had hij mevrouw Smatje al de kleren van het lijf gerukt en begon hij haar onzedelijk te betasten,
Smatje was hier uiteraard niet van gedient en schopte TS eens flink onder de ballen.
TS kreeg vervolgens vlekken voor de ogen wat dan weer die bollen verklaard.
quote:Op zondag 2 september 2007 14:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij dacht dat het aliens of stealth bommenwerpers waren_!
Dat was de flitser van die ouwe geilbaas die foto's maakte van die tietjes.quote:Op zondag 2 september 2007 14:10 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Goed geprobeerd. Maar zij zag ze ook
TS: "woww aliens zullen we maar gauw gaan neuken? het kan onze laatste keer zijn" oid ?quote:Op zondag 2 september 2007 14:10 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Goed geprobeerd. Maar zij zag ze ook
Ze was 8. Dan heb je nog geen tietjesquote:Op zondag 2 september 2007 14:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat was de flitser van die ouwe geilbaas die foto's maakte van die tietjes.
quote:Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
TS: "woww aliens zullen we maar gauw gaan neuken? het kan onze laatste keer zijn" oid ?
quote:Op zondag 2 september 2007 14:14 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ze was 8. Dan heb je nog geen tietjes![]()
Ook daar zijn wel mensen voor te vinden.quote:Op zondag 2 september 2007 14:14 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ze was 8. Dan heb je nog geen tietjes![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 13:48 schreef Kikker_kermit het volgende:
Maargoed, we lagen gewoon chilla in het gras enz.![]()
Hmm.quote:Op zondag 2 september 2007 14:16 schreef Salvad0R het volgende:
anti-gravity technology .
Kan ons olie-onafhankelijk maken. Houden ze verborgen vanwege triljardjes winst op olie, etc.
Verdiep je er maar eensch in.
Anal probequote:Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef T3rr0r het volgende:
Ik zou je reet maar eens checken voor een anal probe!
ANAL PROBEquote:
quote:
HIJ ZEI ANAL PROBE!!!!!quote:
Ik wist hetquote:Op zondag 2 september 2007 17:54 schreef chiren het volgende:
STOMME SUKKOLZ HET WAZ PAS NOCH OP DU NIEUWZ!!!!11
Het zijn deze dingen
http://youtube.com/watch?v=OpRMRM6VtKc&mode=related&search=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |