ja leuk hey, achter je pc tv kijken.quote:Op zondag 2 september 2007 13:51 schreef Nuna het volgende:
Zeur niet. Boer trouwt vrouw en Nu we er toch zijn te vinden op uitzendinggemist.nl. Ook Voetbal Insite () is te vinden op RTL gemist.
Oplossing: kijk de Smaakpolitie, die overigens ook online te bekijken is
Beter dan helemaal nietsquote:Op zondag 2 september 2007 13:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ja leuk hey, achter je pc tv kijken.
quote:Op zondag 2 september 2007 13:49 schreef Kikker_kermit het volgende:
ten 2e: wat maakt feyenoord en psv nou uitGaat alleen maar om Ajax.
Gelukkig heb ik dat niet meeggemaakt, wel dat er alleen nog maar NL1 NL2 en NL3 wasquote:Op zondag 2 september 2007 14:01 schreef Janetje het volgende:
Laten we teruggaan één TV-zender, heb je dat probleem ook niet meer.
neem digitaal?quote:Op zondag 2 september 2007 14:12 schreef Edwinuss het volgende:
ik mis Cartoon Network.
Haha inderdaad niet !quote:Op zondag 2 september 2007 13:51 schreef notunreal het volgende:
Natuurlijk, maar ik wil altijd weten wat concurenten doen dus heb ik maar de hele wedstrijd van psv gekeken en dat was geen slechte keus..
waar dan?quote:Op zondag 2 september 2007 13:51 schreef Nuna het volgende:
Oplossing: kijk de Smaakpolitie, die overigens ook online te bekijken is
met deze programma's kan ik het me niet voorstellenquote:Op zondag 2 september 2007 13:45 schreef Ronaldsen het volgende:
RTL 7: RTL Voetbal Insite
SBS6: De Smaakpolitie
NED1: Boer trouwt vrouw![]()
NED3: Nu we er toch zijn op vakantie
Hm, ik zie het dat ik verkeerd heb gekekenquote:Op zondag 2 september 2007 14:36 schreef klabbakus het volgende:
[..]
waar dan?
zou je alsjeblieft een linkje willen geven
quote:Op zondag 2 september 2007 13:49 schreef Kikker_kermit het volgende:
Oke,
ten 1e: Kutprogramma's
ten 2e: wat maakt feyenoord en psv nou uitGaat alleen maar om Ajax.
Voetbal is kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |