abonnement Unibet Coolblue
pi_53304122
Nee hoor, ik ben gewoon benieuwd of jullie er achter zouden komen, ik laat jullie maar raden. Ik schaam me heus niet dat ik een derde van mijn NS heb verloren en inmiddels in Peace Mode zit, ik heb erger meegemaakt. Ik weet niet wat betreft de GOONS, maar ik weet wel dat m/ hun AA tags aan het veranderen zijn. Overigens heeft Golden Sabres een nieuwe regering, die uit de UJP is gestapt, het lijkt erop dat het een kwestie van tijd is tot GS opgeeft, en ook uit de oorlog stapt.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:12:04 #227
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53306156
Nou ja, zonder hints is het moeilijk raden natuurlijk.
pi_53306208
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:56 schreef Sveto het volgende:
Nee hoor, ik ben gewoon benieuwd of jullie er achter zouden komen, ik laat jullie maar raden. Ik schaam me heus niet dat ik een derde van mijn NS heb verloren en inmiddels in Peace Mode zit, ik heb erger meegemaakt. Ik weet niet wat betreft de GOONS, maar ik weet wel dat m/ hun AA tags aan het veranderen zijn. Overigens heeft Golden Sabres een nieuwe regering, die uit de UJP is gestapt, het lijkt erop dat het een kwestie van tijd is tot GS opgeeft, en ook uit de oorlog stapt.
Zoals voorspeld zullen GOONS en /m als laatste overblijven en zal het nog wel even duren voordat we ze laten gaan - ze komen er echt niet vanaf met een kleine herstelbetaling.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_53307489
@heiden6: Je zou daar Gen[m]ay nog wel aan toe kunnen voegen. Dat zijn simpelweg de drie allianties die gewoon het meest irritant zijn. Gen[m]ay heeft echt een klote oorlog gehad tot nu toe, m/ is uit elkaar aan het vallen. GOONS doet dat niet, maar zijn toch aan het doodbloeden. Ik verwacht dat meer van de kleine allianties zich zullen gaan overgeven, en dat die drie allianties nog dieper in ZI zullen gaan, en dat in twee weken, de oorlog meer zoals de FAN oorlog zal gaan worden...
pi_53308339
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:01 schreef Sveto het volgende:
@heiden6: Je zou daar Gen[m]ay nog wel aan toe kunnen voegen. Dat zijn simpelweg de drie allianties die gewoon het meest irritant zijn. Gen[m]ay heeft echt een klote oorlog gehad tot nu toe, m/ is uit elkaar aan het vallen. GOONS doet dat niet, maar zijn toch aan het doodbloeden. Ik verwacht dat meer van de kleine allianties zich zullen gaan overgeven, en dat die drie allianties nog dieper in ZI zullen gaan, en dat in twee weken, de oorlog meer zoals de FAN oorlog zal gaan worden...
En uiteindelijk blijven de NoV vriendjes weer als heersers over CN over. Leuk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:33:47 #231
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53308421
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

En uiteindelijk blijven de NoV vriendjes weer als heersers over CN over. Leuk .
Ach ja, de groep met de bandwagon jumpers.

Laat ze lekker, FOK! heeft 't uitstekende gedaan met die Blitzkrieg die plaatsvond.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53308499
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:33 schreef popolon het volgende:

[..]

Ach ja, de groep met de bandwagon jumpers.

Laat ze lekker, FOK! heeft 't uitstekende gedaan met die Blitzkrieg die plaatsvond.
Juist
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53308938
http://www.youtube.com/watch?v=zLNWTKqyybk
En ja GOONS, Genmay en m/ gaan door tot het eind, sinds een groot gedeelte van de leiders geband en gedeleted is boeit het ze niet meer.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_53319776
Timmehhh, Genmay en m/ zijn inmiddels gedisband, en ach hun nations gaven zich toch al massaal over. Doorgaan tot het einde indeed...

Popolon, geloof me, denk je nou echt dat allianties uit zichzelf bandwagonen, elke alliantie in deze oorlog heeft verliezen geleden. Het is simpelweg de haat tegen UJP die er in zoveel allianties is, UJP heeft het allemaal zelf veroorzaakt, door te techraiden, door zich als klootzakken te gedragen. Het enige wat ik hoop is dat FOK goeie peace/surrender terms krijgen voordat de Justice League FOK maar gaat aanvallen, omdat er steeds minder targets overblijven.
pi_53320008
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:15 schreef Sveto het volgende:
Timmehhh, Genmay en m/ zijn inmiddels gedisband, en ach hun nations gaven zich toch al massaal over. Doorgaan tot het einde indeed...

Popolon, geloof me, denk je nou echt dat allianties uit zichzelf bandwagonen, elke alliantie in deze oorlog heeft verliezen geleden. Het is simpelweg de haat tegen UJP die er in zoveel allianties is, UJP heeft het allemaal zelf veroorzaakt, door te techraiden, door zich als klootzakken te gedragen. Het enige wat ik hoop is dat FOK goeie peace/surrender terms krijgen voordat de Justice League FOK maar gaat aanvallen, omdat er steeds minder targets overblijven.
Dit zijn precies de redenen dat ik bij IRON zit, gewoon een gerespecteerde alliance die zich altijd netjes en open opstelt. En geloof me, het zijn echt bijna allemaal lui die tot ZI gaan als het moet, mijzelf incluis.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_53320250
Ik zie dat FOK inmiddels uit de oorlog is gestapt. Gefeliciteerd. Overigens ben ik Suid-Afrika, en iemand had het al geraden ik zit in de New Polar Order, ookal heb ik voor een jaar in de New Pacific Order gezeten, en ook een paar maanden in de NADC. En heiden6, ZI valt echt mee, ik ben er geweest.
pi_53320318
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:15 schreef Sveto het volgende:
Timmehhh, Genmay en m/ zijn inmiddels gedisband, en ach hun nations gaven zich toch al massaal over. Doorgaan tot het einde indeed...

Popolon, geloof me, denk je nou echt dat allianties uit zichzelf bandwagonen, elke alliantie in deze oorlog heeft verliezen geleden. Het is simpelweg de haat tegen UJP die er in zoveel allianties is, UJP heeft het allemaal zelf veroorzaakt, door te techraiden, door zich als klootzakken te gedragen. Het enige wat ik hoop is dat FOK goeie peace/surrender terms krijgen voordat de Justice League FOK maar gaat aanvallen, omdat er steeds minder targets overblijven.
GOONS, m/, MK e.d zijn anders wel de enige allianties die een beetje humor hebben. Laatst die actie van m/ met hun anarchy loterij, hoe geniaal is dat . NPO, NpO, NoV nemen dit soort grappen allemaal veel te serieus en ze laten zich veel te gemakkelijk kennen, waardoor er wederzijds onbegrip ontstaat. FOK heeft zich trouwens deze oorlog voorbeeldig gedragen, we zijn een beetje de heilige boontjes van de UJP
  donderdag 20 september 2007 @ 11:00:00 #238
162491 DiviFilius
Vigilate Deo Confidentes
pi_53322017
About Suid-Afrika: A peaceful nation, which is not in anarchy, stretching across much of Southern Africa, featuring a diverse nation, and a wealthy and strong government.

Government Type: Anarchy (Next Available Change 9/21/2007)



Verder 0 soldaten, in peace mode en anarchy, je hebt het hard te voorduren gehad ?
pi_53327642
@DiviFilius: Ik was in 5 oorlogen, (twee zelf gedeclared, was niet al te slim) en ik ving 3 nukes. Ik had nog een behoorlijke warchest, maar die raakte uiteindelijk ook op. Ik heb wel 6 miljoen aan aid gestuurd naar mensen die het moeilijk hadden. Trouwens, ik heb zeker de helft van me NS verloren. Maar ik ben in GWI naar ZI geweest dus daarmee vergeleken is deze oorlog zeer goed gegaan.

@Terecht: Ik vind hun gevoel van humor maar mwoah, het is vooral een beetje het standaard internet gedoe. Het gaat echt vervelen. Mensen in de NPO en NpO (over NoV kan ik nie oordelen) hebben zeker wel een gevoel van humor, maar nemen het simpelweg meer serieus, uiteindelijk spelen we gewoon om te winnen, om aan de top te staan.
  donderdag 20 september 2007 @ 14:40:45 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53327679
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:15 schreef Sveto het volgende:
Timmehhh, Genmay en m/ zijn inmiddels gedisband, en ach hun nations gaven zich toch al massaal over. Doorgaan tot het einde indeed...

Popolon, geloof me, denk je nou echt dat allianties uit zichzelf bandwagonen, elke alliantie in deze oorlog heeft verliezen geleden. Het is simpelweg de haat tegen UJP die er in zoveel allianties is, UJP heeft het allemaal zelf veroorzaakt, door te techraiden, door zich als klootzakken te gedragen. Het enige wat ik hoop is dat FOK goeie peace/surrender terms krijgen voordat de Justice League FOK maar gaat aanvallen, omdat er steeds minder targets overblijven.
FOK heeft juist ontzettend veel respect gekregen, mede door de manier dan diplomatie bedrijven en de geweldige manier waarop FOK het woord Blitzkrieg een nieuwe betekenis heeft gegeven.

Neen, dit is een prima alliantie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53336175
Oh ik heb zeker niks tegen FOK! FOK verdient ook veel respect, en heeft dat ook zeker gekregen. En je hebt gelijk dat de FOK Blitz indrukwekkend was. Maar begrijp wel dat toen ik die post schreef ik niet zeker wist of er peace terms aan zaten te komen, en het had me niets verbaasd dat als die er niet waren gekomen FOK wel eens onder vuur zou komen, in de letterlijke mening, niet de figuurlijke.
  donderdag 20 september 2007 @ 23:18:42 #242
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_53343420
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:42 schreef Sveto het volgende:
Oh ik heb zeker niks tegen FOK! FOK verdient ook veel respect, en heeft dat ook zeker gekregen. En je hebt gelijk dat de FOK Blitz indrukwekkend was. Maar begrijp wel dat toen ik die post schreef ik niet zeker wist of er peace terms aan zaten te komen, en het had me niets verbaasd dat als die er niet waren gekomen FOK wel eens onder vuur zou komen, in de letterlijke mening, niet de figuurlijke.
Come and visit our forums! (maar als rasechte FOK-ker zou je toch bij ons moeten komen??
(Oh ja, en raad eens welk land ik ben? Heul moeilijk te raden hoor! )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  donderdag 20 september 2007 @ 23:19:20 #243
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_53343446
^
Jeezzuuus, wat was dat een verkapte k*t TVP zeg!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_53343609
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef descendent1 het volgende:
^
Jeezzuuus, wat was dat een verkapte k*t TVP zeg!
ZI the fucker!
  donderdag 20 september 2007 @ 23:40:36 #245
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_53344090
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef Terecht het volgende:

[..]

ZI the fucker!
Kom dan, Kom dan!!! Bring it on!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:27:23 #246
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_53345368
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Kom dan, Kom dan!!! Bring it on!
Ik ga een beetje mijn piekfijn getrainde soldaatjes aan een ongewassen sujet als jij verspelen zeker... Dat is mijn eer te na, zoek maar een minder verfijnde despoot om mee te spelen
pi_53347359
Ik ben uit de alliantie mensen, beetje op mij sancties toepassen, tsss.... Eerst mij naar dat spel lokken, vervolgens alle gamingrechten afnemen zodat ik het spel niet eens kan leren, rot op.
quote:
Beste TaLoNNL,

Tijdens de grote oorlog waren alle techraids en/of andere oorlogen, tenzij tegen onze vijanden, illegaal.

Omdat je toch een dergelijke oorlog bent gestart voordat er vrede was sloten krijg je een sanctie opgelegd.

Voor meer informatie over deze santie verwijs ik je naar dit topic :

http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=1748&hilit=&start=0


Groet,

Divi Filius
Geen aid, maar wel sancties...

[ Bericht 6% gewijzigd door TaLoN.NL op 21-09-2007 07:18:36 ]
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_53347577
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 06:37 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben uit de alliantie mensen, beetje op mij sancties toepassen, tsss.... Eerst mij naar dat spel lokken, vervolgens alle gamingrechten afnemen zodat ik het spel niet eens kan leren, rot op. [afbeelding]
[..]

Geen aid, maar wel sancties...
Ik weet niet welk land je bent maar sanctie 1 is slechts een waarschuwing. Als je dan zo graag eigenwijs bent en lekker doorgaat ben je misschien alleen beter af niet ?
pi_53347687
Noooooo, allereerst heb ik maar een handvol posts op FOK, ten tweede ken ik de mensen die de Orders runnen al jaren, van nog voor CyberNations.
pi_53348520
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 06:37 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben uit de alliantie mensen, beetje op mij sancties toepassen, tsss.... Eerst mij naar dat spel lokken, vervolgens alle gamingrechten afnemen zodat ik het spel niet eens kan leren, rot op. [afbeelding]
[..]

Geen aid, maar wel sancties...
Tja sommige mensen zijn wat snel aangebrand .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')