abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52887984
Mehjong wat ik net meemaakte.....

Ik werk bij de MediaMarkt op de computerafdeling en vandaag is het koopzondag, dus ik aan het werk. Ben ik net effe lekker aan de pauze belt er een of ander figuur voor een pc-aanbieding. Ja daag, ik ben aan de lunch dus bel zometeen maar terug. Gewoon de hoorn opgepleurt.

Nog geen 2 minuten later belt hetzelfde figuur weer (denk ik) ik niet opgenomen maar eerst 16 minuten dat muziekje laten afspelen, daarna de hoorn opgenomen en zonder iets te zeggen weer opgegooid.

Klacht: Mensen die op zondag service verwachten terwijl ik aan het eten ben
pi_52888004
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:57 schreef Beelzebub85 het volgende:

Ik werk bij de MediaMarkt op de computerafdeling en vandaag is het koopzondag, dus ik aan het werk. Ben ik net effe lekker aan de pauze belt er een of ander figuur voor een pc-aanbieding. Ja daag, ik ben aan de lunch dus bel zometeen maar terug. Gewoon de hoorn opgepleurt.

Nog geen 2 minuten later belt hetzelfde figuur weer (denk ik) ik niet opgenomen maar eerst 16 minuten dat muziekje laten afspelen, daarna de hoorn opgenomen en zonder iets te zeggen weer opgegooid.

Klacht: Mensen die op zondag service verwachten terwijl ik aan het eten ben
pi_52888082
Dat ligt niet aan de klant maar aan dat pauperbedrijf waar jij werkzaam bent,zij moeten zorgen voor personeel wanneer jij aan de lunch bent.
Maar als je regelmatig in het buitenland bent wezen winkelen dan weet je dat Nederlands winkelpersoneel onbeschoft,lui en dom is.
The fox condems the trap ,not himself.
pi_52888132
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:01 schreef AtheistArmy het volgende:
Dat ligt niet aan de klant maar aan dat pauperbedrijf waar jij werkzaam bent,zij moeten zorgen voor personeel wanneer jij aan de lunch bent.
Maar als je regelmatig in het buitenland bent wezen winkelen dan weet je dat Nederlands winkelpersoneel onbeschoft,lui en dom is.
Nee, die miepjes moeten mij niet lastigvallen tijdens mijn overheerlijke peanutbutterjellysandwich!

Je denkt toch niet dat ik die zweterige nerdjes van studenten met hun acnégezicht alleen in de winkel laat. Laat staan dat ik zo'n eczeembol een klant laat helpen!
  zondag 2 september 2007 @ 13:03:28 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_52888138
Is de nieuwe X-box versie van Lemmings al uit?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_52888154
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:03 schreef Hyperdude het volgende:
Is de nieuwe X-box versie van Lemmings al uit?
Hehehe

Goed spel, dat wel.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:05:40 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_52888197
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
blablabla

Wat ben jij een eikel zeg.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_52888253
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Wat ben jij een eikel zeg.
MediaMarkt is van oorsprong een duitse franchise.... En volgens duitse regels geldt: Eigen volk eerst. Dus ik eet eerst mijn lunch.

Neemt niet weg dat ik inderdaad een eikel ben
pi_52888315
Leuke lemming.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')