quote:Op zondag 2 september 2007 12:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mehjong wat ik net meemaakte.....
Ik werk bij de MediaMarkt op de computerafdeling en vandaag is het koopzondag, dus ik aan het werk. Ben ik net effe lekker aan de pauze belt er een of ander figuur voor een pc-aanbieding. Ja daag, ik ben aan de lunch dus bel zometeen maar terug. Gewoon de hoorn opgepleurt.
Nog geen 2 minuten later belt hetzelfde figuur weer (denk ik) ik niet opgenomen maar eerst 16 minuten dat muziekje laten afspelen, daarna de hoorn opgenomen en zonder iets te zeggen weer opgegooid.
Klacht: Mensen die op zondag service verwachten terwijl ik aan het eten ben
Nee, die miepjes moeten mij niet lastigvallen tijdens mijn overheerlijke peanutbutterjellysandwich!quote:Op zondag 2 september 2007 13:01 schreef AtheistArmy het volgende:
Dat ligt niet aan de klant maar aan dat pauperbedrijf waar jij werkzaam bent,zij moeten zorgen voor personeel wanneer jij aan de lunch bent.
Maar als je regelmatig in het buitenland bent wezen winkelen dan weet je dat Nederlands winkelpersoneel onbeschoft,lui en dom is.
Hehehequote:Op zondag 2 september 2007 13:03 schreef Hyperdude het volgende:
Is de nieuwe X-box versie van Lemmings al uit?
quote:Op zondag 2 september 2007 12:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mehjong wat ik net meemaakte.....
blablabla
MediaMarkt is van oorsprong een duitse franchise.... En volgens duitse regels geldt: Eigen volk eerst. Dus ik eet eerst mijn lunch.quote:Op zondag 2 september 2007 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel zeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |