quote:Op zondag 2 september 2007 12:05 schreef Lotteh het volgende:
Ik heb er nog een trauma van.Vroegah bij iemand op de rug springen die uiteindelijk niet mijn moeder was, ik wist niet hoe snel ik weg moest rennen.
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef Magereheinus het volgende:
Ik heb wel eens dat mensen zwaaien als je ze tegen komt op de fiets ofzo, dan komen ze niet bekend voor, maar sociaal als ik ben zwaai ik terug, blijkt dat ze zwaaide naar iemand die achter mn fietst. Damn zo jammer
Hehe ja iddquote:Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef Magereheinus het volgende:
Ik heb wel eens dat mensen zwaaien als je ze tegen komt op de fiets ofzo, dan komen ze niet bekend voor, maar sociaal als ik ben zwaai ik terug, blijkt dat ze zwaaide naar iemand die achter mn fietst. Damn zo jammer
Bij die naam denk ik altijd aan de Lotto, staatsloterij, postcodeloterij en loterijen in het algemeen.quote:Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef Lotteh het volgende:
Een tijdje geleden zegt een vriendin van me zo ineens:'Lotte, waarom zei je niks terug toen ik je gister zag op de fiets!'. Maar ik was die dag helemaal niet weggeweest op de fiets, en wat bleek dus, ze had echt heel hard lopen schreeuwen enzo naar die persoon van:'LOTTE, HALLO, WAAROM ZEG JE NIKS' terwijl het een wildvreemde was.
lollerpwnd!!quote:Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef Lotteh het volgende:
Een tijdje geleden zegt een vriendin van me zo ineens:'Lotte, waarom zei je niks terug toen ik je gister zag op de fiets!'. Maar ik was die dag helemaal niet weggeweest op de fiets, en wat bleek dus, ze had echt heel hard lopen schreeuwen enzo naar die persoon van:'LOTTE, HALLO, WAAROM ZEG JE NIKS' terwijl het een wildvreemde was.
Ik word ook heel vaak aangesproken met Lotto..quote:Op zondag 2 september 2007 12:23 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Bij die naam denk ik altijd aan de Lotto, staatsloterij, postcodeloterij en loterijen in het algemeen.
Hoi Lottoquote:Op zondag 2 september 2007 12:29 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ik word ook heel vaak aangesproken met Lotto..![]()
Herkenbaar...quote:Op zondag 2 september 2007 12:05 schreef Lotteh het volgende:
Ik heb er nog een trauma van.Vroegah bij iemand op de rug springen die uiteindelijk niet mijn moeder was, ik wist niet hoe snel ik weg moest rennen.
![]()
Nog herkenbaarderquote:Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef Magereheinus het volgende:
Hey dat heb ik ook een keer gehad. Liep ik gewoon een kwartier mee met een of andere oud vrouwtje (mijn moeder liep erachter en had samen met die vrouw even een lolletjequote:Op zondag 2 september 2007 12:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik ooit met mijn moeder in de supermarkt was (toen was ik 5 of zo) en ik was even afgedwaald. Even later grijp ik een vrouw bij de hand waarvan ik dacht dat het mijn moeder was, maar het bleek een of ander oud lijk te zijn......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |