abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:48:57 #1
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_52886826
Dus ik zo gister in de kroeg. Ik wist dat Jaap, een vriend van me een gesprek had met het meisje waar hij verliefd op was. Even later zag ik haar zitten en ik dus een gesprek aanknopen. eerst een half uur gelul en later:

"Oja, hoe was het gesprek met Jaap"?
- Jaap?
"Eh... Jaap jeweets"
- Welke Jaap?
Ik dus van OMFG OMFG OMFG dat is ze helemaal niet
- Wie denk je dat ik ben dan?
"Ehh ik ben je naam even kwijt zeg hem nog eens "

ik zwaar gepwned

post hier dit soort vreselijke momenten
:')
pi_52886945
HILARISCH!
The fox condems the trap ,not himself.
  zondag 2 september 2007 @ 11:56:50 #3
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52886952
volgende keer iets minder drinken me dunkt
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  zondag 2 september 2007 @ 11:57:02 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52886954
hahaahah
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52886975
mensen die "jeweets" gebruiken
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
pi_52887029
Had gewoon gezegd wie je dacht dat het was, en haar daarna mee uitgevraagd.
  zondag 2 september 2007 @ 12:03:07 #7
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52887054
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:58 schreef Nemesish3d het volgende:
mensen die "jeweets" gebruiken
en dat..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52887085
Ik heb er nog een trauma van. Vroegah bij iemand op de rug springen die uiteindelijk niet mijn moeder was, ik wist niet hoe snel ik weg moest rennen.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_52887125
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:05 schreef Lotteh het volgende:
Ik heb er nog een trauma van. Vroegah bij iemand op de rug springen die uiteindelijk niet mijn moeder was, ik wist niet hoe snel ik weg moest rennen.
pi_52887142
Ik was gister op een feest waar het druk was en liep in een rij door de menigte...toen was ik met een vriendin achter me ingesprek over dat de mensen die in die straat wonen een mooi uitzicht hebben....kijkt die meid voor me ineens naar me.....ik zo van: nee niet jij....ja jij ook wel. Wat? nix laat maar...lang verhaal
  zondag 2 september 2007 @ 12:09:15 #11
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52887162
Mensen die aan een meisje (waar jaap verliefd op is) vragen hoe het gesprek met hem was.
Was het een brugklasfuif ofzo
pi_52887201
Ik heb wel eens dat mensen zwaaien als je ze tegen komt op de fiets ofzo, dan komen ze niet bekend voor, maar sociaal als ik ben zwaai ik terug, blijkt dat ze zwaaide naar iemand die achter mn fietst. Damn zo jammer
  zondag 2 september 2007 @ 12:16:25 #13
82589 S-Two
barba macacu
pi_52887285
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef Magereheinus het volgende:
Ik heb wel eens dat mensen zwaaien als je ze tegen komt op de fiets ofzo, dan komen ze niet bekend voor, maar sociaal als ik ben zwaai ik terug, blijkt dat ze zwaaide naar iemand die achter mn fietst. Damn zo jammer
das leuk ja
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52887295
quote:
Hehe ja idd
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_52887313
Dat zijn juist dé momenten om je geslacht uit je broek te zwiepen om indruk te kunnen maken op de biatches, TS.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_52887336
Een tijdje geleden zegt een vriendin van me zo ineens:'Lotte, waarom zei je niks terug toen ik je gister zag op de fiets!'. Maar ik was die dag helemaal niet weggeweest op de fiets, en wat bleek dus, ze had echt heel hard lopen schreeuwen enzo naar die persoon van:'LOTTE, HALLO, WAAROM ZEG JE NIKS' terwijl het een wildvreemde was.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  zondag 2 september 2007 @ 12:22:06 #17
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_52887382
na dat gesprek had je haar op d'r bek moeten pakken, probleem opgelost
  zondag 2 september 2007 @ 12:23:17 #18
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52887405
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef Lotteh het volgende:
Een tijdje geleden zegt een vriendin van me zo ineens:'Lotte, waarom zei je niks terug toen ik je gister zag op de fiets!'. Maar ik was die dag helemaal niet weggeweest op de fiets, en wat bleek dus, ze had echt heel hard lopen schreeuwen enzo naar die persoon van:'LOTTE, HALLO, WAAROM ZEG JE NIKS' terwijl het een wildvreemde was.
Bij die naam denk ik altijd aan de Lotto, staatsloterij, postcodeloterij en loterijen in het algemeen.
  zondag 2 september 2007 @ 12:26:24 #19
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52887447
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef Lotteh het volgende:
lollerpwnd!!
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52887501
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:23 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Bij die naam denk ik altijd aan de Lotto, staatsloterij, postcodeloterij en loterijen in het algemeen.
Ik word ook heel vaak aangesproken met Lotto..
pi_52887552
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:29 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Ik word ook heel vaak aangesproken met Lotto..
Hoi Lotto
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_52887560
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:05 schreef Lotteh het volgende:
Herkenbaar...
quote:
Nog herkenbaarder
Patat Friet
pi_52887579
Afgelopen koninginnedag stapte ik op een meisje af, ik dacht dat het een ex van mij was!

"Maar je bent toch Marleen?" - "uhmm, nee dat ben ik niet".

Ze leek er toch echt op zeg Wel voor lul trouwens, ik liep met de staart tussen de benen weg
  zondag 2 september 2007 @ 12:42:52 #24
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52887745
Ik kan me herinneren dat ik ooit met mijn moeder in de supermarkt was (toen was ik 5 of zo) en ik was even afgedwaald. Even later grijp ik een vrouw bij de hand waarvan ik dacht dat het mijn moeder was, maar het bleek een of ander oud lijk te zijn......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52889630
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik ooit met mijn moeder in de supermarkt was (toen was ik 5 of zo) en ik was even afgedwaald. Even later grijp ik een vrouw bij de hand waarvan ik dacht dat het mijn moeder was, maar het bleek een of ander oud lijk te zijn......
Hey dat heb ik ook een keer gehad. Liep ik gewoon een kwartier mee met een of andere oud vrouwtje (mijn moeder liep erachter en had samen met die vrouw even een lolletje )

Maar dat was vroeger he. Nu ben je natuurlijk een pedofiel als dat gebeurd.
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')