Ik vind die Lellie Kelly schoenen juist gaaf
Zo fout dat ze weer mooi worden, ik kan me echt voorstellen dat je dat als klein meisje (die gek zijn op wansmaak) dat helemaal te gek vind met al die bling en roze en glitters
Anyway, Dean draagt ook merendeels Hema, H&M en Prénatal.
Pyamaatjes etc. en rompertjes en een enkel shirtje (voor op het KDV bijvoorbeeld) haal ik ook nog wel eens bij C&A of Hans Textiel of Zeeman.
Ik vind het wel belangrijk dat hij jasjes en schoentjes van goede kwaliteit heeft, die koop ik dan ook van merk (zo had ie een Ralph Lauren bodywarmer en nu een winterjasje van Burberry, en schoentjes van Uggs voor de winter) dat is tenslotte iets wat hij (bijna) iedere dag draagt en vind ik het ook wel waard om meer geld aan te besteden..ik vind zo'n windjack van de C&A vaak erg armoedig staan
![]()
Af en toe een merkshirtje slipt er ook wel tussendoor moet ik bekennen.
Qua stijl wissel ik af tussen stoer en kakkerig, ik houd wel van een overjhemdje met een spencertje erover zo nu en dan
![]()
De volgende dag kan ie er dan weer bijlopen als een echt boefie
![]()
Ligt een beetje aan de gelegenheid.
Oh, en qua kapsel (vind ik ook wel bij "stijl " horen) houd ik dus absoluut niet van die korte stekels, al of niet met gel erin, vind dat voor kleine jongetjes vaak een beetje aso. Wat langer haar is
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.