"Pardon, zou u niet willen bellen?"quote:Op zondag 2 september 2007 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben te bescheiden om er altijd wat van te zeggen.![]()
'Pardon, waar bemoeit u zich mee? Wilt u die auto nog hebben ofniet? Dan zou ik die kaken maar eens op ekaar houden vriend!'quote:Op zondag 2 september 2007 09:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
"Pardon, zou u niet willen bellen?"
Dat laatste voorbeeld is iig simpel op te lossen. Zeg 'm die wasmachine in z'n hol te schuiven en loop weg.quote:Op zondag 2 september 2007 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Daarmee doel ik dus op:In de winkel ben je bezig iets duurs te kopen (van het caliber wasmachine / auto), en de verkoper wordt constant gebeld door collega's en neemt ook alle telefoontjes aan. Zo schiet het ook niet op.
![]()
Ben te bescheiden om er altijd wat van te zeggen.![]()
Was dat maar zo... Meestal als ik mensen wegdruk, bellen ze met dezelfde snelheid weer terug. Sommige mensen zijn heel slecht in hints begrijpen.quote:Op zondag 2 september 2007 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Daarmee doel ik dus op:Je belt met een collega over een normale telefoon, diens mobiel gaat af en hij zegt moment ik krijg telefoon. Hij pakt die andere oproep aan, zegt "ja hoi ik bel je zo even terug...."
Ja hallo de andere kant merkt toch vanzelf dat je even geen tijd hebt?![]()
Exact dat zou ik dus doen. Als je iets aan me wilt verkopen dan geef je me aandacht en anders kun je het betreffende item in je hol steken en ga ik wel ergens anders naar toe.quote:Op zondag 2 september 2007 10:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat laatste voorbeeld is iig simpel op te lossen. Zeg 'm die wasmachine in z'n hol te schuiven en loop weg.
Dat ding zet je toch uit of neem je gewoon niet mee als je gaat solliciteren?quote:Op zondag 2 september 2007 12:57 schreef Caithlinn het volgende:
Heb het nog sterker gehoord,
Een gast bij mij op MSN vertelde een keer dat ie ging solliciteren en tijdens dat gesprek ging zijn telefoon af. Neemt ie op! Want hij vond het onbeleefd om de telefoon niet op te nemen.
Onnodig te zeggen dat ie niet is aangenomen![]()
Lijkt mij ook:) maar hij was echt zwaar verbaasd dat ie niet was aangenomen.quote:Op zondag 2 september 2007 13:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ding zet je toch uit of neem je gewoon niet mee als je gaat solliciteren?
Gewoon het geluid uit en niet opnemen.quote:Op zondag 2 september 2007 13:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ding zet je toch uit of neem je gewoon niet mee als je gaat solliciteren?
Hoe kan dat nou. Nooit gebeld worden en direct opnemen? HOE KAN DAT DAN?quote:Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]Volgens mij zijn dat mensen die nooit gebeld worden ofzo, die altijd direct opnemen ongeacht de situatie.![]()
Dit is de eerste nuttige bijdrage van jou die ik lees sinds 2004.quote:Op zondag 2 september 2007 13:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Nooit gebeld worden en direct opnemen? HOE KAN DAT DAN?
Dat is als een huis zonder deur waarvan je even de deur opendoet. HET KAN NIET.
Dan ben je nog niet zó bekend met mijn oeuvre.quote:Op zondag 2 september 2007 13:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit is de eerste nuttige bijdrage van jou die ik lees sinds 2004.
Wat een sjakiequote:Op zondag 2 september 2007 12:57 schreef Caithlinn het volgende:
Een gast bij mij op MSN vertelde een keer dat ie ging solliciteren en tijdens dat gesprek ging zijn telefoon af. Neemt ie op! Want hij vond het onbeleefd om de telefoon niet op te nemen.
Precies. Dat bedoel ik dus. Mensen zijn zo gewend om de telefoon voorrang te geven boven direct contact. Stamt nog van vroeger blijkbaar, toen telefoonverkeer nog niet zo hevig was als dat het tegenwoordig is met al die mobieltjes en de verwachting dat iedereen altijd maar bereikbaar moet zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 12:57 schreef Caithlinn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |