slotje dan maar?quote:Op zondag 2 september 2007 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Update 09.44uur: Het is weer stil.![]()
Nee wacht maar ff, de dag is nog niet om.quote:
Ja ik heb een dB-meter hier liggen.quote:Op zondag 2 september 2007 09:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heb je het gemeten?
Klopt, ik ben ook bezig hier weg te gaan. Op naar betere rustiger oorden, wat meer naar het zuiden van het land.quote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
En anders had je maar niet in de buurt van een circuit moeten gaan wonen.
quote:Op zondag 2 september 2007 10:05 schreef William1985 het volgende:
Zeikerds als jou moeten ze met een decibelmeter anaal bevredigen!
Een champcar klinkt heel anders dan een F1 auto hoorquote:Op zondag 2 september 2007 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een KUTherrie geeft dat. Zelfs in huis met alle deuren en ramen dicht is het geluidsniveau hiero 68dB.
Dat lijkt mee te vallen, maar het is dat hele irritante formula-1 achtige motorgegier.
Ik heb iTunes nu tot standje 5 opgeschroefd en nog komt dat lawaai er irritant doorheen.![]()
Ik zal anders zo wel even een stukje opnemen.
Nee, dat was denk ik de warm up, vanmiddag word de wedstrijd gereden en dus heeft TS dan dik 1,5 uur last van een stuk of 18 Champcars.quote:
www.champcar.nlquote:
behalve wat dronken mensen op straat Grote stilte in Zwolle!quote:Op zondag 2 september 2007 11:17 schreef JaapB het volgende:
En dat hoor jij dan helemaal in Grunn? Ik heb er nog totaal niks van gehoord en de wind is dan ook nog eens de andere kant op. Volgens mij moeten die dingen van in Zwolle wel boven de 100 dB komen
Nou het is heel milieuverpestend, dat onzinnige gerace over een circuit. En dat in deze tijd van milieuproblemen en brandstoftekorten en -accijnzen....quote:Op zondag 2 september 2007 11:01 schreef Jimmeh het volgende:
Waarom ben je dan naast een circuit gaan wonen? Omdat de huizen er zo goedkoop zijn? Het circuit staat er al langer dan jij leeft of uberhaupt je huis bestaat, maar er toch gaan wonen hé.
En dan gaan klagen terwijl je weet dat je naast een circuit woont, zulke hypocriete Nederlanders zijn dat. Zelfs dat volksvermaak en die laatste paar volle geluidsdagen willen ze om zeep helpen, vuile linkse boomknuffelaars
En dan gaan klagen dat er Champ Car's in je achtertuin rijden.quote:Gebruikersnaam: gebrokenglas
Hobbies/interesses: Flightsimulators, Vliegtuigen, Apple computers, Audio/HiFi/DJ, Auto's
Nerd, jij was zeker 1 van die mongolen die zich verzette tegen het evenement..quote:Op zondag 2 september 2007 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een KUTherrie geeft dat. Zelfs in huis met alle deuren en ramen dicht is het geluidsniveau hiero 68dB.
Dat lijkt mee te vallen, maar het is dat hele irritante formula-1 achtige motorgegier.
Ik heb iTunes nu tot standje 5 opgeschroefd en nog komt dat lawaai er irritant doorheen.![]()
Ik zal anders zo wel even een stukje opnemen.
Ja idd!!quote:Op zondag 2 september 2007 11:55 schreef roelofjan het volgende:
[..]
En dan gaan klagen dat er Champ Car's in je achtertuin rijden.![]()
Nee ik wist er niks van. Ja er was wat te doen bij het circuit, allemaal borden en afzettingen en politie en alles. Maarja er is wel vaker wat te doen daar. Dat van de champ car heb ik moeten opzoeken.quote:Op zondag 2 september 2007 12:00 schreef Federici het volgende:
[..]
Nerd, jij was zeker 1 van die mongolen die zich verzette tegen het evenement..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |