abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52886846
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het maar een rare toestand. Helemaal teruggelezen en het valt op dat er veel users denken dat Huub drugs heeft gebruikt vannacht. Vreemd is ook dat Huub om 23.30 naar bed wilde, een telefoontje krijgt dat ie naar de FEBO moet, daar 2 uur blijft om vervolgens "stoned" terug te keren. Ook vind ik het vreemd dat Huub en Lieke lang uit beeld zijn geweest terwijl de rest al op bed lag. Ik las op VOL dat Lieke pas om 6.00 uur weer in de slaapkamer verscheen,
iets klopt er niet, maar wat????
en toen lagen huub en lieke nog een tijdje te kletsen in bed....je kon niet horen waarover....geen woorden of zo,heel ontspannen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52886883
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:48 schreef Py het volgende:
Het was wel leuk om te zien hoe de 5 als een team F-jes om coach Nathanael heenzat om te leren hoe ze Huub en Lieke kunnen verslaan. Maar of ze er iets van opgestoken hebben...
Ze zullen er wel een idee van hebben, maar Natanael is van zichzelf gewoon geniepiger en welbespraakter dan dat hele zooitje bij elkaar.

Ze zullen dus wellicht vol goede moed zijn adviezen proberen in praktijk te brengen maar krijgen waarschijnlijk dan al in 2 minuten de deksel op de neus omdat ook Huub net als Natanael veel beter kan discussieren.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 2 september 2007 @ 11:52:15 #203
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_52886886
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:47 schreef itsme het volgende:

[..]

Wat een schande. 50 plusser. nee dat kan niet hoor.

Maar dat je bekend Max Tv te kijken, shame for life.
(WTF is dat nu weer?)
Nog erger ik kijk bijna geen tv. Ik ga me altijd vreselijk irriteren aan reclame en dan is
de tv voor mij meestal al snel uit.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:52:28 #204
135305 beequeen
Lost.
pi_52886891
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:48 schreef Py het volgende:
Het was wel leuk om te zien hoe de 5 als een team F-jes om coach Nathanael heenzat om te leren hoe ze Huub en Lieke kunnen verslaan. Maar of ze er iets van opgestoken hebben...
Leuk? Het was een grof schandaal om een sneak als Nathanael een podium te geven om dat zooitje te zeggen wat te doen en laten, pure armoede van de FEBO imho.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52886924
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:12 schreef Sporti het volgende:
Mogguh Ik heb wel het e.e.a. teruggelezen maar mij is niet helmaal duidelijk waar Nat nou opeens is/ gebleven, is hij vertrokken tijdens de streamlocks?
Nathanael had als enige echt veel gedronken...hij dronk door terwijl de anderen niet meer dronken....we weten allemaal dat hij een behoorlijke inhaler is...waarschijnlijk moest ie weg
pi_52886925
Ook niet bijster slim natuurlijk om adviezen in te gaan winnen bij degene die het heeft verloren van Huub. Als ze echt wat willen weten dan moeten ze bij Sylvia zijn of misschien zelfs Eric. Die kennen de "echte" Huub. Dennis wil Huub pakken maar hij kent Huub helemaal niet zo goed en Huub heeft geen band met hem. Als je geen band met iemand hebt dan is het bijna onmogelijk om diegene te raken.
Go hard or go home
  zondag 2 september 2007 @ 11:57:15 #207
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52886959
'Terror Jaap' liegt over zijn overleden broer

mmmmm.... focking helllll
... en huiver mee
pi_52886961
daarbij heeft nathanael ook gezegd dat hij nooit meer keek...dus veel kan hij dan niet weten....en toch allerlei losse informatie geven....leek wel alsof hij bepaalde dingen express zei en wellicht in opdracht...waarschijnlijk is het allemaal bedoeld om te mindfucken
  zondag 2 september 2007 @ 11:58:24 #209
188345 Py
op zich
pi_52886969
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:52 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze zullen er wel een idee van hebben, maar Natanael is van zichzelf gewoon geniepiger en welbespraakter dan dat hele zooitje bij elkaar.

Ze zullen dus wellicht vol goede moed zijn adviezen proberen in praktijk te brengen maar krijgen waarschijnlijk dan al in 2 minuten de deksel op de neus omdat ook Huub net als Natanael veel beter kan discussieren.
Bij die 5 kan het pas werken als ze allemaal er voor gaan. Maar er zit geen overtuiging in en ieder heeft daarnaast zijn eigen agenda. Bovendien moeten ze het niet proberen met discussies. Daarvoor zijn Huub en Lieke te sterk. Ze zullen iets anders moeten bedenken.
pi_52886971
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Leuk? Het was een grof schandaal om een sneak als Nathanael een podium te geven om dat zooitje te zeggen wat te doen en laten, pure armoede van de FEBO imho.
Erger was nog dat ie een podium kreeg om Patricia zwart te maken, zonder dat er een streamlock kwam. Zou Patricia "issues" met de redaktie hebben?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:01:34 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_52887022
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
Ook niet bijster slim natuurlijk om adviezen in te gaan winnen bij degene die het heeft verloren van Huub. Als ze echt wat willen weten dan moeten ze bij Sylvia zijn of misschien zelfs Eric. Die kennen de "echte" Huub. Dennis wil Huub pakken maar hij kent Huub helemaal niet zo goed en Huub heeft geen band met hem. Als je geen band met iemand hebt dan is het bijna onmogelijk om diegene te raken.
En jij denkt echt dat Syl en Eric dingen gaan zeggen die ze tegen Huub kunnen gebruiken? Denk het toch van niet.
Ik vind het sowieso niet kunnen dat ze mensen binnenhalen om dat zooitje van goede adviezen te dienen om tegen Huub en Lieke te gebruiken. Kan alleen maar betekenen dat ze zelf niks meer kunnen verzinnen.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:02:14 #212
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52887034
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:57 schreef Giggio het volgende:

mmmmm.... focking helllll
Sorry
loop geloof ik een dag achter....
... en huiver mee
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:02:32 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_52887041
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Erger was nog dat ie een podium kreeg om Patricia zwart te maken, zonder dat er een streamlock kwam. Zou Patricia "issues" met de redaktie hebben?
Dat was idd schandalig, geen idee waarom dat mocht.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:02:54 #214
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_52887049
Soms slaat verliefdheid om naar pesten haat. Laat nix nu toevallig misschien homo zijn.
Huub wil nix niet en nix is zo teleurgesteld dat hij op een andere manier aandacht vraagt.
Zeg nu zelf niemand in de kooi bash of heeft het zovaak over 1 persoon.
Hij is helemaal geobsendeert (fout geschreven) van Huub.

Trouwen als de kooi voorbij eens zullen brain en nix nog steeds nachtmerries hebben over Huub en straatangst omdat ze denken dat elke gekeerde rug of om elke hoek Huub is.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_52887056
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:58 schreef Py het volgende:

[..]

Bij die 5 kan het pas werken als ze allemaal er voor gaan. Maar er zit geen overtuiging in en ieder heeft daarnaast zijn eigen agenda. Bovendien moeten ze het niet proberen met discussies. Daarvoor zijn Huub en Lieke te sterk. Ze zullen iets anders moeten bedenken.
Dat was wellicht het enige advies van Natanael waar ze wat aan hebben.
Erg grappig was in ieder geval dat kort voor hij binnenkwam het trio Jaap Dennis en Brian elkaar zat af te tasten en zwart te maken en elkaar duidelijk voor geen meter vertrouwden.
Natanael had dat duidelijk door want hij speelde juist hier op in.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 2 september 2007 @ 12:03:53 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52887065
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ja, what was that all about? Begreep ik het nu goed dat hij zei dat ze een hoer was?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52887077
ik weet nog dat patricia toen ze op een zondagochtend de laatste keer Natasia's haar deed dat ze daar dingen over Nathanael heeft losgelaten die niet zo best klonken over hem....zoiets als van dat hij behoorlijk kierewiet was en dat ze niet meer met hem kon...hij had haar allerlei dingen geflikt....eigenlijk zij ze dat ie gek was.....
pi_52887118
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat was idd schandalig, geen idee waarom dat mocht.
Maarrrrrr er was eindelijk weer iets te beleven
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_52887121
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

En jij denkt echt dat Syl en Eric dingen gaan zeggen die ze tegen Huub kunnen gebruiken? Denk het toch van niet.
Ik vind het sowieso niet kunnen dat ze mensen binnenhalen om dat zooitje van goede adviezen te dienen om tegen Huub en Lieke te gebruiken. Kan alleen maar betekenen dat ze zelf niks meer kunnen verzinnen.
Nee, dat denk ik niet maar ik denk dat ze aan NL niks hebben. Het was om aan te geven dat je aan NL de loser, die Huub eruit heeft gekregen geen waarde moet hechten. Dat zou het pas zijn als je info zou kunnen verkrijgen van mensen die Huub hoog heeft zitten. Uiteraard doen ze het niet maar het is een voorbeeld.
Go hard or go home
pi_52887127
De schoonmaakster Sharon
  zondag 2 september 2007 @ 12:07:12 #221
188345 Py
op zich
pi_52887131
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Maar wat had Nathanael nu kunnen zeggen? Had hij de 5 een cheatcode moeten geven waarmee Huub en Lieke zijn te verslaan? Hij heeft toch geen gouden sleutel. Het enige wat hij kon doen was de boel wat opporren. Alles wat hij ook zegt of doet, die 5 moeten het vervolgens nog zelf doen.
De redactie moet ook wat. Er moeten tv gemaakt worden en het spel moet naar een eindfase worden gebracht. Ik vond het allemaal wel vermakelijk.
pi_52887151
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:07 schreef Py het volgende:

[..]

Maar wat had Nathanael nu kunnen zeggen? Had hij de 5 een cheatcode moeten geven waarmee Huub en Lieke zijn te verslaan? Hij heeft toch geen gouden sleutel. Het enige wat hij kon doen was de boel wat opporren. Alles wat hij ook zegt of doet, die 5 moeten het vervolgens nog zelf doen.
De redactie moet ook wat. Er moeten tv gemaakt worden en het spel moet naar een eindfase worden gebracht. Ik vond het allemaal wel vermakelijk.
Mee eens. Er is niets nieuws gezegd volgens mij. Geen info binnengekomen waar ze iets mee kunnen.
Er loopt ook geen masterplan van Huub en Lieke dus er viel ook weinig te vertellen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:10:20 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_52887179
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, what was that all about? Begreep ik het nu goed dat hij zei dat ze een hoer was?
NL vertelde dat ze een golddigger was, hoer wilde worden en, oh ja, ze was ook een pleuriswijf.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:11:43 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_52887205
― Mark Twain
pi_52887206
Misschien gaan Huub en Brian vanmiddag met een helikopter richting Assen...kan maar zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')