en toen lagen huub en lieke nog een tijdje te kletsen in bed....je kon niet horen waarover....geen woorden of zo,heel ontspannenquote:Op zondag 2 september 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het maar een rare toestand. Helemaal teruggelezen en het valt op dat er veel users denken dat Huub drugs heeft gebruikt vannacht. Vreemd is ook dat Huub om 23.30 naar bed wilde, een telefoontje krijgt dat ie naar de FEBO moet, daar 2 uur blijft om vervolgens "stoned" terug te keren. Ook vind ik het vreemd dat Huub en Lieke lang uit beeld zijn geweest terwijl de rest al op bed lag. Ik las op VOL dat Lieke pas om 6.00 uur weer in de slaapkamer verscheen,
iets klopt er niet, maar wat????![]()
Ze zullen er wel een idee van hebben, maar Natanael is van zichzelf gewoon geniepiger en welbespraakter dan dat hele zooitje bij elkaar.quote:Op zondag 2 september 2007 11:48 schreef Py het volgende:
Het was wel leuk om te zien hoe de 5 als een team F-jes om coach Nathanael heenzat om te leren hoe ze Huub en Lieke kunnen verslaan. Maar of ze er iets van opgestoken hebben...
Nog erger ik kijk bijna geen tv. Ik ga me altijd vreselijk irriteren aan reclame en dan isquote:Op zondag 2 september 2007 11:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat een schande. 50 plusser. nee dat kan niet hoor.![]()
![]()
Maar dat je bekend Max Tv te kijken, shame for life.![]()
![]()
(WTF is dat nu weer?)
Leuk? Het was een grof schandaal om een sneak als Nathanael een podium te geven om dat zooitje te zeggen wat te doen en laten, pure armoede van de FEBO imho.quote:Op zondag 2 september 2007 11:48 schreef Py het volgende:
Het was wel leuk om te zien hoe de 5 als een team F-jes om coach Nathanael heenzat om te leren hoe ze Huub en Lieke kunnen verslaan. Maar of ze er iets van opgestoken hebben...
Nathanael had als enige echt veel gedronken...hij dronk door terwijl de anderen niet meer dronken....we weten allemaal dat hij een behoorlijke inhaler is...waarschijnlijk moest ie wegquote:Op zondag 2 september 2007 11:12 schreef Sporti het volgende:
MogguhIk heb wel het e.e.a. teruggelezen maar mij is niet helmaal duidelijk waar Nat nou opeens is/ gebleven, is hij vertrokken tijdens de streamlocks?
Bij die 5 kan het pas werken als ze allemaal er voor gaan. Maar er zit geen overtuiging in en ieder heeft daarnaast zijn eigen agenda. Bovendien moeten ze het niet proberen met discussies. Daarvoor zijn Huub en Lieke te sterk. Ze zullen iets anders moeten bedenken.quote:Op zondag 2 september 2007 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen er wel een idee van hebben, maar Natanael is van zichzelf gewoon geniepiger en welbespraakter dan dat hele zooitje bij elkaar.
Ze zullen dus wellicht vol goede moed zijn adviezen proberen in praktijk te brengen maar krijgen waarschijnlijk dan al in 2 minuten de deksel op de neus omdat ook Huub net als Natanael veel beter kan discussieren.
Erger was nog dat ie een podium kreeg om Patricia zwart te maken, zonder dat er een streamlock kwam. Zou Patricia "issues" met de redaktie hebben?quote:Op zondag 2 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Leuk? Het was een grof schandaal om een sneak als Nathanael een podium te geven om dat zooitje te zeggen wat te doen en laten, pure armoede van de FEBO imho.
En jij denkt echt dat Syl en Eric dingen gaan zeggen die ze tegen Huub kunnen gebruiken? Denk het toch van niet.quote:Op zondag 2 september 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
Ook niet bijster slim natuurlijk om adviezen in te gaan winnen bij degene die het heeft verloren van Huub. Als ze echt wat willen weten dan moeten ze bij Sylvia zijn of misschien zelfs Eric. Die kennen de "echte" Huub. Dennis wil Huub pakken maar hij kent Huub helemaal niet zo goed en Huub heeft geen band met hem. Als je geen band met iemand hebt dan is het bijna onmogelijk om diegene te raken.
Sorryquote:Op zondag 2 september 2007 11:57 schreef Giggio het volgende:
'Terror Jaap' liegt over zijn overleden broer
'Terror Jaap' liegt over zijn overleden broer
mmmmm.... focking helllll
Dat was idd schandalig, geen idee waarom dat mocht.quote:Op zondag 2 september 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Erger was nog dat ie een podium kreeg om Patricia zwart te maken, zonder dat er een streamlock kwam. Zou Patricia "issues" met de redaktie hebben?
Dat was wellicht het enige advies van Natanael waar ze wat aan hebben.quote:Op zondag 2 september 2007 11:58 schreef Py het volgende:
[..]
Bij die 5 kan het pas werken als ze allemaal er voor gaan. Maar er zit geen overtuiging in en ieder heeft daarnaast zijn eigen agenda. Bovendien moeten ze het niet proberen met discussies. Daarvoor zijn Huub en Lieke te sterk. Ze zullen iets anders moeten bedenken.
Ja, what was that all about? Begreep ik het nu goed dat hij zei dat ze een hoer was?quote:Op zondag 2 september 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Erger was nog dat ie een podium kreeg om Patricia zwart te maken, zonder dat er een streamlock kwam. Zou Patricia "issues" met de redaktie hebben?
Maarrrrrr er was eindelijk weer iets te belevenquote:Op zondag 2 september 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was idd schandalig, geen idee waarom dat mocht.
Nee, dat denk ik niet maar ik denk dat ze aan NL niks hebben. Het was om aan te geven dat je aan NL de loser, die Huub eruit heeft gekregen geen waarde moet hechten. Dat zou het pas zijn als je info zou kunnen verkrijgen van mensen die Huub hoog heeft zitten. Uiteraard doen ze het niet maar het is een voorbeeld.quote:Op zondag 2 september 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat Syl en Eric dingen gaan zeggen die ze tegen Huub kunnen gebruiken? Denk het toch van niet.
Ik vind het sowieso niet kunnen dat ze mensen binnenhalen om dat zooitje van goede adviezen te dienen om tegen Huub en Lieke te gebruiken. Kan alleen maar betekenen dat ze zelf niks meer kunnen verzinnen.
Maar wat had Nathanael nu kunnen zeggen? Had hij de 5 een cheatcode moeten geven waarmee Huub en Lieke zijn te verslaan? Hij heeft toch geen gouden sleutel. Het enige wat hij kon doen was de boel wat opporren. Alles wat hij ook zegt of doet, die 5 moeten het vervolgens nog zelf doen.quote:Op zondag 2 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk? Het was een grof schandaal om een sneak als Nathanael een podium te geven om dat zooitje te zeggen wat te doen en laten, pure armoede van de FEBO imho.
Mee eens. Er is niets nieuws gezegd volgens mij. Geen info binnengekomen waar ze iets mee kunnen.quote:Op zondag 2 september 2007 12:07 schreef Py het volgende:
[..]
Maar wat had Nathanael nu kunnen zeggen? Had hij de 5 een cheatcode moeten geven waarmee Huub en Lieke zijn te verslaan? Hij heeft toch geen gouden sleutel. Het enige wat hij kon doen was de boel wat opporren. Alles wat hij ook zegt of doet, die 5 moeten het vervolgens nog zelf doen.
De redactie moet ook wat. Er moeten tv gemaakt worden en het spel moet naar een eindfase worden gebracht. Ik vond het allemaal wel vermakelijk.
NL vertelde dat ze een golddigger was, hoer wilde worden en, oh ja, ze was ook een pleuriswijf.quote:Op zondag 2 september 2007 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, what was that all about? Begreep ik het nu goed dat hij zei dat ze een hoer was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |