Precies. Hij moet zich niet zo aanstellen.quote:Op zondag 2 september 2007 03:46 schreef noucky het volgende:
[..]
Als hij dood is kan ik er nog niet mee zitten, hij is gewoon een stomme eikel en niemand is een zondebok, alleen hijzelf.
Helemaal mee eens, iedereen mankeert wat, van obsessies schoonheid tot misbruik.quote:Op zondag 2 september 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DGK is toch een intensive care![]()
Nee, dat denk en hoop ik ook niet, maar hij was wel ontzettend stoned ...... en heb zo hetquote:Op zondag 2 september 2007 03:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij was stoned Disaan, maar in vredelievende stemming. Ik geloof nooit dat hij door het lint is gegaan![]()
Je weet toch hoe dat gaat op crime scenes? De recherche is echt niet in een uurtje klaar hoor.quote:Op zondag 2 september 2007 03:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom duurt het dan zo langHuub naar achter, de rest naar bed en hop de streams kunnen weer aan...
NEEquote:Op zondag 2 september 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
Wacht, was die ambulance er nou cht of nie?![]()
Dat waren Brian, Jaap en Dennis niet. Ik denk dat het recherche was.quote:Op zondag 2 september 2007 03:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan is hij afgevoerd per ambulance? Niet dat ik hem zo sterk acht, maar lijkt me toch een onwaarschijnlijk verhaal. Dan lopen Brian, Jaap en Dennis niet nog langs het zwembad. Ik denk dat hetiets heul anders is
De Gouden Kooi stond niet op TomTom. Grove nalatigheid, krijgen ze nog zeker problemen mee. Wel heel vriendelijk om die fontein aan te zetten voor de Ambulance, protocol is protocol. JdM kun je van alles verwijten, maar stijl heeft ie.quote:Op zondag 2 september 2007 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, het duurde vrij lang voor de ambulance kwam.![]()
Hoe weet jij dat nou, er was een streamlock.quote:
ik bedoel dat kenneth makkelijk iets aan brian geven kan wat pillen betreft....hoe is dat te controleren....brian kan het zo in iemands drankje doenquote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ware het niet dat hij en lieke de 2 personen in de villa zijn die t meest om hun lichaam geven. en ookde 2 zijn die t gezondst leven van die zooi in die villa
quote:Op zondag 2 september 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat waren Brian, Jaap en Dennis niet. Ik denk dat het recherche was.
quote:Op zondag 2 september 2007 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Gouden Kooi stond niet op TomTom. Grove nalatigheid, krijgen ze nog zeker problemen mee. Wel heel vriendelijk om die fontein aan te zetten voor de Ambulance, protocol is protocol. JdM kun je van alles verwijten, maar stijl heeft ie.
Jij bent er zeker bij geweest dat hij drugs gebruikte. Al die oordelen hier. Iedereen weet dat hij drank heeft gedronken en als je een tijdje niet hebt gedronken deze keihard aankomt.quote:Op zondag 2 september 2007 03:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij was stoned Disaan, maar in vredelievende stemming. Ik geloof nooit dat hij door het lint is gegaan![]()
Of Patricia's achterban was de politie voor natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2007 03:52 schreef akveor het volgende:
Als er politie was neem ik aan dat die dealer NL in de boeien is geslagen...
Da's al de tweede keer dat ie Huub probeert te vergiftigen.... kut febo...quote:Op zondag 2 september 2007 03:52 schreef riri het volgende:
[..]
ik bedoel dat kenneth makkelijk iets aan brian geven kan wat pillen betreft....hoe is dat te controleren....brian kan het zo in iemands drankje doen
Precies, hij heeft Huub al eerder vergiftigd met zijn slaappillen.quote:Op zondag 2 september 2007 03:52 schreef riri het volgende:
ik bedoel dat kenneth makkelijk iets aan brian geven kan wat pillen betreft....hoe is dat te controleren....brian kan het zo in iemands drankje doen
Dan zit je nog met Jaap.quote:Op zondag 2 september 2007 03:54 schreef noucky het volgende:
[..]
Jij bent er zeker bij geweest dat hij drugs gebruikte. Al die oordelen hier. Iedereen weet dat hij drank heeft gedronken en als je een tijdje niet hebt gedronken deze keihard aankomt.
Van mij mag hij door het lint zijn gegaan, eindelijk verlost van de streamlocks.
Verdomd. Gifgas!quote:Op zondag 2 september 2007 03:54 schreef avonne het volgende:
Weet je wat ik mis?
Het getjilp van de vogeltjes.
Die heb ik al heel lang niet meer gehoord.
Die zijn toch niet afgeschoten...
Hoe bedoel u?quote:Op zondag 2 september 2007 03:54 schreef noucky het volgende:
[..]
Jij bent er zeker bij geweest dat hij drugs gebruikte. Al die oordelen hier. Iedereen weet dat hij drank heeft gedronken en als je een tijdje niet hebt gedronken deze keihard aankomt.
Van mij mag hij door het lint zijn gegaan, eindelijk verlost van de streamlocks.
Neem een valeriaan.......twee kan ook nog. Slaap lekkerquote:Op zondag 2 september 2007 03:56 schreef APK het volgende:
Ik sta helemaal stijf van de spanning hier, ik ga slapen.
Dennis liep nog bij het zwembad.quote:Op zondag 2 september 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens bronnen, die ik op dit moment niet kan kontroleren, is Dennix behoorlijk fors gebeten door Fries.
Ik sta ook stijf, maar ik ga neuken.quote:Op zondag 2 september 2007 03:56 schreef APK het volgende:
Ik sta helemaal stijf van de spanning hier, ik ga slapen.
Daarom is HUub ook zo sterk, hij komt om in zijn eigen leugens.quote:Op zondag 2 september 2007 03:54 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, hij heeft Huub al eerder vergiftigd met zijn slaappillen.
dat geldt voor ieder ander net zo. alleen zouden zij t ook voor eigen gebruik naar binnen kunnen halen.quote:Op zondag 2 september 2007 03:52 schreef riri het volgende:
[..]
Ze zijn het cd-tje kwijtquote:Op zondag 2 september 2007 03:54 schreef avonne het volgende:
Weet je wat ik mis?
Het getjilp van de vogeltjes.
Die heb ik al heel lang niet meer gehoord.
Die zijn toch niet afgeschoten...
Hij zal zijn dood ook wel gefaket hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 03:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Daarom is HUub ook zo sterk, hij komt om in zijn eigen leugens.
Hoe kan dat nu, Huub liegt nooitquote:Op zondag 2 september 2007 03:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Daarom is HUub ook zo sterk, hij komt om in zijn eigen leugens.
Natuurlijk doen, dit is je kans - Het overkomt je niet iedere dagquote:Op zondag 2 september 2007 03:58 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik sta ook stijf, maar ik ga neuken.![]()
Wie Huub die drugs heeft gegeven achter. Dan kan ik een klacht indienen.quote:Op zondag 2 september 2007 04:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je moet niets Disana, dat weet je toch. Wat wilde je nou weten over mij, persoonlijk?
is dat een grapje of is dat echt zo geweest?quote:Op zondag 2 september 2007 03:54 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, hij heeft Huub al eerder vergiftigd met zijn slaappillen.
En keert morgen terug in het lichaam van nix...quote:Op zondag 2 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zal zijn dood ook wel gefaket hebben![]()
Hij is lang achter geweest en zal wel een gezellige tijd hebben gehad met Stijn (Bakker). Laat dat toch aan VOL over. Toch?quote:Op zondag 2 september 2007 04:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie Huub die drugs heeft gegeven achter. Dan kan ik een klacht indienen.
quote:Op zondag 2 september 2007 04:01 schreef akveor het volgende:
[..]
En keert morgen terug in het lichaam van nix...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |