Moest.Hij wilde om half twaalf al naar bed.Maar dat mocht niet.quote:Op zondag 2 september 2007 02:56 schreef noucky het volgende:
Huub wilde tv maken, nou dat zien we, je wordt bedankt.
Nena komt straks in beeld. We gaan zo belspelletjes doen - ze zijn zo creatief by talpa producties.quote:Op zondag 2 september 2007 03:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ja, denk dat we zo de aftiteling krijgen..
Brian is met een grote boog om de stal heen gelopen om zich in de bosjes te verschuilen om af te luisteren. Hij is daarbij in de brandnetels gaan zitten. Vandaar de ambulance... hij werd helemaal para en dacht dat zijn ballen in een vosseklem vast zaten.quote:Op zondag 2 september 2007 03:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, op dit moment is er een groepsbash gaande die wij niet mogen zien, omdat men bang is dat de streamende fora weer fanatiek zullen reageren![]()
Dan had hij moeten gaan, dan hadden we nu geen streamlocks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 02:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Wat heb jij een gekleurde bril op zeg..... Huub wilde om half 12 al naar bed
zo zo, geen half werk bij deze meisjes die van wanten weten.quote:Op zondag 2 september 2007 02:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
dat is toch sinds vandaag een dildotest geworden?
![]()
Hij mocht niet van achter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 03:03 schreef noucky het volgende:
[..]
Dan had hij moeten gaan, dan hadden we nu geen streamlocks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij kon niet gaan omdat hij naar "achter" moest...... en daar bijna 2 uur gezeten heeftquote:Op zondag 2 september 2007 03:03 schreef noucky het volgende:
[..]
Dan had hij moeten gaan, dan hadden we nu geen streamlocks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij moest naar de Febo.quote:Op zondag 2 september 2007 03:03 schreef noucky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian is met een grote boog om de stal heen gelopen om zich in de bosjes te verschuilen om af te luisteren. Hij is daarbij in de brandnetels gaan zitten. Vandaar de ambulance... hij werd helemaal para en dacht dat zijn ballen in een vosseklem vast zaten.
Ik verzin ook maar eens iets.
Hij mocht niet hij moest naar de feboquote:Op zondag 2 september 2007 03:03 schreef noucky het volgende:
[..]
Je zou je beter over de regie kunnen beklagen die voor elke poep en scheet een streamlock klaar heeft staan.quote:Op zondag 2 september 2007 03:03 schreef noucky het volgende:
[..]
En omdat Brian in brandnetels is gaan zitten denk jij dat die traumahelicopter er is gekomenquote:Op zondag 2 september 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian is met een grote boog om de stal heen gelopen om zich in de bosjes te verschuilen om af te luisteren. Hij is daarbij in de brandnetels gaan zitten. Vandaar de ambulance... hij werd helemaal para en dacht dat zijn ballen in een vosseklem vast zaten.
Ik verzin ook maar eens iets.
Of hij moest zich moed indrinken omdat hij groot wil zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 03:03 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zijn uitje om 9 uur morgen zou wel niet door gaan voor hem.
Iemand anders zou wel weer mee gaan.
Of het gaat niet door
Ja, denk ik wel. Je zag toch zelf dat Amanda naar hem toe rende? Waarom denk je dat dat was... heus niet om anaal genomen te wordenquote:Op zondag 2 september 2007 03:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
En omdat Brian in brandnetels is gaan zitten denk jij dat die traumahelicopter er is gekomen![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 03:05 schreef akveor het volgende:
Ik vind het erg vervelend dat de pauzes in deze film niet aangekondigd worden.
Klopt, ze hadden toch minstens drankreclames kunnen gaan uitzenden.quote:Op zondag 2 september 2007 03:05 schreef akveor het volgende:
Ik vind het erg vervelend dat de pauzes in deze film niet aangekondigd worden.
Indrinken om groot te zijn voor een dagje circuit Assen?quote:Op zondag 2 september 2007 03:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Of hij moest zich moed indrinken omdat hij groot wil zijn.
Goh jij bent helderziende, het werd inderdaad helemaal zwart voor me'n ogen.quote:Op zondag 2 september 2007 03:02 schreef Desii het volgende:
[..]
hehehe, en vertel ...... wat heb jij gezien, wat ik gemist heb![]()
![]()
zwart water in het zwarte zwembad, bij een helder verlichte zwarte nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |