Ja he, hij steekt er echt met kop en schouders bovenuit. De goal was echt een mooie, plus ook een eenvoudig ingeschoten penalty.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:50 schreef Radegast het volgende:
Schitterende goal vanavond.
Hij moet echt weg bij Tottenham, wat lopen daar een stel boerenkoolvoetballers om hem heen zeg.
Je hebt het als voetballiefhebber zo met hem te doen. Wekelijks is hij dé speler die van zich moet laten gelden. Kan me niet voorstellen dat hij volgend seizoen bij de Spurs te bewonderen is. Hij is nu rijp genoeg voor de volgende stap.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:50 schreef Radegast het volgende:
Schitterende goal vanavond.
Hij moet echt weg bij Tottenham, wat lopen daar een stel boerenkoolvoetballers om hem heen zeg.
Toen nog onder leiding van Koeman niet? Hij stond nadrukkelijk op zijn lijstje naar het schijnt maar zelf zag hij de overstap niet zitten. En dus zaten we gebakken met Rosenbergquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:25 schreef zjroentje het volgende:
Vraag me af hoe concreet Ajax een aantal jaren geleden was, voordat hij naar Tottenham vertrok.
Topspits idd, dat nonchalante is heerlijk om te zien. Mits het allemaal lukt natuurlijk.
Ik denk eerder de opvolger van Drogba bij Chelsea.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:29 schreef N.i.c.k het volgende:
een typische Arsenal spits.
Precies, ze hebben gewoon een aantal uitstekende spelers hoor. Maar Berbatov is wel de enige die nu echt naar een nog grotere club toe moet. Geweldige speler.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:58 schreef DANILXL het volgende:
mwa spurs hebben een enorm getalenteerd team met een gemiddelde leeftijd van rond de 25 geloof ik
quote:Jol: "Berbatov droomt al tijden over ManUnited"
14 juli 2008
Tottenham Hotspur-spits Dimitar Berbatov hoopt op korte termijn de overstap te maken naar Manchester United. Zijn oud-trainer Martin Jol beweert dat de Bulgaarse spits al tijden lang met zijn hoofd bij de Engelse landskampioen zit.
"Ik heb altijd een goede relatie gehad met Dimitar, maar het probleem is dat hij altijd met zijn hoofd bij Manchester United zat. Het spookte door zijn hoofd en ik kon er niets aan doen", zegt de huidige HSV-trainer tegenover The Daily Express.
Mogelijk komt Berbatov's droom al snel uit. Volgens Engelse media zijn Tottenham en United al akkoord over een transfersom. Zijn zaakwaarnemer bevestigt de interesse, maar ontkent vooralsnog een officieel akkoord.
De opvolger is al in huis, Darren Bent!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Ludacriss het volgende:
Veel geluk met Berbatov, en dank je voor de 28 miljoen
Mwah 28 miljoen is niet veel voor zo'n topper, dan maken de spurs 10 miljoen euro winst. De spurs kennende kopen ze een miskoop voor 14 miljoen...Ach dan is alles weer bij het oudequote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Ludacriss het volgende:
Veel geluk met Berbatov, en dank je voor de 28 miljoen
quote:Berbatov: "Manchester United nog steeds mijn droom"
18 augustus 2008
Dimitar Berbatov hoopt nog altijd dat de transfer naar Manchester United rond komt. De Bulgaarse topschutter wil naar zijn 'droomclub', maar Tottenham Hotspur wil hem niet kwijt. "Niemand kan me kwalijk nemen dat ik mijn dromen najaag", stelt Berbatov in The Times.
United-trainer Sir Alex Ferguson wil zijn selectie met nog een extra spits van formaat uitbreiden. Berbatov is het hoofddoelwit, maar de transfersom ligt in de weg. De Mancunians boden al eens 25 miljoen euro, maar dat vonden de Spurs niet genoeg.
Tottenham verloor al Robbie Keane aan Liverpool en wil niet nog een aanvaller laten vertrekken. Emil Dantchev, zaakwaarnemer van Berbatov, hoopt toch op sympathie van de club. "Het zal er deze week om spannen. Ik heb gelezen dat Ferguson een nieuwe spits wil, hopelijk wordt die spits alsnog Berbatov", aldus de belangenbehartiger.
Man City heeft nu toch geld zat.quote:Op maandag 1 september 2008 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
1430: The latest from Man City - and I have to say that they are fast becoming the club of the day. BBC Sport understands that a £30m bid has indeed been made for Dimitar Berbatov,
1450: The latest Man City chat - boss Mark Hughes will discuss personal terms with Dimitar Berbatov when he has finished his round of golf. Has the world gone mad?
1458: Apparently the Man City bid for Berbatov is more than £30m.!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |