Brian is samen met D en J al de hele middag bezig, dus die rat kan in mijn ogen net zo min iets goed dan J en D, eens een rat altijd een rat. Huub zal er morgen ongetwijfeld een gezellige dag van maken, aan hem zal het echt niet liggen, ik gun het alleen Brian niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Brian is een big sniek en toch trek ik hem beter als Jaap en Nix..... die ouwehoeren nu al vanaf 13 uur vanmiddag over.... tja over wat eigenlijk......
Laat Huub en Brian nu en morgen maar lekker lol maken.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een zielepoot (wat een mooi woord in deze context)
Huub is niet naief, hij speelt het goed. Je kunt niet altijd even vriendelijk of boos zijn op iemand, daar red je het niet mee. Huub is aardig als het nodig is en haalt uit wanneer hij een mogelijkheid ziet. Je moet het maar kunnen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal stom zijn als hij daar in trapt.Maar ja Huub is wel meer naief.Snap echt niet dat Huub die zooi niet uitspuugt.Tegen Amanda nog aardig doen![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:57 schreef AnTjUh het volgende:
dennis mag blij zijn als die wakker is voordat huub en brian terug zijn morgen
Huub is wel naief wat Amanda betreft.Hij dacht vorige week nog dat Amanda hem niet zo zou wegstemmen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub is niet naief, hij speelt het goed. Je kunt niet altijd even vriendelijk of boos zijn op iemand, daar red je het niet mee. Huub is aardig als het nodig is en haalt uit wanneer hij een mogelijkheid ziet. Je moet het maar kunnen.![]()
Met de ontslagronde zei Jaap toch al dat het nu 5 tegen 2 was, wat lult hij nou dom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Ja Japie... tuurlijk weet Huub dat jullie met zijn vijven zijn..... hij heeft zijn ogen niet in zijn zak zitten
Iets met ririquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef riri het volgende:
hoe heet dit plaatje wat nathanael nou draait?
Als je goed oplet dan zie je dennix ook 24 uur per dag met een natte broek lopen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:58 schreef Hanekrooi het volgende:
Hoor D nu weer met zijn grote mond `Brian op z´n plek zetten` Hij durft echt helemaal niks tegen Brian in te brengen.
Zou het besmettelijk zijn?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef 2live het volgende:
Volgens mij komt de latente homo in Brian ook weer naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |