De "vijf" hebben dat voorrecht kennelijk...quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:49 schreef Zora01 het volgende:
vreemd dat er speltechnisch gesproken mag worden net Nathanael
Ze riep ook : Huub moet je een martini, alleen maar om hem dronken te voeren, niet om aardig te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij Naad heeft alles een achterliggende gedachte dus vriendschappelijk, never.
met tegenzin, dat wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:49 schreef Py het volgende:
Nathanael gaat Dennis nu advies geven...
Degenen die tegen Huub zijn, die hebben altijd meer privileges dan Huub en Liekequote:Op zaterdag 1 september 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat de febo moet verbieden informatie van NL mag krijgen. Dat is niet gepast lijkt me.
Alsof er ook maar iets nuttigs uit de natte nel kan komenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:50 schreef Desii het volgende:
Nu gaat NL praten met Nix en Jaap over Huub........dat moet niet mogen
edit: over het spel en Huub, mag niet gesproken worden, vind ik
Dit zou niet moeten mogen, mee eens. Heel raar dat ze dit toestaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef akveor het volgende:
Ze betrekken NL in het spel...... schandalig.
Je vergeet het personeel, het is ongeveer tien tegen tweequote:Op zaterdag 1 september 2007 23:52 schreef akveor het volgende:
DIT KAN ECHT NIET... KAPPUH HIERMEE...
Nu is het 6 tegen twee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |