abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202758
Mona nomineert omdat hij o.a. ijdel is, jezus Mona je zou jezelf eens moeten zien,,,,,,
Pain is temporarily, pride is forever!

maandag 18 oktober 1999 @ 20:06:00 #2
483 sdb
Pluk de dag
pi_202759
Yes. Maar Mona weet hoe ze overkomt op tv omdat ze al uitzendingen heeft gezien. Willem is nu aan het nomineren op een hele schattige manier. Shit, wie heeft ie nu genomineerd. Zat niet op te letten.
Life is a moment in space

maandag 18 oktober 1999 @ 20:11:00 #3
483 sdb
Pluk de dag
pi_202760
Nou, forum lezen en tv luisteren gaat dus niet goed tegelijkertijd. Heb nominatie van Bianca ook gemist. Please, mail snel de totale uitslag.
Ruud: Sabine en Karin
Karin: Bart en Sabine
Bart: Mona en Bianca
Mona: Maurice en Bianca
Maurice: Bart en Sabine
Sabine: Maurice en Karin
Willem: ??
Bianca: ??

Iemand zin om na te lezen wat de forumers de afgelopen dagen hebben gespeculeerd en te kijken wie er gelijk heeft?

pi_202761
Willem ; Sabine en Bart

Bianca: Sabine en Bart

Van alles is weer waardeloos

maandag 18 oktober 1999 @ 20:16:00 #5
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_202762
Ik was al misselijk, maar ben bij het aangezicht van Mona in de dagboek kamer echt over m'n nek gegaan. Lekker moelaike woorden gebruiken die je net ken uitsjpreken Mona, ga lekker door. Je was al in achting gedaald tot het nulpunt, maar nu ga je dankzij die BUKredenen ver onder de nul.

Kunnen we Mona er alsnog uitgooien ?? Daar heb ik wel wat 06 munten voor over. Of een actie houden : Mona Oprotten Na (totale) Afgang !!!!!

Forum ® us
pi_202763
Mona en Sabelientje vinden het gewichtloze bakje uit! Dat wordt een Nobelprijs voor de Natuurkunde !
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_202764
[quote]op 10-18-1999 om 08:11 PM schreef sdb het volgende:
Nou, forum lezen en tv luisteren gaat dus niet goed tegelijkertijd. Heb nominatie van Bianca ook gemist. Please, mail snel de totale uitslag.
Ruud: Sabine en Karin
Karin: Bart en Sabine
Bart: Mona en Bianca
Mona: Maurice en Bianca
Maurice: Bart en Sabine
Sabine: Maurice en Karin
Willem: ??
Bianca: ??

Willem: Sabine en Bart (ook al)
Bianca: Sabine en Bart

Ze zijn wel populair he

See you when i see you

Ruud

pi_202765
Willem:Bart en Sabine
Mona :??
Lucky 13
  maandag 18 oktober 1999 @ 20:21:00 #9
483 sdb
Pluk de dag
pi_202766
Aaaaaa, wah-lief dat jullie me meteen mailen. Nou Sabine dus 5 keer genomineerd. Voor mij een reden dat V niet echt manipuleert (niet zo fanatiek als sommigen dachten tenminste) en dat veel bewoners haar ook irritant vinden.
Sabine: 5
Bart: 4
Karin: 2
Maurice: 2
Bianca: 2 (valt me mee)
Mona: 1 (valt me tegen)
Ruud en Willem: o (ofcourse)

maandag 18 oktober 1999 @ 20:23:00 #10
483 sdb
Pluk de dag
pi_202767
Jeetje!!!!!!! Het publiek kan kiezen uit de Bart of Sabine!!!!!!!! Dat wordt natuurlijk Sabine, denk ik. Ik snap niet waarom BB nu zegt dat er maar 2 genomineerd zijn? Zes zijn er genomineerd, hoor.

pi_202768
JEzus wat een fuck einde van deze uitzending...kijk morgen verder of Sabine haar zin krijgt.....

pi_202769
quote:
op 10-18-1999 om 08:27 PM schreef Malony het volgende:
JEzus wat een fuck einde van deze uitzending...kijk morgen verder of Sabine haar zin krijgt.....

De twee met de meeste nominaties worden verkiesbaar gesteld. Tenzij een aantal mensen hetzelfde aantal nominaties heeft, zoals de vorige keer.

maandag 18 oktober 1999 @ 20:30:00 #13
572 Sniper
Gull Catcher
pi_202770
quote:
op 10-18-1999 om 08:16 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Mona en Sabelientje vinden het gewichtloze bakje uit! Dat wordt een Nobelprijs voor de Natuurkunde !

Ze waren tegelijkertijd ook hun IQ aan het meten.

"Deze staat op 6"

Tjeezus wat een DOMBO'S.

pi_202771
[quote]op 10-18-1999 om 08:21 PM schreef sdb het volgende:
Aaaaaa, wah-lief dat jullie me meteen mailen. Nou Sabine dus 5 keer genomineerd. Voor mij een reden dat V niet echt manipuleert (niet zo fanatiek als sommigen dachten tenminste) en dat veel bewoners haar ook irritant vinden.

Ja maar ik vind het toch wel heel toevallig dat Maurice,Bianca en Karin die erg close zijn hun genomineerd hebben, willem daargelaten maar zouden ze dit afgesproken hebben je hebt namelijk best veel macht als je dit met een aantal doet.
Denk iemand er ook zo over ???

See you when i see you

Ruud

maandag 18 oktober 1999 @ 20:34:00 #15
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_202772
quote:
op 10-18-1999 om 08:23 PM schreef sdb het volgende:
Jeetje!!!!!!! Het publiek kan kiezen uit de Bart of Sabine!!!!!!!! Dat wordt natuurlijk Sabine, denk ik. Ik snap niet waarom BB nu zegt dat er maar 2 genomineerd zijn? Zes zijn er genomineerd, hoor.

Om dat ze met z'n 2-tjes bovenaan staan, MET STIP

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  maandag 18 oktober 1999 @ 20:39:00 #16
483 sdb
Pluk de dag
pi_202773
Ja, opvallend dat de kliek K-M-B op Bart en Sabine hebben gestemd samen met Willem. Ook logisch, ze kletsen veel samen en zullen zo een soort hetze kunnen beginnen. Ik weet niet of dit afgesproken is. Denk t niet. Ze hebben alledrie (en Willem) duidelijk een hekel aan het gedrag van die twee. Alhoewel ik niet had verwacht dat ze Bart zo vaak zouden nomineren.

pi_202774
Ook Mona is genomineerd Maar nu mag ik ineens niet op haar stemmen. Hier klinkt een beetje willekeur Jezus ik baal Mona MonaMonamoana bbbllluuuuhhhhh
savannah
pi_202775
Zuurtje,

jouw signature is volgens mij het bewijs dat vriendschap met Sabine het einde van je BB-carrière betekent. Deze tekst is gelijk aan wat ze kweelde toen Martin moest vertrekken.

Wat je noemt een femme fatale...

pi_202776
Als blikken kunnen doden. Dan lag Sabien nu dood naast Maurice op de bank. Je zag hem denken 'wat ben ik blij dat ik op je gestemd heb'.

Zal Bientje haar plechtige gelofte haar 90 postcodes te leren gestand doen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 18 oktober 1999 @ 20:53:00 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_202777
Het was weer een emotionele aflevering zeg, maar ja het was te verwachten, de bewoners zijn het geneuzel van bepaalde mensen gewoon beu.

Sabientje waardeerde het trouwens niet zo dat haar tip om op een voor haar gemakkelijke wijze postcodes te onthouden de grond werd ingeboord (Aaaaaahhhhhhhh arm meiske).

quote Sab: Ik heb het recht om te weten wie er op mij gestemd heeft.

Toedeloe!!

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_202778
En terecht hoor !!!

quote:
op 10-18-1999 om 08:34 PM schreef Zuurtje het volgende:
Om dat ze met z'n 2-tjes bovenaan staan, MET STIP

Vind je dat normaal ofzo?
pi_202779
quote:
op 10-18-1999 om 08:39 PM schreef sdb het volgende:
Ja, opvallend dat de kliek K-M-B op Bart en Sabine hebben gestemd samen met Willem. Ook logisch, ze kletsen veel samen en zullen zo een soort hetze kunnen beginnen. Ik weet niet of dit afgesproken is. Denk t niet. Ze hebben alledrie (en Willem) duidelijk een hekel aan het gedrag van die twee. Alhoewel ik niet had verwacht dat ze Bart zo vaak zouden nomineren.

Nou dit heb ik van de veronica site

[Bianca heeft zoveel last van de kou dat ze het dekbed tot over haar neus optrekt. Alleen haar ogen komen er nog bovenuit. Karin krijgt medelijden en nodigt haar uit bij haar en Maurice onder het dekbed. Bianca laat zich dit niet tweemaal zeggen. Giechelend trekken ze de dekbedden over hun hoofd. Wat hebben die drie toch te bespreken? Het is in ieder geval heel gezellig, want ze lachen wat af.]

Zou natuurlijk een mooie gelegenheid zijn geweest om het te bespreken.
Maar misschien moesten ze wel ergens anders om lachen maar ik vind het toch frappant.

See you when i see you

Ruud

pi_202780
Eindelijk laat Sabientje haar ware gezicht zien. Wat een idiote, maar van haar te verwachten, reactie op haar nominatie .

Zwak hoor om NU ineens te roepen dat ze "recht heeft" om te weten wie haar genomineerd heeft.

Wat is dat mens onzeker...die krijgt het nog zwaar in stilburg...
Haar motto: "Anderen zijn verantwoordelijk voor mijn ellende".

Dag Sabine!
Wegwezen!

pi_202781
Oke, maandaguitzending:
Wat ben ik allesjesus gaar van die Ruud zeg . Godverdikkie zeg joh, dat had ik nou niet verwacht, terwijl hij sabine er zelf uitstemde!!! Wat een zieligerd zeg, en schijnheilig ook!
Sabine was heerlijk overtuigd van haar juiste daden door er zo heerlijk van overtuigd te zijn dat ze niet genomineerd zou worden. We (mijn vrouw en ik) zaten ongelooflijk te genieten van dit stukje overzelfverzekerheid. Ook erg grappig was weer eens een aanvaring. Ditmaal met Maurice. Terecht dat die zijn mond maar hield.
De anderen hielden HEEL wijselijk hun mond. kan dat wel waarderen. Ik had het best wel met Bart te doen, en hij is dan ook mijn kanshebber om te mogen blijven. Ik had echt het gevoel dat hij door Sabelientje meegesleurd werd in haar nominatie.

Op de streams van vanmiddag was al een heerlijk voorproefje voor de uitzending van morgen: Sabine die ECHT over de rooie was, en het maar niet snapt: NOU WIJ WEL HOOR

Zei Sabine afgelopen week niet dat ze het niet erg zou vinden om naar huis te moeten? Nou, het verwende smoeltje sprak anders boekdelen vanavond!

*** I have this condition ***
pi_202782
quote:
op 10-18-1999 om 09:22 PM schreef Herman het volgende:
Wat ben ik allesjesus gaar van die Ruud zeg . Godverdikkie zeg joh, dat had ik nou niet verwacht, terwijl hij sabine er zelf uitstemde!!! Wat een zieligerd zeg, en schijnheilig ook!

Herman,
Ik heb mee zitten schrijven tijdens de nominaties (ach ja, je bent verslaafd of je bent 't niet ). En ik heb er JUIST op zitten letten of er achteraf hypocriet gereageerd zou worden. Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar volgens mij is dat niet gebeurt.
Waar Ruud aan refereerde was de nominatie van Bart. En daar heeft Ruud dus niet op gestemd. Wel op Sabine, maar daar ging 't op dat moment niet over.
Misschien aardig om te weten: heeft iemand van jullie na afloop van de nominaties hypocriete reacties gehoord (die ik dan dus gemist heb)?

Hé, Malony, je was er wel vreselijk snel bij met je Topic.

Mama, ik ben genomineerd.....

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')