abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202783
quote:
op 10-18-1999 om 09:22 PM schreef Herman het volgende:
Oke, maandaguitzending:
Wat ben ik allesjesus gaar van die Ruud zeg . Godverdikkie zeg joh, dat had ik nou niet verwacht, terwijl hij sabine er zelf uitstemde!!!

Herman,

Je moet of naar de TV kijken of Internetten
Van beide tegelijk doen krijg je deze kansloze uitspraken.

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_202784
Ruud heeft inderdaad op Sabine gestemd (dus niet alleen het K-B-M-W-kluppie), maar gaf alleen bij Bart aan dat hij het niet verwacht had. Sabine sprak Ruud daar zelfs nog op aan..."dus van mij had je het wel verwacht?". Je zag hem denken....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_202785
quote:
op 10-18-1999 om 09:22 PM schreef Herman het volgende:
(...)Ik had echt het gevoel dat hij door Sabelientje meegesleurd werd in haar nominatie.

Helemaal eens Herman! Als Sabine straks vertrekt (en ik weet zeker dat dat gaat gebeuren) dan zal Bart wel weer in de groep opgenomen worden (langzaam maar zeker). Ik denk dat ie dan weer een stuk populairder wordt!

pi_202786
quote:
op 10-18-1999 om 09:47 PM schreef weathergirl het volgende:
Helemaal eens Herman! Als Sabine straks vertrekt (en ik weet zeker dat dat gaat gebeuren) dan zal Bart wel weer in de groep opgenomen worden (langzaam maar zeker). Ik denk dat ie dan weer een stuk populairder wordt!

Dat denk ik dus ook. Ondanks het feit dat Bart nu vaak gekozen is denk ik dat bij de volgende ronde niet hij maar Mona aan de beurt is om het huis te verlaten.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

maandag 18 oktober 1999 @ 22:01:00 #30
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_202787
Weet iemand toevalig of aan elkaar verteld is wat er gestemd is???? Sabientje wilde dat graag weten, ze heeft er zelfs recht op zegt ze!!!!

Binaca keek wel heel benauwd toen Sabientje het wilde weten....

fake a dream
pi_202788
He Jeroen!
Eén keer is leuk, maar je moet niet overdrijven...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_202789
quote:
op 10-18-1999 om 10:01 PM schreef Kimmie het volgende:
Weet iemand toevalig of aan elkaar verteld is wat er gestemd is???? Sabientje wilde dat graag weten, ze heeft er zelfs recht op zegt ze!!!!

Antwoord: Ja. Elders in het forum staat een post van Letterman, waar ongeveer letterlijk te lezen is wat er is gebeurt na het einde van de uitzending van hedenavond. Sabine weet nu wie er op haar gestemd hebben.

Viel me trouwens op dat Bart veel slimmer (waarschijnlijk onbewust ) reageerde dan Sabine, die direct begon te roepen dat ze 'recht' had om te weten wie haar heeft genomineerd. Bart gaf aan het niet te willen weten. Zo kan hij, mocht hij mogen blijven, eerlijk en open verder gaan met de groep. Al zal het ook voor hem natuurlijk niet makkelijk worden.
Voor Sabine is dat niet meer mogelijk. Die kan moeilijk gezellig gaan zitten doen men mensen waarvan ze weet dat ze haar weg willen hebben. Ik zou het zelf geloog ik ook niet willen weten. Soms is het beter dingen niet te willen weten.

Ruud was weer ouderwets (zie signature).

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_202790
Sabine wat kan jij ongelooflijk slecht tegen je verlies!!!!!
pi_202791
quote:
[b]Ik zou het zelf geloog ik ook niet willen weten. Soms is het beter dingen niet te willen weten.

Stippel, helemaal gelijk alleen aan de reacties van de andere kon Bart, als hij echt slim is, opmaken wie hem niet genomineerd hebben, en wie dus wel. Maybe he knows!

Keep your old love letters, throw away your old bankstatements.

pi_202792
quote:
[b]Ik zou het zelf geloog ik ook niet willen weten. Soms is het beter dingen niet te willen weten.

Stippel, helemaal gelijk alleen aan de reacties van de andere kon Bart, als hij echt slim is, opmaken wie hem niet genomineerd hebben, en wie dus wel. Maybe he knows!

Keep your old love letters, throw away your old bankstatements.

pi_202793
Wat een wicht die Mona ......
pi_202794
quote:
op 10-18-1999 om 10:16 PM schreef Malony het volgende:

Bart weet het. Omdat Sabine 'het bespreekbaar gemaakt heeft'. Toch maakte Bart een betere indruk door het niet te willen weten, terwijl Sabine het ongeveer eiste. Bart in psychologisch opzicht dus winnaar. Dit wordt ongetwijfeld door de groep ook zo gezien, bewust of onbewust. Hopelijk gaat Bart nadenken waar de werkelijke oorzaak van zijn nominaties ligt (en nee, dan doel ik niet op een bed )

En zoals Willem het zo treffend zei in de dagboekkamer: "'t is toch een spelletje, toch!?".

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_202795
quote:
op 10-18-1999 om 10:17 PM schreef bekkie het volgende:
Wat een wicht die Mona ......

Bedoel je niet "gewicht"?

pi_202796
quote:
op 10-18-1999 om 08:50 PM schreef Hunter het volgende:
Als blikken kunnen doden. Dan lag Sabien nu dood naast Maurice op de bank. Je zag hem denken 'wat ben ik blij dat ik op je gestemd heb'.

Zal Bientje haar plechtige gelofte haar 90 postcodes te leren gestand doen?

Ongelooflijk hè, die blik van Maurice: in al zijn leegte en toch boekdelen sprekend, hoe krijgt die jongen het voor elkaar !
Overigens: Bianca kon er ook wat van. Vlak na de nominatie-bekendmaking van Sabine kwamen één voor één haar 'beulen' in beeld, en dat was zeer interessante video.
Verder mis ik op de BB-site 'nieuwsflitsen' de gevatte opmerking van Willem: "Ruud en Maurice zijn mijn maatjes enne.. met die 2 zou ik ook heel graag over willen blijven.
Bij dezen.... Brutaal hè".
Is dit een nalatigheidje van de Internet-redactie ? Of is er weer 'ns iemand van de bewoners te bijdehand ?

pi_202797
Het gezicht van Mona sprak ook boekdelen! Het is nog maar de vraag of Mona er nu echter slechter van wordt (want dat Sabine eruit gaat staat als een paal boven water). Ze zal zich dan overigens meer op de mannen moeten gaan richten, want van Karin en Bianca hoeft ze weinig te verwachten. Heeft iemand van jullie Sabine ooit een traan zien laten? Misschien gaan we dat donderdag nog beleven.

Typisch hoe slecht Mona in staat is ook werkelijk iets vanuit zichzelf te zeggen. De argumenten: ik denk dat deze persoon gewoon zich zelf niet is, is filosofie op hoger niveau.

Niemand is perfect. Wees niemand!

maandag 18 oktober 1999 @ 23:52:00 #41
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_202798
quote:
op 10-18-1999 om 08:49 PM schreef Big Mama het volgende:
Zuurtje,

jouw signature is volgens mij het bewijs dat vriendschap met Sabine het einde van je BB-carrière betekent. Deze tekst is gelijk aan wat ze kweelde toen Martin moest vertrekken.

Wat je noemt een femme fatale...

Dit kan het bewijs zijn, maar was niet mijn bedoeling om dat te schetsen. Het was meer de bedoeling om aan te duiden dat Sabine zo'n dom wicht is.

Op dit moment hoop ik zelf dat ze niet de Femme Fatale is, en dat ze zelf kan vertrekken.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_202799
Gelukkig zijn er mensen die wel echt opletten en het snappen wie het over wie heeft Helaas had ik het dus verkeerd begrepen.
Toch neem ik mijn reactie dat Ruud schijnheilig is niet terug. Hij had heel erg goed in kunnen schatten dat Bart gekozen zou worden. De rest keek er immers helemaaaal niet van op. De enige die echt schrok was Sabien.
Was een stukje historische tv, en een historische inschattingsfout van haar, die nog gevolgen zal krijgen voor het verdere verloop van haar korte enigszins verwende leventje....... als ze het tenminste snapt.
*** I have this condition ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')