Bij mij precies hetzelfdequote:Op maandag 10 september 2007 10:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik had het eerste deel van mijn pakketje graag half sept gehad... staat er: "helaas te laat, nieuwe levering: eind sept." Mopper.

Die babydingetjes...quote:Op maandag 10 september 2007 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn bestelling voor half september is gisteren zowaar in behandeling genomen. Nu nog ruim een week wachten, denk ik zo. Paar schattige babykadootjes, spijkerbroek, vest en hello kitty sloffen, ik kan niet wachten.

quote:Op maandag 10 september 2007 13:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die babydingetjes...
Ik heb alleen maar van die stomme, steeds groter wordende jongens.

Mijn zusje heeft hem, zit mooi (M)quote:Op zondag 9 september 2007 17:18 schreef Inu het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik wil mn moeder hem mee laten nemen, en ik heb normaal een M, maar misschien valt ie heel klein ofzo....

Hej je hebt het bureau van de foto gehaald...quote:Op maandag 10 september 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Nieuw shirtje en nieuwe broek

Joah dit was even beter.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej je hebt het bureau van de foto gehaald...

Volgensmij is dat het jasje dat ik zocht, net even wat wijder en ook in 't grijs?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:55 schreef Syytön het volgende:
Ik was vandaag toevallig ook in Rotterdam in de H&M, op de Trend afdeling heb ik me weer kostelijk vermaakt.
Niets gezien, wel een leuk groen jurkje (met wijde mouwen, 14,95), maar helaas niet mijn maat. balen, want ik zoek 'm al een tijdje.
[afbeelding]
deze jas besteld op de site met de 25% korting code.

Volgens mij word er random geupdate, dus dat zou best wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef Innocence het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dat werkt, zijn ze misschien morgen weer niet meer uitverkocht?

Deze:quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:10 schreef shmoopy het volgende:
Welke jas had je, Bertha?
En mijn bestelling komt morgen, eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |