Hij werkt bij mij ook prima op een spijkerbroek of stretchbroek. Ik heb een M, en mijn broekmaat is 42, zit perfect, niet te strak niet te slobberig.quote:Op zondag 9 september 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
Met een zwarte dikke maillot eronder of legging durf ik het wel aan, als ie aan de korte kant is
Ik was alleen bang voor de wijdte, dat ie in L niet té wijd zou gaan worden. Maar als hij behoorlijk stretched, ga ik gewoon de L proberen. Dankjewel!
quote:Op zondag 9 september 2007 14:34 schreef BalLon het volgende:
Nou, ik heb de mijne (S) even opgemeten, hij is 84 cm, in het midden. Dus bij een M ong. 2 cm langer denk ik.... Maar je moet dus net geluk hebben dat je een goede krijgt, die ENORM wijd is en aan alle kanten langs je lichaam flubbert....
Ik zou toch voor de M gaan, anders wordt ie erg wijd...quote:Op zondag 9 september 2007 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Er staat op de site dat ie in maat M 87 centimeter zou zin, dus inderdaad een centimetertje of 2/3 verschil. Oeioeioei, ik en beslissingen nemenIk ga er nog even een minuutje of 10 over twijfelen. M of L... he, lekker
Hoe werkt dat bij jullie dan wat betreft personeelskortingen?quote:Op zondag 9 september 2007 10:59 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Krijgen jullie daar nooit een overzicht van dan?
Wij maandelijks, en bij mij was het saldo helaas negatief afgelopen maand......
Oow das op zich best netjes geregeld... Al zal zo'n 'heffing' op je salaris niet super geweldig zijn...quote:Op zondag 9 september 2007 23:04 schreef parselmouth het volgende:
Je hebt een pasje dat er voor zorgt dat er bij het betalen 20% afgehaald wordt.
Maar je mag per jaar maar iets van 500 euro aan korting krijgen (is wettelijk bepaald een aantal jaar terug), dus daar moet je onder blijven. Kom je er toch boven, wordt die 20% korting die je hebt gehad, alsnog afgeschreven van je salaris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |