Ik baal flink van de verbouwingen van Rotterdam CS!
Ik kom daar om 18.13 aan om de trein van 18.18 te halen. In principe had ik nog 5 minuten om een kaartje te kopen, wat goed te doen is.
Echter, hebben door de verbouwing driekwart van alle kaartautomaten weggehaald en stond ik in een lange rij achter de paar overgebleven automaten, waardoor ik natuurlijk mijn trein miste.
Ik dacht bij mezelf: "shit happens, dan maar een salade scoren bij de AH to go". Blijkt dat alle winkels verhuisd zijn naar de andere kant. Dus ik loop daar heen, maar die winkels zijn allemaal nog bezig met alles in te richten en waren dus niet open
![]()
Dan maar naar de Burger King, want ja ik begon toch echt honger te krijgen!
Daar aangekomen moest ik natuurlijk in de rij gaan staan, maar wat ging me dat toch langzaam! Die mensen werken daar zo tergend langzaam om van te huilen. :'(
Na een goeie 20 minuten ben ik eindelijk aan de beurt en wil ik een salade bestellen, waarop ik krijg te horen dat ze die nu niet hebben. AARGH! Sterker nog, ze hadden bijna niets! Alsof ze de hele dag niets hebben uitgevoerd. Gelukkig zag ik nog enkele lauwe burgers nog klaarliggen, dus pakte ik daar 1tje van en m'n vriend die er ook bij was bestelde ook nog wat. Maarja, dat KUT mens deed er gewoon dik 5 minuten over voordat ze klaar was met de bestelling, waardoor we rennnend terug moesten om onze trein te halen.
Je raadt al natuurlijk wat er gebeurd.... We komen aan op het perron en de trein rijdt voor onze neus weg... Voor de 2de keer de trein gemist door die klote NS verbouwing!