Hij is geen speler meer dus kan hij zijn nu zijn gram halen, maar hij is erg relaxed t.o.v Huub.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:10 schreef akveor het volgende:
WTF Nthanael die heeft ook nog iets recht te zetten met Huub. Wat moet die gast er juist nu? Ik begrijp er geen reet van.
Hij ziet er anders uit, beter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is geen speler meer dus kan hij zijn nu zijn gram halen, maar hij is erg relaxed t.o.v Huub.
wtf moet die gozer nou weer in de kooi?? Heb ik wat gemist ofzo?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:13 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Wat is zijn verborgen agenda?
Dat was de vorige keer ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is geen speler meer dus kan hij zijn nu zijn gram halen, maar hij is erg relaxed t.o.v Huub.
Ik zette de streams aan en meende Ini Kamose te horen (Terechtquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hé trouwens Pullup, je had het net over Brian die goeie reggae draaide. Wat draaide hij dan? Ben een liefhebber namelijk. (van Reggae, niet Brian)
Zolang Huub van de drank afblijft komt het goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Haal eruit wat er in zit, Huub! Nathanael was een klasse speler.
Zijn enige manco was dat hij een hekel had aan alles wat je in je jeugd hebt gehad. Laat het eens deze keer anders zijn!!
Dat is nog nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef riri het volgende:
hele plan van die 5 in duigen
Ah mooi! Hij draaide laatst al eens Steel Pulse en zong een flink stuk van de tekst mee (chant a psalm a day). Dat laat hem weer ietsje in waardering stijgen bij mij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zette de streams aan en meende Ini Kamose te horen (Terecht)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:18 schreef STAP01 het volgende:
Poll:
Amanda weet het zeker; Dennis is homo!
Ze zit er compleet naast!19%
Je zou 't bijna denken...31%
Absoluut, hij weet het alleen nog niet!50%
1512 stemmen
Bron: dgk
We zijn dus niet alleenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:18 schreef STAP01 het volgende:
Poll:
1512 stemmen
Ik krijg bijna het idee dat de redaktie ons in het ootje wil nemen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:18 schreef STAP01 het volgende:
Poll:
1512 stemmen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:18 schreef STAP01 het volgende:
Poll:
1512 stemmen
Oh!quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
De vriendin zit in het Amerikaanse leger en nu in Afghanistan, ze gaat stoppen om bij Nathanael te zijn.
Pittige tante dus.
Van mij mag hij nu weer ijsklontjes gaan knauwen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:21 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Schitterend.
Als er nog een paar kaarten en wat gay shirts voor Dennis verzonden worden en Nederland adopteert hem als knuffelhomo dan wordt ik gek.![]()
Hij is redelijk positief over Huubquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:24 schreef itsme het volgende:
Hoe doet NL tegen huub? en tegen Brian en Dennis?
een soort Lieketype dusquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
De vriendin zit in het Amerikaanse leger en nu in Afghanistan.
Pittige tante dus.
houden zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:24 schreef riri het volgende:
Dennix heeft nog geen woord gezegd
Tegen Brian en Huub als tegen ouwe bekenden. Tegen Dennis nog niks.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:24 schreef itsme het volgende:
Hoe doet NL tegen huub? en tegen Brian en Dennis?
Hij gaf wel aan dat hij straks met Nathanael wilde praten, zal wel nix van komen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:24 schreef riri het volgende:
Dennix heeft nog geen woord gezegd
Ze heeft echt iets van een paard...quote:
Nathanael had al geen hoge pet van huub op ik kan met niet voorstellen dat hij dat dan van dennis wel heeftquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gaf wel aan dat hij straks met Nathanael wilde praten, zal wel nix van komen.
A demainquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:29 schreef DrsH het volgende:
Ik ga stoppen, want ik moet naar de volgende premiere met Sir Anthony Hopkims heb hem net persoonlijk ontmoet. Groetjes morgen vlieg ik terug.![]()
![]()
![]()
![]()
Mr.Ed, het sprekende paardquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:29 schreef riri het volgende:
[..]
Ze heeft echt iets van een paard...
Het lijkt mij sowieso niet de bedoeling dat een gast in het spel betrokken wordt en zich ermee gaat bemoeien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gaf wel aan dat hij straks met Nathanael wilde praten, zal wel nix van komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |