Duidelijk een metallica-fanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:39 schreef Rotzak84 het volgende:
3 weken geleden laten zetten, het is een beetje een onduidelijk foto, heb 'm met de webcam gemaakt. Maar ik ben er blij mee, en de pijn is ook te overzien, het is hoogstens irritant.
[ afbeelding ]
Cool...die heb ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:39 schreef Rotzak84 het volgende:
3 weken geleden laten zetten, het is een beetje een onduidelijk foto, heb 'm met de webcam gemaakt. Maar ik ben er blij mee, en de pijn is ook te overzien, het is hoogstens irritant.
[ afbeelding ]
Misschien vind ie dat wel mooierquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:33 schreef wes55 het volgende:
@HAL hoezo onderarm half sleeve en niet bovenarm??
Ik vind onderarm mooier.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:33 schreef wes55 het volgende:
@HAL hoezo onderarm half sleeve en niet bovenarm??
Ja, want je zet een tattoeage omdat het in de mode is, en als het geen aandacht oplevert ben je niet tofquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:45 schreef Fezzizzel het volgende:
Van tribal komt heibel zeg ik altijd maar......
Effe serieus, een tribal is zo uit en het voegt in mijn ogen totaal niets toe. Vaak een wirwar van lijnen wat net een uitgesmeerde vlek lijkt. Er is ook echt niemand op straat die om zal kijken als je zoiets ophebt. Zonder gein ik durf haast te wedden dat je er spijt van gaat krijgen...
Mja ieder zn meug
Wat voor teken komt erin?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:34 schreef Enfermera het volgende:
10 november voor mij.. Ga een tribal laten zetten met een teken erin op mijn rug. Ontwerp kan ik nog niet laten zien omdat ik het niet mee naar huis kan nemen (die gast heeft al vaker gehad dat hij een ontwerp maakt en dat de klant 'm meeneemt naar iemand anders om 'm daar goedkoper te laten zetten).. Geeft niet wat mij betreft.Tis niet een superzwarte tribal, maar wat sierlijker en dunner zeg maar. Heb ook al 2 sterren op mn onderrug (met voor mij speciale betekenis). Dat duurde maar een kwartiertje om erop te zetten, maar ik ging echt dooooooddd van de pijn
Ik schijt dus ook echt bagger voor die tattoo die ik nu ga laten zetten, die zal ongeveer 2 uur duren.. Ben benieuwd hoe ik het vol ga houden, of hoe lang.
![]()
![]()
Oh, tattoo begint boven de 2 sterren en komt ongeveer tot de helft van mn rug, tot mn bh bandje ongeveer.
welke reden jij er ook voor hebt... IEDEREEN die iets heeft/neemt/koopt wat in de mode is doet dat niet omdat dat in de mode is of omdat anderen dat hebben...quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, want je zet een tattoeage omdat het in de mode is, en als het geen aandacht oplevert ben je niet tof. Echt een goede beredenering om geen tribal te nemen!!
Ik kijk toch wel om als ik een kerel met een big ass tribal op zn rug, schouders of armen zie lopen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:45 schreef Fezzizzel het volgende:
Effe serieus, een tribal is zo uit en het voegt in mijn ogen totaal niets toe. Vaak een wirwar van lijnen wat net een uitgesmeerde vlek lijkt. Er is ook echt niemand op straat die om zal kijken als je zoiets ophebt. Zonder gein ik durf haast te wedden dat je er spijt van gaat krijgen...
Mja ieder zn meug
Voor de 3 tats die ik heb heb ik verschillende redenen, met als uitgangspunt dat ik het mooi vind. Daar wil ik overigens niet mee zeggen dat ik niet beinvloed wordt door mode, want wat je vaak ziet brengt je sneller op ideeen. Maar dat maakt het wel of niet in de mode zijn van iets niet het uitgangspunt om willekeurig wat dan ook te kopen/nemen. Want iets kan nog zo in de mode zijn, als ik het lelijk vind, dan wil ik het niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Uncle het volgende:
[..]
welke reden jij er ook voor hebt... IEDEREEN die iets heeft/neemt/koopt wat in de mode is doet dat niet omdat dat in de mode is of omdat anderen dat hebben...Je weet toch, dat had ik al VOORDAT de rest het had. In zulke gevallen is iedereen ineens een trendsetter
![]()
Maar goed, ik ben ook helemaal niet van tribals maar ieder zijn meug natuurlijk. Over smaak valt niet te twisten.... toch...![]()
Lekker boeiend. Ten eerste zet je je tattoo over het algemeen niet voor degenen die er op straat naar omkijken, ten tweede kun je tribals niet op 1 hoop gooien, ten derde zijn er een boel erg mooie tribals.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:45 schreef Fezzizzel het volgende:
Mja ieder zn meug
Inderdaad, neem nou een mooi estetisch verantwoord goed gezet marquesas stukquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:50 schreef Shivo het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ten eerste zet je je tattoo over het algemeen niet voor degenen die er op straat naar omkijken, ten tweede kun je tribals niet op 1 hoop gooien, ten derde zijn er een boel erg mooie tribals.
wauwquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:15 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Inderdaad, neem nou een mooi estetisch verantwoord goed gezet marquesas stuk
[ afbeelding ]
Wat voor rugstukje wordt 'tquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:49 schreef Keltie het volgende:
Zo, voor mij staat er een rugstukje (van links naar rechts en onder naar boven) op de planning.
7 November begint de tattooman aan de onderkant, dit gaat weer plaatsvinden bij SkinArt in Utreg.
Voor het grootste gedeelte een supportersaangelegenheid.quote:
Okay, klinkt als iets wat ik afschuwelijk vind qua ontwerp no offence, maar ben wel zeer benieuwd hoe de uitvoering gaat wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor het grootste gedeelte een supportersaangelegenheid.
Laat de tattoo op m'n linker schouder (zie FoBo) spiegelen op m'n rechter, zodat het logo wel normaal zichtbaar is maar de vorm dus gespiegeld.. Om er aan de bovenkant wat symetrie (SP?) in te brengen.
Daartussen komt een notenbalk met het refrein van het clublied.
In het midden komt De Kuip, ben alleen nog even op zoek naar wat goede/ mooie/ bruikbare foto's voor de tattooman.
Onderaan komen 2 revolvers en daartussen een latijnse tekst (Res Non Verba -> Daden Geen Woorden/ Geen Woorden Maar Daden)
Er komt nog wel het 1 en ander bij, maar dat is een verrassing
Maakt niet uit, vind het wel logischquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay, klinkt als iets wat ik afschuwelijk vind qua ontwerp no offence,
Ik ookquote:maar ben wel zeer benieuwd hoe de uitvoering gaat worden
Thanx..quote:. Vind het overigens wel tof dat je zoveel passie hebt over iets, en daar dus ook je hele rug mee laat onderkliederen.
Mooi, je vat m'n ongezouten mening dus niet verkeerd opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vind het wel logisch
[..]
Ik ook
[..]
Thanx..
Jeps, nog een kleintje op m'n linkerbovenarm;quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi, je vat m'n ongezouten mening dus niet verkeerd op. Had je nou ook nog andere tattoo's behalve wat je nu op je schouderblad hebt
.
Kleintje zegt 'ie danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeps, nog een kleintje op m'n linkerbovenarm;
[ afbeelding ]
(die gaat rond, dus ook aan de binnenkant).
Bedoeling is dat, doormiddel van schaduwwerk enzo, deze en m'n rug verbonden worden.
Je weet niet hoe mijn tattoo eruit ziet. Het is niet een standaard tribal, niet zoals dat plaatje op de vorige pagina, met van die dikke lijnen die zo standaard zijn alst maar kan. Hij is heel anders. Ik snap je wel hoor, veel mensen hebben idd een tribal. Ik was er eerst ook geen fan van, maar heb toen een blaadje gekocht over tattoo's waar een hele mooie stijl in stond, en die heb ik aan die tattooeerder gegeven die er een mooi ontwerp van heeft gemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:45 schreef Fezzizzel het volgende:
Mja ieder zn meug
Beetje gewaagd misschien, maar tis het teken van feminisme.. Het vrouwenteken met een vuist erin. Als je niet weet hoe het eruit ziet kan je het gewoon ff googlen.quote:
Okay, en mogen we ook weten waarom je dat laat zettenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je weet niet hoe mijn tattoo eruit ziet. Het is niet een standaard tribal, niet zoals dat plaatje op de vorige pagina, met van die dikke lijnen die zo standaard zijn alst maar kan. Hij is heel anders. Ik snap je wel hoor, veel mensen hebben idd een tribal. Ik was er eerst ook geen fan van, maar heb toen een blaadje gekocht over tattoo's waar een hele mooie stijl in stond, en die heb ik aan die tattooeerder gegeven die er een mooi ontwerp van heeft gemaakt.
[..]
Beetje gewaagd misschien, maar tis het teken van feminisme.. Het vrouwenteken met een vuist erin. Als je niet weet hoe het eruit ziet kan je het gewoon ff googlen.
xDquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay, en mogen we ook weten waarom je dat laat zetten? Echt zwaar overtuigd feminist of is het gewoon een teken van onafhankelijkheid? Ben verder heus niet nieuwsgierig
Hij is gaaf! ^^ Tja en na een aantal jaar begint ie toch wat minder van kleur te worden, dat is bij alle tattoo's zo..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef 2h2h het volgende:
hier mijn tattoo nu 7 jaar oud. hij is niet helemaal foutloos gezet maar ben er nog altijd blij mee.
hij staat op mijn linker kant van mijn rug en komt net boven mijn broek tot net onder mijn bh bandje
[ afbeelding ]
ja dat is het ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij is gaaf! ^^ Tja en na een aantal jaar begint ie toch wat minder van kleur te worden, dat is bij alle tattoo's zo..
Daar heb ik er ook 1 laten zetten, dat is prima bevallen. Alleen is die tattoeerder (ben zijn naam even kwijt) nu weg daar. Maar verder schone zaak met goeie spullen en vaklui.quote:
Je kunt wel degelijk de kleuren el enhelder houden na al die jaren hoor. Gewoon lekker dik smeren met zonnebrand als je in de zon gaat. Of die nu hard schijnt of niet..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij is gaaf! ^^ Tja en na een aantal jaar begint ie toch wat minder van kleur te worden, dat is bij alle tattoo's zo..
Ja? Blijft ie dan net zo mooi als toen ie net gezet was zeg maar? Ik dacht dat het altijd wel een beetje vervaagde.. Maar dat insmeren is idd logischquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je kunt wel degelijk de kleuren el enhelder houden na al die jaren hoor. Gewoon lekker dik smeren met zonnebrand als je in de zon gaat. Of die nu hard schijnt of niet..
ik weet niet ik zie iig in de lijn van de staart een soort druppel een bverdikking dus van de lijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:29 schreef Empathologica het volgende:
Die kunnen toch bijgewerkt worden? Of jij ziet iets anders dan ik
Ik ben echt heel benieuwd hoe dit eruit gaat komen te zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor het grootste gedeelte een supportersaangelegenheid.
Laat de tattoo op m'n linker schouder (zie FoBo) spiegelen op m'n rechter, zodat het logo wel normaal zichtbaar is maar de vorm dus gespiegeld.. Om er aan de bovenkant wat symetrie (SP?) in te brengen.
Daartussen komt een notenbalk met het refrein van het clublied.
In het midden komt De Kuip, ben alleen nog even op zoek naar wat goede/ mooie/ bruikbare foto's voor de tattooman.
Onderaan komen 2 revolvers en daartussen een latijnse tekst (Res Non Verba -> Daden Geen Woorden/ Geen Woorden Maar Daden)
Er komt nog wel het 1 en ander bij, maar dat is een verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |