is verplicht en van mijn ouders moet hetquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:20 schreef tonja het volgende:
Jammer dat je school je hierin niet ondersteunt. Ik zou het als school toejuichen als mijn leerlingen zich maatschappelijk betrokken voelen.
mopelt iets van uitzondering bevestigd de regel.quote:En dan zeggen ze dat de jeugd niet geëngageerd meer is.
wat andersquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:49 schreef afcajos het volgende:
wat ging je in kenia doen dan vlinders vangen?
En dan het al over 'onze belastingcenten' hebben. Waarover wil je eigenlijk klagen? Dat je 0,7% te veel vindt? Je bent wel met subsidie van diezelfde belastingcenten naar Kenia geweest....of vind je dat 0,7% te weinig is? Dan mag je balen idd. Maar Ardennen met je klas is ook leuk toch? Beetje keten, zuipen en de vrouwen uit je klas...quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
4de klas havo kennis making, duurt 3 dagen
Zoveel nog? Dit mag van mij echt terug naar 0,0 % zodat wij het geld kunnen besteden aan het oplossen van onze eigen problemen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:27 schreef RitseB het volgende:
over die 0.7% die van onze belasting centen naar ontwikkelings hulp gaat
ardenne kamp lijkt me wel cool enzo, maar ik had toch liever daar van een dagje ingelevert om met koenders te debaterenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
ArdennenKOUD REGEN!!! Brakheid door hele nachten niet kunnen slapen. EN WAAROM?!?!?!?!?!??!?!?! DOORDAAAHAAAAT het onweerde waaide er tenten waren gestort. GADVERDAMME wat een tiefus kamp was die van mij in de ardennen. RANZIGEEEEE douches!! En maar HELE DAGEN LOPEN omdat dat goed was enzo. De dag dat wel LEUK
!!!!!!!!!!! dingen gingen doen was KANOËN
!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! En HOE? Door met een BOSMONGOOL in een kano te zitten die het LEUK vind om de kano om te laten gooien. HAHAHAHAHAHAHA
Veel plezier TS!
Jezus René, heeft je therapeut niks gezegd over topics met 'Ardennen' in de titel te vermijden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
ArdennenKOUD REGEN!!! Brakheid door hele nachten niet kunnen slapen. EN WAAROM?!?!?!?!?!??!?!?! DOORDAAAHAAAAT het onweerde waaide er tenten waren gestort. GADVERDAMME wat een tiefus kamp was die van mij in de ardennen. RANZIGEEEEE douches!! En maar HELE DAGEN LOPEN omdat dat goed was enzo. De dag dat wel LEUK
!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! En HOE? Door met een BOSMONGOOL in een kano te zitten die het LEUK vind om de kano om te laten gooien. HAHAHAHAHAHAHA
Veel plezier TS!
Oepsquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jezus René, heeft je therapeut niks gezegd over topics met 'Ardennen' in de titel te vermijden?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
!!!!!!!!!!
Veel plezier TS!
idd gewoon naar die koenders gaan en de stofzuiger doen manquote:
Well djeez, René, why don't you tell us how you really feel?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
!!!!!!!!!!
Veel plezier TS!
Moet ik nog even beginnen?quote:Op zondag 2 september 2007 00:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Well djeez, René, why don't you tell us how you really feel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |