4de klas havo kennis making, duurt 3 dagenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:31 schreef Sebasser het volgende:
Groep 8 schoolkamp?
Ofwah?
Of Scouting?
Zit je al 3 jaar bij elkaar in de klas, en nog ken je elkaar niet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
4de klas havo kennis making, duurt 3 dagen
En jij vindt een debat met minister Koenders volgen leuker dan een weekendje Ardennen ..... wat een kutjeugd moet jij hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
anders zou ik er niet over klagen. zoals Nosh als zei proriteitenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:37 schreef Ryuk het volgende:
Zo blij dat ik al een behoorlijk aantal jaren van de middelbare school af ben waar je als leerling bijna geen inbreng hebt in wat er met je gebeurt. Verplicht hierheen dit, verplicht leuk vinden dat etc...
Enfin, je komt er dus niet onderuit?
"rellen"quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:45 schreef MouzurX het volgende:
3 dagen naar de ardennen lekker de moeite dag 1 met de bus ernaartoe dag 2 rellen dag 3 naar huis ...
de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:45 schreef MouzurX het volgende:
3 dagen naar de ardennen lekker de moeite dag 1 met de bus ernaartoe dag 2 rellen dag 3 naar huis ...
Van Etter Tot Engel?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:27 schreef RitseB het volgende:
ik ben met subsidie van de overheid naar kenia geweest
Ach gossie, je wilde hem 's leren hoe je ontwikkelingshulp moet organiseren/quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:27 schreef RitseB het volgende:
Door dat klote Ardennen kamp moet ik gvd een debat met minister Koenders (van ontwikkelingshulp) missen.
korte toelichting, ik ben met subsidie van de overheid naar kenia geweest (via het xlorer programma) word onze groep uit gekozen om deel te nemen aan een debat met koenders kan ik godverdomme niet.
Mijn klacht: ardennen kamp zorgt er voor dat ik geen kritische vragen kan stellen over die 0.7% die van onze belasting centen naar ontwikkelings hulp gaat, en het gaat trouwens ook over die hypocriete melenniumdoelstelling![]()
![]()
![]()
jij bent zeker zo'n iemand die vind dat het geld beter naar jou uitkering kan gaan, of naar het uitzetten van meer "ongewenste wreemdelingen"quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef SadKingBilly het volgende:
TS is zo'n kneus die met geld van anderen (gesponspord door 'de overheid', lees: door de belastingbetaler) zichzelf beter voelen dan een ander want "naar kenia geweest".
Mensen als jij zouden dat soort idioterie op eigen kosten moeten doen. Eens kijken wat er dan van die hulpvaardigheid overblijft. En ook nog balen dat je een minister geen adolescente vragen kunt stellen over geld dat beter binnen onze eigen grenzen gebruikt zou kunnen worden..
"ontwikkelings"hulp
jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij gaat liever in debat met een minister over ontwikkelingshulp dan dat je je lam kan zuipen in de ardennen?![]()
Interesses verschillen. Ik zou ook liever deelnemen aan het debat!quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij gaat liever in debat met een minister over ontwikkelingshulp dan dat je je lam kan zuipen in de ardennen?![]()
geen probleemquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Janetje het volgende:
Thanks voor de TT, nu zit ik de hele tijd...
Ik ga naar de Ardenneeeen
De frisse lucht is eveen wenneeeeeen
Vooruit met frisse tred
En het eerste coupleeet
Ik kreeg bijna flatneurose
Het zat mij thuis niet mee
Mijn lidkaktus had schaamluis
Mijn lintworm diarree
Ik ga naar de Ardenneeeeeen
De frisse lucht is even wenneeeeeeen
Geen plantjes op een flaaaaaat
Maar het tweeeeedeeee couplet
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Nosh het volgende:
Raften, op rotswangen hangen en trekken, en dat allemaal met 20 bier in je mik, of praten met een minister, die daarna toch weer is vergeten wat je te melden hebt.
Prioriteiten, enzo.
is verplicht en van mijn ouders moet hetquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:20 schreef tonja het volgende:
Jammer dat je school je hierin niet ondersteunt. Ik zou het als school toejuichen als mijn leerlingen zich maatschappelijk betrokken voelen.
mopelt iets van uitzondering bevestigd de regel.quote:En dan zeggen ze dat de jeugd niet geëngageerd meer is.
wat andersquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:49 schreef afcajos het volgende:
wat ging je in kenia doen dan vlinders vangen?
En dan het al over 'onze belastingcenten' hebben. Waarover wil je eigenlijk klagen? Dat je 0,7% te veel vindt? Je bent wel met subsidie van diezelfde belastingcenten naar Kenia geweest....of vind je dat 0,7% te weinig is? Dan mag je balen idd. Maar Ardennen met je klas is ook leuk toch? Beetje keten, zuipen en de vrouwen uit je klas...quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zoveel nog? Dit mag van mij echt terug naar 0,0 % zodat wij het geld kunnen besteden aan het oplossen van onze eigen problemen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:27 schreef RitseB het volgende:
over die 0.7% die van onze belasting centen naar ontwikkelings hulp gaat
ardenne kamp lijkt me wel cool enzo, maar ik had toch liever daar van een dagje ingelevert om met koenders te debaterenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
ArdennenKOUD REGEN!!! Brakheid door hele nachten niet kunnen slapen. EN WAAROM?!?!?!?!?!??!?!?! DOORDAAAHAAAAT het onweerde waaide er tenten waren gestort. GADVERDAMME wat een tiefus kamp was die van mij in de ardennen. RANZIGEEEEE douches!! En maar HELE DAGEN LOPEN omdat dat goed was enzo. De dag dat wel LEUK
!!!!!!!!!!! dingen gingen doen was KANOËN
!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! En HOE? Door met een BOSMONGOOL in een kano te zitten die het LEUK vind om de kano om te laten gooien. HAHAHAHAHAHAHA
Veel plezier TS!
Jezus René, heeft je therapeut niks gezegd over topics met 'Ardennen' in de titel te vermijden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
ArdennenKOUD REGEN!!! Brakheid door hele nachten niet kunnen slapen. EN WAAROM?!?!?!?!?!??!?!?! DOORDAAAHAAAAT het onweerde waaide er tenten waren gestort. GADVERDAMME wat een tiefus kamp was die van mij in de ardennen. RANZIGEEEEE douches!! En maar HELE DAGEN LOPEN omdat dat goed was enzo. De dag dat wel LEUK
!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! En HOE? Door met een BOSMONGOOL in een kano te zitten die het LEUK vind om de kano om te laten gooien. HAHAHAHAHAHAHA
Veel plezier TS!
Oepsquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jezus René, heeft je therapeut niks gezegd over topics met 'Ardennen' in de titel te vermijden?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
!!!!!!!!!!
Veel plezier TS!
idd gewoon naar die koenders gaan en de stofzuiger doen manquote:
Well djeez, René, why don't you tell us how you really feel?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
!!!!!!!!!!
Veel plezier TS!
Moet ik nog even beginnen?quote:Op zondag 2 september 2007 00:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Well djeez, René, why don't you tell us how you really feel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |