lolquote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef T.a.b. het volgende:
Zegt een vriend van me: "Je moeder is een hoer! Tegengekomen!"
ja sorry. heerlijk passend in dit topic.quote:
haha ik klik zo weg "ik snap em niet" en danquote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef T.a.b. het volgende:
In dezelfde categoriequote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef T.a.b. het volgende:
Nee, kindertjes in Afrika hebben TREK.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef Thy... het volgende:
Van die mensen die wanneer jij zegt dat je honger hebt zeggen: "Nee, je hebt trek. Kindjes in afrika, die hebben honger.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best grappig vindt hoorquote:Op zondag 2 september 2007 22:11 schreef Katana het volgende:
Wat ook fucking irritant is:
Ik: '' Heb je geld bij je?''
Vriend: 'Geldbijen bestaan niet, je hebt toch ook geen geldwespen?''
Dan zeg ik altijd: lul niet, ze hebben allemaal van die bolle buikjes! helemaal volgevreten dus die zwartjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef Thy... het volgende:
Van die mensen die wanneer jij zegt dat je honger hebt zeggen: "Nee, je hebt trek. Kindjes in afrika, die hebben honger.
quote:Op zondag 2 september 2007 22:11 schreef Katana het volgende:
Wat ook fucking irritant is:
Ik: '' Heb je geld bij je?''
Vriend: 'Geldbijen bestaan niet, je hebt toch ook geen geldwespen?''
quote:Op zondag 2 september 2007 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
In dezelfde categorie
Ik wil je NAAIE !! ............ Huis brengen...
![]()
![]()
![]()
Van Def rhymes, hoezo kansloos...
Die is lame zegquote:Op zondag 2 september 2007 22:29 schreef BlauwOgig het volgende:
Even weggeweest...
Ik heb nog een aardige voor als je ergens op bezoek bent en je krijgt een kopje koffie (of thee) aangeboden.
Net nadat je een slok hebt genomen, roep je: " Die koffie (of thee) is niet te zuipen!"...even wachten.. "zo heet!!"
Dat zei je moeder vannacht ook tegen me.quote:Op zondag 2 september 2007 22:11 schreef Katana het volgende:
Heb je geld bij je?''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |