Nou, in dit geval dus meer, ze hebben d'r een hele chemische fabriek overgeflikkerd en het is nog zoeter dan de caramelversie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:55 schreef Ferdo het volgende:
Gebeurt wel vaker, zulke "verbeteringen". En volgens mij betreft het dan vaak gewoon een verkapte bezuiniging, doen ze wat minder van bepaalde kruiden of zo in het produkt.
Ze hebben de caramel- en de chocolaversie toch niet ook geïmproved, hè?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:56 schreef conleche het volgende:
Nou, in dit geval dus meer, ze hebben d'r een hele chemische fabriek overgeflikkerd en het is nog zoeter dan de caramelversie.
De BBQ wás ook goed te doen, van de hartige varianten de lekkerste. Ik heb hier ook nog een zakje Sour Cream & Chives liggen en die hebben ze met rust gelaten. De caramel heb ik 1x geprobeerd en weet dus niet of het improved was of niet. Chocolade heb ik nog nooit gezien, zit dat misschien in die grote zakken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben de caramel- en de chocolaversie toch niet ook geïmproved, hè?
Die vond ik dan weer wel best goed te doen.
Dan vind ik 'm misschien juist wel improved, want die BBQ vond ik dan weer te zout.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef HeyFreak het volgende:
was er niet sprake van dat fabrikanten minder zout in hun produkten zouden gooien?
Ze proberen altijd te "innoveren" met ingrediënten. Dat wil zeggen goedkopere grondstoffen gebruiken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef HeyFreak het volgende:
was er niet sprake van dat fabrikanten minder zout in hun produkten zouden gooien?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:55 schreef conleche het volgende:
schenk mezelf wat in (lees wodka met ijs)
Nee klein blokje, maar ik moet wel, want ik kan m'n wodka niet in de vriezer bewaren, want dan bevriest tie en dan moet ik er met een eetstokje de slush puppie uitpoeren. En dat duurt te langquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Toch niet veel ijs, hè?
En die nieuwe tuc-dingetjes (Tucies of zo?) , is dat geen goede vervanging?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee klein blokje, maar ik moet wel, want ik kan m'n wodka niet in de vriezer bewaren, want dan bevriest tie en dan moet ik er met een eetstokje de slush puppie uitpoeren. En dat duurt te lang![]()
Inderdaad, dat bepalen wij welquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:00 schreef Sensation89 het volgende:
Laten ze nou gvd eens opkutten met hun zogenaamde 'Improved Taste'
Wow, wat een mooie koeler, die wil ik wel en die tuc-dingen zien er ook goed uit. Appie is nog open, zal ik.............quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Kan die vriezer niet lager dan? Als vodka erin bevriest, moet ie wel erg hoog (laag?) staan. Toch?
Anywayz:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
geserveerd in deze vintage vodka cooler:
[afbeelding]
Lijkt mij een prima alternatief voor snackajacks en bevroren vodka.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |