Wat stoppen jullie altijd in die gleuf dan nee das fijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:40 schreef Brechtje het volgende:.
Ik was zo in de winkel en ik liep langs pampers waar een man stond, hij sprak me aan en vroeg of er pampers waren.. Dus ik was zo vriendelijk om te zeggen dat hij in de gang stond met allemaal pampers om zich heen. Maar toen zei die heel droog, 'Maar ik bedoel pampers voor mij!' Ik van woat..Toen legde die uit dat ie een operatie heeft gehad en dat als tie moet piesen alles gewoon meteen doorloopt.
Dus ik zei maar dat ie het maar aan de manager moest vragen ofzo van de winkel, en ik liep door.
OMG.
Mannen die pampers dragen. :'(
Het is echt waar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef Samson het volgende:
En je gelooft dit verzonnen verhaal zelf ook nog![]()
Ga toch janken, misschien ga ik je wel troosten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef ArendBarend het volgende:
Net of hij voor zn lol zich laat opereren.
TS
Zoiets:quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:40 schreef Brechtje het volgende:.
Ik was zo in de winkel en ik liep langs pampers waar een man stond, hij sprak me aan en vroeg of er pampers waren.. Dus ik was zo vriendelijk om te zeggen dat hij in de gang stond met allemaal pampers om zich heen. Maar toen zei die heel droog, 'Maar ik bedoel pampers voor mij!' Ik van woat..Toen legde die uit dat ie een operatie heeft gehad en dat als tie moet piesen alles gewoon meteen doorloopt.
Dus ik zei maar dat ie het maar aan de manager moest vragen ofzo van de winkel, en ik liep door.
OMG.
Ik moet janken van jouquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga toch janken, misschien ga ik je wel troosten.
Hoe weet je dat ie oud was?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:51 schreef LXIV het volgende:
In wat voor winkel werk jij zeg! Dat oude mannetjes jou om pampers komen vragen! Vroeg hij niet ook of je moest helpen met aantrekken?
Incontinentie komt met de jaren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie oud was?
Was die ook though.
hihihiquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, over je eigen wang strelen
Is ook een vorm van zelfbevrediging.quote:
Die vent heeft een medisch probleem. Stomme hoer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:40 schreef Brechtje het volgende:.
Ik was zo in de winkel en ik liep langs pampers waar een man stond, hij sprak me aan en vroeg of er pampers waren.. Dus ik was zo vriendelijk om te zeggen dat hij in de gang stond met allemaal pampers om zich heen. Maar toen zei die heel droog, 'Maar ik bedoel pampers voor mij!' Ik van woat..![]()
Toen legde die uit dat ie een operatie heeft gehad en dat als tie moet piesen alles gewoon meteen doorloopt.
OMG.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |