maat van me had ook die username tijdje terug...quote:
Openingsschade had ik niet gezien, dan mag dat in principe niet neen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:36 schreef Diego27 het volgende:
Als je goed had gelezen kon je zien dat het niet alleen tweedehands was maar ook gerepareerd omdat er ook openingsschade aan zit.
Dat is het hem, die TV is als hij enkel een dag bij de klant gestaan heeft ook geen tweedehands, dat is nog steeds een nieuwe waarbij de vorige persoon die hem besteld heeft gebruik gemaakt heeft van die onnozele wetten daardoor je gerief kan bestellen, 1 dag gebruiken & weer retouren. Daar krijg je dus dergelijke situaties mee; toestellen die al bij iemand gestaan hebben, geretourneerd zijn en dan aan andere klanten doorverkocht. Dat mag wél. Wat dacht je nu dat ze met alle toestellen die terugkwamen deden? Vuilbak op? Verkopen met korting en daardoor zelf verlies maken? Die worden gewoon als nieuw doorverkocht...quote:Ten tweede mag een winkelier (wehkamp in dit geval) je nooit en te nimmer een tweedehands product leveren als dit niet van te voren gemeld wordt, dus ga alsjeblieft niet dingen zeggen waarvan je de regels niet kent![]()
Maar daarbij wordt altijd aangegeven dat het artikel ongebruikt dient te zijn en in de originele verpakking retour dient gestuurd te worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Openingsschade had ik niet gezien, dan mag dat in principe niet neen.
[..]
Dat is het hem, die TV is als hij enkel een dag bij de klant gestaan heeft ook geen tweedehands, dat is nog steeds een nieuwe waarbij de vorige persoon die hem besteld heeft gebruik gemaakt heeft van die onnozele wetten daardoor je gerief kan bestellen, 1 dag gebruiken & weer retouren. Daar krijg je dus dergelijke situaties mee; toestellen die al bij iemand gestaan hebben, geretourneerd zijn en dan aan andere klanten doorverkocht. Dat mag wél. Wat dacht je nu dat ze met alle toestellen die terugkwamen deden? Vuilbak op? Verkopen met korting en daardoor zelf verlies maken? Die worden gewoon als nieuw doorverkocht...
Als het in een nieuwe verpakking zit lijkt het me dat Wehkamp er zich waarschijnlijk niet eens van bewust is dat het al eens gebruikt zou zijn, maar dat het van Lenco uit zo verkocht heeft / teruggestuurt als gerepareerd toestel uit een garantieafhandeling. Lijkt me sterk dat ze er lastig over gaan doen om dat toestel om te ruilen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:42 schreef Diego27 het volgende:
Maar daarbij wordt altijd aangegeven dat het artikel ongebruikt dient te zijn en in de originele verpakking retour dient gestuurd te worden.
In dit geval was de verpakking nieuw, hij was verzegeld, alleen het artikel is waarschijnlijk ooit defect teruggekomen en met meerdere gebruikerssporen erop en niet van een dagje kan ik je vertellen.
Geen idee wat ze daar eigenlijk mee doen. Nieuwe body lijkt mij niet, Lenco spul is al budgetgerief dus daar kost het meer aan uren om er een nieuwe body rond te zetten daan aan productiekosten voor dat toestel...quote:Ik denk dat in een dergelijke situatie dit product niet opnieuw geleverd mag worden, maar dat er in ieder geval een nieuwe body omheen moet..
Dus een bedrijf als KPN levert als enige deze televisie voor hun digitenne product (portable) en gaan dan in zee met een B-Merken fabrikant. Ik weet wel zeker trouwen dat dit een A-merk is, maar die discussie wil ik niet aan gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:47 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als het in een nieuwe verpakking zit lijkt het me dat Wehkamp er zich waarschijnlijk niet eens van bewust is dat het al eens gebruikt zou zijn, maar dat het van Lenco uit zo verkocht heeft / teruggestuurt als gerepareerd toestel uit een garantieafhandeling. Lijkt me sterk dat ze er lastig over gaan doen om dat toestel om te ruilen.
[..]
Geen idee wat ze daar eigenlijk mee doen. Nieuwe body lijkt mij niet, Lenco spul is al budgetgerief dus daar kost het meer aan uren om er een nieuwe body rond te zetten daan aan productiekosten voor dat toestel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |