abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:38:32 #26
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_52870631
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef Diego27 het volgende:

[..]

Nee, hoezo ?
maat van me had ook die username tijdje terug...
dus... ik dacht dat jij misschien die gast was..
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_52870649
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:36 schreef Diego27 het volgende:
Als je goed had gelezen kon je zien dat het niet alleen tweedehands was maar ook gerepareerd omdat er ook openingsschade aan zit.
Openingsschade had ik niet gezien, dan mag dat in principe niet neen.
quote:
Ten tweede mag een winkelier (wehkamp in dit geval) je nooit en te nimmer een tweedehands product leveren als dit niet van te voren gemeld wordt, dus ga alsjeblieft niet dingen zeggen waarvan je de regels niet kent
Dat is het hem, die TV is als hij enkel een dag bij de klant gestaan heeft ook geen tweedehands, dat is nog steeds een nieuwe waarbij de vorige persoon die hem besteld heeft gebruik gemaakt heeft van die onnozele wetten daardoor je gerief kan bestellen, 1 dag gebruiken & weer retouren. Daar krijg je dus dergelijke situaties mee; toestellen die al bij iemand gestaan hebben, geretourneerd zijn en dan aan andere klanten doorverkocht. Dat mag wél. Wat dacht je nu dat ze met alle toestellen die terugkwamen deden? Vuilbak op? Verkopen met korting en daardoor zelf verlies maken? Die worden gewoon als nieuw doorverkocht...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:42:59 #28
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52870738
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:39 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Openingsschade had ik niet gezien, dan mag dat in principe niet neen.
[..]

Dat is het hem, die TV is als hij enkel een dag bij de klant gestaan heeft ook geen tweedehands, dat is nog steeds een nieuwe waarbij de vorige persoon die hem besteld heeft gebruik gemaakt heeft van die onnozele wetten daardoor je gerief kan bestellen, 1 dag gebruiken & weer retouren. Daar krijg je dus dergelijke situaties mee; toestellen die al bij iemand gestaan hebben, geretourneerd zijn en dan aan andere klanten doorverkocht. Dat mag wél. Wat dacht je nu dat ze met alle toestellen die terugkwamen deden? Vuilbak op? Verkopen met korting en daardoor zelf verlies maken? Die worden gewoon als nieuw doorverkocht...
Maar daarbij wordt altijd aangegeven dat het artikel ongebruikt dient te zijn en in de originele verpakking retour dient gestuurd te worden.

In dit geval was de verpakking nieuw, hij was verzegeld, alleen het artikel is waarschijnlijk ooit defect teruggekomen en met meerdere gebruikerssporen erop en niet van een dagje kan ik je vertellen.

Ik zal morgen wat foto's ervan maken ben helaas nu niet thuis mdaar snap je wat ik bedoel.

Ik denk dat in een dergelijke situatie dit product niet opnieuw geleverd mag worden, maar dat er in ieder geval een nieuwe body omheen moet..
pi_52870873
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:42 schreef Diego27 het volgende:
Maar daarbij wordt altijd aangegeven dat het artikel ongebruikt dient te zijn en in de originele verpakking retour dient gestuurd te worden.

In dit geval was de verpakking nieuw, hij was verzegeld, alleen het artikel is waarschijnlijk ooit defect teruggekomen en met meerdere gebruikerssporen erop en niet van een dagje kan ik je vertellen.
Als het in een nieuwe verpakking zit lijkt het me dat Wehkamp er zich waarschijnlijk niet eens van bewust is dat het al eens gebruikt zou zijn, maar dat het van Lenco uit zo verkocht heeft / teruggestuurt als gerepareerd toestel uit een garantieafhandeling. Lijkt me sterk dat ze er lastig over gaan doen om dat toestel om te ruilen.
quote:
Ik denk dat in een dergelijke situatie dit product niet opnieuw geleverd mag worden, maar dat er in ieder geval een nieuwe body omheen moet..
Geen idee wat ze daar eigenlijk mee doen. Nieuwe body lijkt mij niet, Lenco spul is al budgetgerief dus daar kost het meer aan uren om er een nieuwe body rond te zetten daan aan productiekosten voor dat toestel...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:54:11 #30
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52871036
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:47 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Als het in een nieuwe verpakking zit lijkt het me dat Wehkamp er zich waarschijnlijk niet eens van bewust is dat het al eens gebruikt zou zijn, maar dat het van Lenco uit zo verkocht heeft / teruggestuurt als gerepareerd toestel uit een garantieafhandeling. Lijkt me sterk dat ze er lastig over gaan doen om dat toestel om te ruilen.
[..]

Geen idee wat ze daar eigenlijk mee doen. Nieuwe body lijkt mij niet, Lenco spul is al budgetgerief dus daar kost het meer aan uren om er een nieuwe body rond te zetten daan aan productiekosten voor dat toestel...
Dus een bedrijf als KPN levert als enige deze televisie voor hun digitenne product (portable) en gaan dan in zee met een B-Merken fabrikant. Ik weet wel zeker trouwen dat dit een A-merk is, maar die discussie wil ik niet aan gaan.

http://www.lenco.de/nl/
  zaterdag 1 september 2007 @ 18:04:32 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52871295
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef Diego27 het volgende:

[..]

Nee, hoezo ?
Uit Amersfoort dan?
  zaterdag 1 september 2007 @ 18:05:09 #32
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52871316
nee Rotterdam, lol
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:53:11 #33
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52939921
Nou wat ik al dacht is dus uitgekomen.

Maandag Wehkamp gebeld.

Ja meneer, we komen het pakje dinsdag bij u omruilen.
Dan nemen ze het defecte exemplaar mee, en dan wordt die meteen omgeruild voor een nieuwe.

Ik moet hier dus een halve dag vrij voor nemen want ze komen tussen 12 en 6.
Nou wat denken jullie ?
De man van Selektvracht staat voor de deur.
Hij heeft een ophaal bon bij zich, dus ik geef het artikel aan hem, en vraag waar het omruilartikel is.
Ik kom alleen maar wat omruilen.
Oh dat is lekker dan antwoord ik, komt iemand anders dan vandaag nog wat bezorgen?
Nee, ik neem alleen dit pakje mee. Stomverbaasd en flink geirriteerd door de hele gang van zaken geef ik het pakje maar af.

Wederom bellen met de klanten service 15 minuten een zeer irritant melodietje (keihard)
krijg ik een allervriendelijkste dame aan de lijn die zegt dat het pakje morgen wordt bezorgd en niet vandaag, en dat er wederom iets mis is gegaan.
Ze vond het ook vreemd dat ze de ene dag iets ophaalde en de volgende dag iets bezorgen.
Je gaat toch geen 2 dagen vrij nemen voor een pakketje (heb ook maar 25 dagen in een jaar)
Dus nu proberen ze het morgen tussen 18 en 21 uur te bezorgen.

Nou ik ben zeer benieuwd, ik hoop dat ik hier morgen iets positievers kan schrijven. Straks leveren ze morgen per ongeluk hetzelfde pakketje...
  woensdag 5 september 2007 @ 00:32:51 #34
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_52950754
tja ze hebben t Xpres gedaan...

Bij Wehkamp hebben ze ook internet, en laat mn broer daar nou net op de service afdeling werken MOEWHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAaaaaa
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 5 september 2007 @ 00:51:01 #35
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52951075
---KLB
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_52951352
Hahahahahahhhaha selektvracht .
Wat een sjonnies zijn dat zeg.
We'll keep on whispering our mantras.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')