abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:07:58 #1
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52869961
Ik dacht dat ik in de loop van de jaren al wat gekke dingen bij verschillende bedrijven had meegemaakt, maar dit slaat alles.

Donderdag avond bestel ik het volgende artikel.

Een Lenco DVB-t televisie 711.

Krijg het gisteren geleverd maar toen was ik er niet, dus vandaag stond de postbode opnieuw voor de deur.

Ik blij omdat ik dan voor het weekend nog bij kennissen kan genieten van het voetbal van Digitenne, aangezien ik heb complete pakket heb inclusief voetbal.

Ik open de doos en haal het apparaat eruit, inclusief de adapter en de smartcard.
Steed de smartcard in het apparaat, en stop de stekker in het stopcontact.

Hoor ik me daar een keiharde plof in de adapter, dus ik trok maar snel de stekker eruit.
Bleek de adapter dus sluiting te hebben gemaakt. Die deed dus niks meer.
Aangezien je ook 6 penlites in het apparaat kan stoppen heb ik deze erin gestopt.

Het apparaat start op , krijg een stel strepen in beeld (verticaal) waarna er letterlijk rook uit de zijkant van het apparaat komt en hij wordt ongelofelijk heet. Snel het apparaat uit, batterijen eruit en ff op de aanrecht gelegd.
Het plastic in het apparaat kon je gewoon ruiken, verbrand dus.

Nadat het apparaat is afgekoeld bekijk ik hem eens goed, wat schetst mijn verbazing het is gewoon een tweedehands ding. Er zitten gebruikerskrassen op aan de onderkant (pianolak body, met allemaal van die schoonmaak krassen zeg maar) en er zitten vingers op het display (niet van mij).
Ook kan je zien dat het apparaat al is geopend aangezien er aan de zijkant sporen van een schroevendraaier zitten om hem te open voor reparatie. ook zitten er op de voorkant enkele krassen.
Je kan je voorstellen dat ik behoorlijk woedend was, een apparaat dat kortsluiting veroorzaakt is nog tot daar aan toe, maar als het nog tweedehands is (gerepareerd vermoed ik) dan is dat natuurlijk helemaal belachelijk.
Stel voor dat een kind dit apparaat aansluit, als hij het voor zijn verjaardag krijgt en er daardoor een optater van krijgt.
Het vreemde is dat op het apparaat zowel een QC passed kenmerk zit en een CE logo (inclusief Kema Keur).

Ik bel daarop direct de heldesk, vertel het hele verhaal en het enige wat de telefoniste zegt is dat het inderdaad vreemd is en ze kijkt in het systeem zonder dat ik het vraag of het apparaat nog op voorraad is, zodat ze het artikel opnieuw kan leveren c.q omruilen.

Ze vraagt of ik het product wil afleveren op een DHL punt, waarna ze een nieuwe toesturen.
Dat punt is een half uur rijden bij mij vandaan, en daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord.
Ik geef aan dat ze het product het beste opnieuw kunnen leveren (wel nieuw ditmaal) en dat ze daarna deze retour mee kunnen nemen.

De telefoniste zegt daarop dat ze dat in het weekend niet kan afspreken en dat ik maandag maar moet terugbellen.
Geen excuses, niks van dit, is dit een normale manier van zaken doen, en wat zouden jullie eisen van Wehkamp.

P.s. Ik heb het artikel besteld bij wehkamp omdat het daar 30 euro goedkoper is dan bij de Primafoon.
Achteraf dom misschien, en ik zal ook zekers nooit geen apparatuur meer bestellen bij dit bedrijf.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:12:45 #2
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52870045
samenvatting graag
Jawel, je keek.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:14:02 #3
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52870079
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:12 schreef jna het volgende:
samenvatting graag
Dit is mijn samenvatting ik ben een beetje lang van stof...
pi_52870114
Gelukkig had je geen onderbroek besteld.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:16:22 #5
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52870133
Is er alsjeblieft nog iemand die een serieuze reactie kan geven, of me anders naar een site kan verwijzen die wel een serieuze reactie kon leveren.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:18:13 #6
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_52870159
kom niet zeiken.. tis ff kut, maar maandag ff bellen, komen ze t ophalen, krijg je een nieuwe opgelost...
tja nu s t ff kut ja.. maar ja wat doe je eraan... NIETS... dus pak een biertje en chill

doeiii
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_52870189
Wat wil je nou horen? 't Is vervelend maar ja, maandag even opnieuw bellen hè. Nu genieten van je weekend!

[edit]

Wat degene boven me zegt dus .
pi_52870195
Tja balen, maar dat ze begin volgende week pas langskomen was te verwachten.
Ga de volgende keer naar de winkel, dan kun je de TV bekijken voordat je hem mee naar huis neemt

zaterdag 1 september 2007 @ 17:20:15 #9
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_52870202
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat wil je nou horen? 't Is vervelend maar ja, maandag even opnieuw bellen hè. Nu genieten van je weekend!
das de samenvatting van wat ik zeg... eigenlijk kunnen we ook zeggen...

BIER!
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:20:54 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52870216
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:15 schreef BlackFrancis het volgende:
Gelukkig had je geen onderbroek besteld.
Ik moest lachen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:21:34 #11
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52870231
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus het is normaal dat ze je een tweedehands product opsturen, terwijl je voor een nieuwe betaald, ik zal het volgende verkeerd vertellen als 1 van jullie bij de winkel een tv gaat komen dat ze je gerust een gebruikte/gerepareerd exemplaat mee kunnen geven die bij het eerste gebruik uit elkaar ploft.

Bel je me even als je er 1 gaat halen.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:22:10 #12
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52870248
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:20 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Ik normaal ook maar nu even niet, voel me namelijk opgelicht
pi_52870249
Gewoon wachten tot maandag en dan maar hopen dat er ooit nog iemand komt om je tv op te halen en een nieuwe komt leveren
pi_52870255
Wat we zouden eisen?

Een nieuw product, net zoals jij al doet, klaar.

Of wou je emotionele schade claimen?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:23:36 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52870282
samenvatting
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:23:39 #16
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52870283
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:22 schreef Diego27 het volgende:

[..]

Ik normaal ook maar nu even niet, voel me namelijk opgelicht
Ach nee man. Gewoon een foutje van hun kant die ze heus gaan oplossen.

Opgelicht ben je als je te horen krijgt dat je geen nieuwe krijgt omdat je hem volgens hun zelf gesloopt hebt.
En negers uit Afrika. Die lichten ook op. Wehkamp niet me dunkt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:24:05 #17
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52870292
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:22 schreef mcintosh het volgende:
Wat we zouden eisen?

Een nieuw product, net zoals jij al doet, klaar.

Of wou je emotionele schade claimen?
Het lijkt me sowieso normaal dat ze hun excuses aanbieden voor het sturen van een tweedehands product, (door kortsluiting had dit apparaat ook andere apparaten kunnen verzieken)

Of is dat teveel gevraagd?
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:24:38 #18
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52870300
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:24 schreef Diego27 het volgende:

[..]

Het lijkt me sowieso normaal dat ze hun excuses aanbieden voor het sturen van een tweedehands product, (door kortsluiting had dit apparaat ook andere apparaten kunnen verzieken)

Ze doen in het weekend geen zaken zeg je. Wacht het nou maar af tot Maandag.
pi_52870302
quote:

[..]

Mja, kan me voorstellen, maar ja om daar nu zoveel waarde aan te hechten, koop je niks voor..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:24:47 #20
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52870304
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef leolinedance het volgende:
samenvatting
Mag je zelf maken als je daar goed in bent.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:26:29 #21
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_52870346
diego kom je uit delft?
pi_52870382
quote:

[..]

Denk je nu echt dat de telefoniste al die consequenties had kunnen voorzien.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:29:31 #23
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52870410
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
diego kom je uit delft?
Nee, hoezo ?
pi_52870479
waarschijnlijk een toestel dat door een ander teruggebracht is omdat het niet aan zijn eisen voldeed, en dat verkopen ze dan terug als nieuw aan een andere klant (logisch ook, ze kunnen ze moeilijk weggooien / korting op geven).

Neemt niet weg dat dat plofje er niet mocht geweest zijn, maar dat het een "tweedehands" is kan je die winkel niet verwijten. Wil je een nieuw toestel waar je zeker van bent dat er voor de rest nog niemand met zijn klauwen aan geweest is, dan koop je gewoon bij een elektricien (maar daar mag je ook niet inruilen als dat toestel je niet bevalt)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:36:10 #25
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_52870568
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:32 schreef Athmozz het volgende:
waarschijnlijk een toestel dat door een ander teruggebracht is omdat het niet aan zijn eisen voldeed, en dat verkopen ze dan terug als nieuw aan een andere klant (logisch ook, ze kunnen ze moeilijk weggooien / korting op geven).

Neemt niet weg dat dat plofje er niet mocht geweest zijn, maar dat het een "tweedehands" is kan je die winkel niet verwijten. Wil je een nieuw toestel waar je zeker van bent dat er voor de rest nog niemand met zijn klauwen aan geweest is, dan koop je gewoon bij een elektricien (maar daar mag je ook niet inruilen als dat toestel je niet bevalt)
Als je goed had gelezen kon je zien dat het niet alleen tweedehands was maar ook gerepareerd omdat er ook openingsschade aan zit.

Ten tweede mag een winkelier (wehkamp in dit geval) je nooit en te nimmer een tweedehands product leveren als dit niet van te voren gemeld wordt, dus ga alsjeblieft niet dingen zeggen waarvan je de regels niet kent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')