User comment : gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), default qualityquote:Op zondag 2 september 2007 18:19 schreef OG-Loco het volgende:
z0mg wat st44t er !n de 3x1f inf0 dan 0hmyg0wd ? ? ??
Vrouwen doen datquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:04 schreef Sauruzin het volgende:
hoezo maak je echt 30 foto's van jezelf.. beetje kansloos
quote:Op zondag 2 september 2007 21:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat
Ik heb laatst zeker 20 foto's gemaakt van mezelf omdat ik m'n haar anders dan anders had geföhnd![]()
breezerquote:Op zondag 2 september 2007 21:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat
Ik heb laatst zeker 20 foto's gemaakt van mezelf omdat ik m'n haar anders dan anders had geföhnd![]()
Wanneer kunnen we jouw naaktfoto's verwachten?quote:Op zondag 2 september 2007 21:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat
Dat heb ik volgens mij al gezegd: Nietquote:Op zondag 2 september 2007 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we jouw naaktfoto's verwachten?
Ik las ''Toffe pedofielfoto voor op m'n Hyves''quote:Op zondag 2 september 2007 22:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij al gezegd: NietAls ik er zo uitzag als het meisje op de foto's had ik ze al in KPD gezet.
Helaas niets zo confronterend als het flitslicht op een Canon Powershot A70![]()
![]()
En ik ben heul geen BreezertIk wilde alleen een toffe profielfoto voor op m'n Hyves ja
![]()
Ey je woont vlakbij mijquote:Op zondag 2 september 2007 22:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij al gezegd: NietAls ik er zo uitzag als het meisje op de foto's had ik ze al in KPD gezet.
Helaas niets zo confronterend als het flitslicht op een Canon Powershot A70![]()
![]()
En ik ben heul geen BreezertIk wilde alleen een toffe profielfoto voor op m'n Hyves ja
![]()
Jij plaatst hier waarschijnelijk ook een berichtje zodat je het makkelijk kan terug vindenquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:19 schreef Chuck_Norris het volgende:_! Best wel triest eigenlijk. En ook die 23.000 fappers die gelijk klaar staan om zich die facebook ( wat?
_! ) aan te melden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |