vooralsnog zijn ze niet goedkoper en staat het overal vast!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom klaagbaak? Minder file's en goedkopere treinkaartjes is toch juist goed?
Ow jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom klaagbaak? Minder file's en goedkopere treinkaartjes is toch juist goed?
Maar alsquote:
Geen probleem vind ik, die mensen voeren hun werk toch maar middelmatig uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Maar alsiedereen een Ov zouden krijgen zouden de treinen etc mss wel gaan staken
want dan wordt de loon ook minder toch
en dan is het zo druk in de trein dat iedereen last van elkaar krijgt en dan staat KLB daar weer vol meequote:Op zaterdag 1 september 2007 14:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Maar alsiedereen een Ov zouden krijgen zouden de treinen etc mss wel gaan staken
want dan wordt de loon ook minder toch
hoezo goedkoperquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:28 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Als treinkaartjes goedkoper worden denk ik dat veel mensen de trein nemen.
Veroorzaakt minder file's net zo als nu.
Jawel, dat kan wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:13 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
hoezo goedkoper![]()
iets wat duur is kan nooit goedkoper worden wel minder duur.
Alsof meer asfalt iets oplostquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:43 schreef sebabje het volgende:
Als die linkserakkers eens opshouten met hun natuur en we wat meer asfalt neerleggen dan zijn er minder files... Dit kost miljarden per jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik woon dus in heerenveen![]()
Naja weekendretourtje 36 euro ofzo.. Naja voor mij is dat wel redelijk wat geld..![]()
(Zit nog maar in havo 5 enz)
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |