abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:19:29 #1
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_52856615
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Thanks largely to the efforts of our loyal fans whom continue to sustain and grow the Command & Conquer community, Command & Conquer has become a legendary franchise and it’s time to celebrate its birth once again.

In order to give back to the fans for over 12 years of devotion we are putting together a 12th Anniversary celebration during the month of September. However, as any Command & Conquer fan knows, the true party starts today, August 31st, which marks 12 years since Command & Conquer Gold launched way back in 1995.

To kick the celebration off, today we have a special surprise which we are certain new and old Command & Conquer fans will enjoy. We are providing the original Command & Conquer Gold as a free download, compatible for Windows XP! This is the same version included with the collectors pack Command & Conquer: The First Decade, and is now available for you to download for free!

PLEASE NOTE BEFORE DOWNLOAD:

We are providing the ISO image of C&C GOLD for both the GDI and Nod discs. In order for C&C GOLD to run on Windows XP, you will need to burn the ISO image onto a CD with a CD Burner and any "CD Burning Software" such as Nero, Alcohol, etc. There are also a few extra steps in order to make C&C GOLD run on Windows XP after you burn it to CD. Please click the link below for the exact instructions after you download both files!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Downloaden op commandandconquer.com

Toch wel aardig voor de mensen die hun C&C disc kwijt hebben gemaakt of alleen de dos versie hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:52:19 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52857505
Cool!!1
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52857603
ik krijg die site niet geopend
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:48:35 #4
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_52858872
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Byte_Me het volgende:
ik krijg die site niet geopend
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
CLICK HERE TO DOWNLOAD C&C GOLD GDI ISO

CLICK HERE TO DOWNLOAD C&C GOLD Nod ISO

CLICK HERE TO DOWNLOAD C&C GOLD INSTALL INSTRUCTIONS
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_52865652
Cool! Een van de beste spellen ooit!

Ik heb hem al, maar toch leuk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_52865720
Tof.

Zwerft er ook ergens een hack rond om 1680 bij 1050 te draaien?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Ik ga naar huis.
pi_52868786
zijn er ook andere download links?
deze gaan erg traag
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_52868907
tvp voor zodra ik weer achter mijn eigen comp zit
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zaterdag 1 september 2007 @ 16:09:43 #9
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_52868939
Heb nog geen andere links kunnen vinden. Over paar dagen zal het wel sneller te downloaden zijn.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_52868992
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb nog geen andere links kunnen vinden. Over paar dagen zal het wel sneller te downloaden zijn.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
nee ik ook niet, ik krijg altijd weer de link naar de site van commandandconquer.com

[ Bericht 3% gewijzigd door Acryl op 01-09-2007 16:17:10 ]
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  zondag 2 september 2007 @ 16:52:27 #11
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_52894131
pi_52918784
Wacht even...

EA... GEEFT WAT WEG???

Zit ik opeens in de twilight zone ofzo???
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 3 september 2007 @ 16:27:36 #13
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_52919417
Niet eens met 'ingame' banners aan de zijkant a la Ubisoft.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 september 2007 @ 00:19:09 #14
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_53559348
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:14 schreef nietzman het volgende:
Tof.

Zwerft er ook ergens een hack rond om 1680 bij 1050 te draaien?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Nee, maar die kan nog komen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wel 1280x768 Patch.
http://planetcnc.gamespy.com/View.php?view=TiberianDawn.Detail&id=85
pi_53563294
met torrents kan je m redelijk vlot downloaden. Alleen hier op Win2k doet ie 't niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zaterdag 29 september 2007 @ 10:52:50 #16
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_53563399
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:19 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Nee, maar die kan nog komen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wel 1280x768 Patch.
http://planetcnc.gamespy.com/View.php?view=TiberianDawn.Detail&id=85
Ja, maar daar moet ik voor betaluuuh..! En dat wil ik heul nie..!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Iemand een gratis mirror?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:03:22 #17
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:54:16 #18
48067 neo2000
pi_53565460
Nou vooruit dan, omdat ik zo'n good guy ben..

http://members.home.nl/neo2000/cc95patch/cc95hires.rar

Mind you, hier nog niet getest, maar scheelt iig het gehassle van het registreren bij gamespy/fileplanet.. Is de patch waar alle hogere resoluties in zitten voor de game schijnbaar. Enjoy..!

Edit:
En aangezien Torrents zuigen, en de snelheid op de EA servers te wensen over laat, bij deze een lijst met mirrors.. Uiteraard niet getest, maar zal er vast wel eentje tussen zitten die sneller downed dan de server van EA..

http://www.google.com/search?hl=nl&q=%22index+of%22+%22parent+directory%22+%22last+modified%22+gdi95+.iso+-faq&btnG=Zoeken&lr=

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_53566086
Ik heb hem dus weer helemaal uitgespeeld, toch best leuk!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53581531
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Toch wel aardig voor de mensen die hun C&C disc kwijt hebben gemaakt of alleen de dos versie hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:44 schreef daReaper het volgende:
met torrents kan je m redelijk vlot downloaden. Alleen hier op Win2k doet ie 't niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hier ook niet, daarom wou ik ook graag de DOS versie. De Win'95 versie heb ik al 2x (nu 3x) . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_53861573
geen skirmisch (ofzoiets) hier, jammer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_53890996
Bij het installeren van Command & Conquer Gold krijg ik het volgende:
Unable to locate necessary files. please run setup.exe from the CD-ROM disc
Wat moet ik doen?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:52:52 #23
48067 neo2000
pi_53891612
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef bremke89 het volgende:
Bij het installeren van Command & Conquer Gold krijg ik het volgende:
Unable to locate necessary files. please run setup.exe from the CD-ROM disc
Wat moet ik doen?
Opnieuw installeren, of de readme die erbij zit lezen..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hier staat ook wel wat info in waar je wat aan hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop