Als jij grindcore emo vindtquote:
En beide kut.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:57 schreef MasthaX het volgende:
[..]
Grindcore == emo
Black metal == krieg!
Black metalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:57 schreef MasthaX het volgende:
[..]
Grindcore == emo
Black metal == krieg!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Myspace.... Doe mij maar facebook... is een stuk overzichtelijker. Maar ja, voor bands is MySpace denk ik wel handiger. Maar erg kut als de music players het dan niet doen.. lijkt me toch belangrijk voor een band...
Ik heb ;t een tijdje geluisterd, maar ;t is gewoon niet mijn ding, ga liever wat anders luisteren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:10 schreef MasthaX het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog een onderbouwing voor of is het een standaard FOK! reacite?
Als je grindcore kan waarderen moet je black metal zeker kunnen waarderen.quote:
Dat hoeft niet. Ik ben gedwongen naar Vader & Deicide gegaan en dat was allebei ronduit kut, IMO. Daarentegen kan ik wel sommige nummers van Cradle of Filth waarderen, maar dat zijn er ook maar 3 ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:14 schreef Partisan het volgende:
[..]
Als je grindcore kan waarderen moet je black metal zeker kunnen waarderen.
Poser.
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Maar erg kut als de music players het dan niet doen.. lijkt me toch belangrijk voor een band...
Nee man gewoon hardcorepunk .Geen gezeik en gewoon harde muziek zonder nonsensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:57 schreef MasthaX het volgende:
[..]
Grindcore == emo
Black metal == krieg!
Hoeveel metalgenres ken je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die zeggen dat iets kut is, zonder daarbij de reden te geven en zich vervolgens aangevallen voelen als iemand anders precies hetzelfde doet.![]()
![]()
Only on the internet...
![]()
Doe ik er nog een schepje bovenop. Al die metalshit is KUTmuziek. Ongeïnspireerde bagger. Luister gewoon naar goede muziek uit verschillende genres (jazz, blues, rock, (brit)pop, klassiek) in plaats van naar troep van mensen die het moeilijk met zichzelf hebben.![]()
Weer een op de teentjes getrapt!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel metalgenres ken je?
Mwah ik ben geen doorgewinterde metal luisteraar, maar luister wel af en toe wat metal en heb ook wat cdtjes van Slayer in mn kast staan. Bij metal heb je dingen die echt wel goed in elkaar steken en tof klinken, maar het is gewoon allemaal best hard en als je daar niet van houd komt het als kankerherrie over ja. En ja ik heb ook wat jazz in mn kast staan(Frank Zappa). Geen blues want dat boeit me niet zo.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weer een op de teentjes getrapt!Ik zeg zelfs in de eerste alinea van mijn bericht wat er hier gebeurt en toch trap je erin?
![]()
Fucking priceless hoe mensen zich aangevallen kunnen voelen. En dan verbaasd reageren als moslims boos worden om een cartoon. Veel mensen zijn gewoon veel te snel op de teentjes getrapt.
Ik ken de metalgenres: pokkelawaai, takkeherrie en kutkabaal.
Als je mijn ironie nog niet begrijpt; discussie over goede/slechte muziek is eigenlijk vrij kansloos omdat iedereen toch wel een andere smaak heeft. Het is alleen zwak als je iets niet leuk vindt terwijl je er nog nooit naar geluisterd hebt. Nou heb ik eigenlijk alles wel gehoord en ik moet gewoon niks van metal hebben. Net zoals ik niks van rap moet hebben. Mijn vraag aan de metalluisterenden, hebben jullie ooit geprobeerd om jazz/blues/klassiek te luisteren? Ik spreek vanuit mijn gevoel en ik denk dat er in jazz en blues toch heel wat meer muziek zit dan in metal. Maar iedereen z'n meug natuurlijk.
Even voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Ik ben gedwongen naar Vader & Deicide gegaan en dat was allebei ronduit kut, IMO. Daarentegen kan ik wel sommige nummers van Cradle of Filth waarderen, maar dat zijn er ook maar 3 ofzo.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ach nu komen de mensen weer die alle muziek onder verdelen in 30 genres
Noem het gewoon metal. Het is allemaal met dubbele bassdrum, gitaren met overdrive en schreeuwende zangers/zangeressen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |