waar zie jij de rang airman? ik heb die helemaal niet in me lijstquote:Op zondag 16 september 2007 13:46 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen vrijdag (laatste keer dat ik gespeeld heb) ook eindelijk eens in rang gestegen.
Ik ben nu Airman
Die komt direct na recruit.quote:Op zondag 16 september 2007 17:30 schreef el_nuno het volgende:
[..]
waar zie jij de rang airman? ik heb die helemaal niet in me lijst
same here, vanaf vanmorgen al niet meerquote:Op maandag 17 september 2007 10:53 schreef Feen het volgende:
warhawk ligt ff plat, ik en een maat komen er niet op
allemaal onderdeel van het rock-paper-scissor mechanismequote:Op dinsdag 18 september 2007 11:03 schreef Kremers het volgende:
Klopt. Wel met een flammenwerper
Zo doe ik dat altijd in zones, als er een vijandelijke tank aankomt. Dan wacht ik op een hoekje en geef hem de volle laag. Voor je het weet is dat ding kaduuk.
Niet echt realistisch natuurlijkMaar goed, dit spel is ook niet als realistisch bedoeld.
online 3 tientjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:19 schreef Koenz0r het volgende:
Toch maar kopen dan... Warhawk. Wat kost die? 64.99 ¤ ?
Ken je hem niet gewoon met je CC halen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:19 schreef Koenz0r het volgende:
Toch maar kopen dan... Warhawk. Wat kost die? 64.99 ¤ ?
ook 1 keer gehadquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:59 schreef Feen het volgende:
vage shit net, speelde potje online zie ik een speler met dezelfde naam als ik. Alleen hij had geen clan tag ervoor, k'heb um geteamkilled, stond er Feen teamkills Feen. Ben daarna gestopt, probeerde um op te zoeken bij ontmoete spelers maar stond ie niet bij...heel vaag.
Valt dit onder zelfmoord?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:59 schreef Feen het volgende:
vage shit net, speelde potje online zie ik een speler met dezelfde naam als ik. Alleen hij had geen clan tag ervoor, k'heb um geteamkilled, stond er Feen teamkills Feen. Ben daarna gestopt, probeerde um op te zoeken bij ontmoete spelers maar stond ie niet bij...heel vaag.
MIsschien? MISSCHIEN??? je loopt net (vanmorgen) te zeiken dat er niemand online is!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:03 schreef SToRM81 het volgende:
hmm, misschien dat ik dan ook nog wel even kom kijken
Ik zie ze wel, maar ik speel bijna nooit in de server.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:25 schreef SToRM81 het volgende:
Gisteren weer in rank gestegen
Wanneer gaan we eigenlijk eens met de Fok clan samen spelen? Ik moet zeggen dat ik maar erg weinig Fokkers zie spelen bij Warhawk...
Roep maar wat, ik kan hosten voor 12 man.quote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Feen het volgende:
Ik zelf heb niet echt te klagen over de graphics, wanneer weer eens een fok roompie maken en avondje knallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |