nee, drie schoten bij full health. Maar hij was al behoorlijk damaged.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
one hit kill? kan dat met een sniper vs warhawk![]()
gister nog even gespeeld
Feen & Helder zijn veels te goed![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar dat gebeurt dus nooit in de rooms waar ik in zitquote:Op woensdag 26 september 2007 16:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
in je eentje naar de vlag red je het nooit,je moet echt samen spelen
![]()
En omdat je de L3 moet indrukken, wie dat heeft bedacht..quote:Op woensdag 26 september 2007 17:00 schreef Feen het volgende:
Ja was gister gezellig, alleen vind ik dat er echt weinig wordt gepraat, beetje ouwehoeren en teamwork mis ik nog wel met deze game, misschien komt dat omdat je telkens aan het vechten bent.
Het schijnt dat je maar 1 schot nodig hebt als je de cockpit raakt. Maar of dat waar is weet ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, drie schoten bij full health. Maar hij was al behoorlijk damaged.
Dan zal je me 2x geraakt hebben denk ik..quote:[b]Op donderdag 27 september 2007 10:13
Ik zat toevallig bij mijn stats te kijken, bij player most killed en daar staat Feen![]()
Volgens mij heeft ook niemand een heatset. Ik niet tenminste ...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:03 schreef Neverstop het volgende:
[..]
En omdat je de L3 moet indrukken, wie dat heeft bedacht..
Ik heb er wel 1. Maar het is nog niet echt op Xbox Live niveau. Af en toe hoor ik wat mensen lullen, Nederlands zelfs gisteren.. Maar het is allemaal zo serieus. Met rainbow six op de xbox vond ik het altijd leuk om gewoon een beetje slap te kletsen en ondertussen terroristen neer te maaien.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ook niemand een heatset. Ik niet tenminste ...
Ja maar jij houdt ook van camperenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben net 4 ranken gestegen![]()
ben nu 2e luitenant![]()
ben pas geleden in 1 dag 8 rangen gestegenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben net 4 ranken gestegen![]()
ben nu 2e luitenant![]()
Campen = Coolquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:54 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt ook van camperen![]()
Die van mij liep in dat potje trouwens gruwelijk vast, daarna kwam ik Harry nog tegen bij een CTF-potje
Dat is inderdaad waarquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Campen = Cool, goed voor de punten
![]()
Laat mij maar verdedigen .
Ik zat gister trouwens met 2 andere Engelse gasten in een jeep, toen die kerel van een hele hoge klif reed.
Alle drie tegelijk ......OWWW SHIIIIIIITTTTTTTTT !!!![]()
Euh ik ???quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Archipel vindt ik het leukst samen met Euchadia ofzo .
Anyhoe..wie was er net beste speler met 191 punten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |