Ze mochten niet op hun eigen positie staan, de eerste moest lager dan de laatste zijn enneh, enneh, wat was de derde ook weer? Of was dat gewoon dat het bestond uit de cijfers 1, 2, 3 en 4?quote:Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm, waren er echt niet meer opties? Wat waren ook alweer de voorwaarden?
Hoe kom je er bij dat "de kandidaat ziet geen camera's"? als je dat making off stukje ziet zie je ze achter die lui aanrennen... dus camera's genoegquote:Op zondag 20 april 2008 23:36 schreef DaFrenk het volgende:
Was inderdaad erg moeilijk voor die dames. Erg domme acties de hele tijd. Nouja, de Efteling maakt het weer een beetje goed. Jammer dat het zo slecht weer was.
Wel erg opvallend toen ze die presentator niet kon verstaan ze direct in de richting van de camera keek en duidelijk hulp zocht van iemand achter de schermen. Dus zo onopvallend en "de kandidaat ziet geen camera's" is het nu ook weer niet
Ja is ook zo, maar meende dat ze in het begin eens gezegd hebben dat de kandidaat niets zou merken van de camera's. Maar inderdaad, dat is dus idd niet zo en ook vrijwel onmogelijk omdat te doen me dunkt.quote:Op zondag 20 april 2008 23:44 schreef Stienn het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat "de kandidaat ziet geen camera's"? als je dat making off stukje ziet zie je ze achter die lui aanrennen... dus camera's genoeg
Het stadsarchief vond ik dan wel weer leuk gevonden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Den BoschWel jammer dat ze zoveel kutlocaties deden, zoals het huis van bewaring en een loods.
Omdat morgen een nieuwe wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:14 schreef Liquidootje het volgende:
Hoezo herhaling??
Mja, dan weten ze niet wat het is en hebben ze haast OF ze weten het wel en hebben er daarom geen zin in.quote:Op zondag 27 april 2008 21:14 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm toch kijk ik vandaar weer
Wel grappig dat letterlijk iedereen die telefoon liet liggen.
Het komt omdat er totaal niet gescreend word. Iedereen die tot nu toe de telefoon heeft opgenomen werkt totaal op mijn zenuwen.quote:Op zondag 27 april 2008 21:51 schreef Longmen het volgende:
Leuk programma toch. Onbegrijpelijk die lage kijkcijfers...
Mja, het leuke is dat er dus juist wél gescreened wordt. Niet iedereen die de telefoon opneemt mag meedoen.quote:Op zondag 27 april 2008 21:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het komt omdat er totaal niet gescreend word. Iedereen die tot nu toe de telefoon heeft opgenomen werkt totaal op mijn zenuwen.
Je wordt redelijk overvallen dus kan me dat wel een beetje voorstellen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:12 schreef Liquidootje het volgende:
Dan is het idd geheel onbegrijpelijk dat ze zulke mensen kiezen. Paniekering schreeuwerig en irritant. Daarom zal ik ook niet mee doen
Ja dat vind ik ook bizar veels ze weinig kijkers voor zo'n leuk programmaquote:Op zondag 27 april 2008 21:51 schreef Longmen het volgende:
Leuk programma toch. Onbegrijpelijk die lage kijkcijfers...
Precies. Ze laten niet alle mensen zien die de telefoon opnemen en worden afgescheept.quote:Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Mja, het leuke is dat er dus juist wél gescreened wordt. Niet iedereen die de telefoon opneemt mag meedoen.
Dat viel mij dus ook erg mee.quote:Op zondag 27 april 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Wel erg lastig dat ze beiden totaal niet bekend zijn in Den Helder. Dat kan nog een probleem worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |